Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Deze namiddag in Nieuwpoort bad ( winkelstraat ) een blauwe ( leuke kleur ) x6 m ... smaken verschillen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
de C350, ook gemeld bij MB lovers
Mij lijkt het dat er in de bak met letters afkomstig van de zeer gewilde optie "wegval typeaanduiding" toevallig een 3 gevonden is en een 5 en men er dan maar een nul achter gekleefd heeft. Immers, de buurman weet enkel dat hoe hoger het cijfertje is, hoe meer de wagen kost. Of die motor bestaan heeft maakt daarom niet uit.
OF De 3 van 350 was een 2 van 250. "turbodiesel" zal er waarschijnlijk afgevallen zijn door de welbekende astronomische snelheden die zo'n oude diesel kan bereiken. Het zoetgevooisde stemgeluid dat deze motor voortbrengt is bovendien ook niet te onderscheiden van zijn op benzine draaiende broertjes, dus waarom zou je dan nog moeite doen om die turbodiesel terug te plakken?
Comment
-
Waar heb je die ("C350") gezien?
Een maand geleden aan de carrefour in Sint-Eloois-Vijve stond er ook een w202 break met C350 op (was geen garageplak denk ik). Ik en mijn broer stonden nog te kijken van wtf, dat bestaat of kan toch niet. Voor de rest geen aandacht meer aan besteed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenWaar heb je die ("C350") gezien?
Een maand geleden aan de carrefour in Sint-Eloois-Vijve stond er ook een w202 break met C350 op (was geen garageplak denk ik). Ik en mijn broer stonden nog te kijken van wtf, dat bestaat of kan toch niet. Voor de rest geen aandacht meer aan besteed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk BerichtenRoeselare?TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
Comment