Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kizashi is enkel via invoer uit Duitsland verkrijgbaar. En enkel leverbaar in 2.4 benzine versie met 178 PK. Er staat trouwens ééntje te koop in Aalst -> http://nl.autoscout24.be/Details.asp...334&asrc=st|sr
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Op die heb ik het.

Comment

• een 3500 GT

met een dure bluts in zijn "kont" maar komt allemaal in orde !

voor wie het niet zag op de foto, dit is geen "Spyker" maar een LM !!! 14 stuks wereldwijd ! dit is nr 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          Kizashi is enkel via invoer uit Duitsland verkrijgbaar. En enkel leverbaar in 2.4 benzine versie met 178 PK. Er staat trouwens ééntje te koop in Aalst -> http://nl.autoscout24.be/Details.asp...334&asrc=st|sr
          in NL ook verkrijgbaar
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Deze hier ook eens plaatsen, spijtig genoeg maar 1 foto want was al te laat.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zelf gefabriceerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                Zelf gefabriceerd?
                Geen idee, ben geen Mercedes kenner Geen flauw idee wat het is zelfs.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                      Zelf gefabriceerd?
                      Zou je idd denken door dat kleurverschil in die middenste deur
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                      Geen idee, ben geen Mercedes kenner Geen flauw idee wat het is zelfs.
                      Is een W124 limousine
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• in Brugge reed er vroeger zo'n verlengde Mercedes-taxi rond, maar dan in 't obligate zwart, off course
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                          Is een W124 limousine
                          Dacht het. Spijtig dat ik niet gaan kijken ben wat er in lag van motor. Zal er misschien nog wel eens staan, stond op mijn campus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                            Dacht het. Spijtig dat ik niet gaan kijken ben wat er in lag van motor. Zal er misschien nog wel eens staan, stond op mijn campus.
                            Haha als die van een student is: ALS EEN BAAS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                              Haha als die van een student is: ALS EEN BAAS
                              Kans is groot hoor Zou die wel eens door de ondergrondse parkings willen zien rijden op de campus, wordt een probleem. Volgens mij is dat de enige plaats waar hij deftig kon parkeren. En dan bij die snelheidsremmers, tegen dat hij met zijn achterwielen er is zijn zijn voorwielen bijna aan de volgende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                                Kans is groot hoor Zou die wel eens door de ondergrondse parkings willen zien rijden op de campus, wordt een probleem. Volgens mij is dat de enige plaats waar hij deftig kon parkeren. En dan bij die snelheidsremmers, tegen dat hij met zijn achterwielen er is zijn zijn voorwielen bijna aan de volgende
                                Haha ja niet echt praktisch zo'n limo

Comment

• Binnenkort misschien niet meer zo exclusief maar momenteel toch wel nog eigenlijk, net tegengekomen op mijn weg, wat een kar!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Die S is heel dik!

Comment

• Idd zeer knap in die uitvoering.

Comment

• Comment

• Gisteren turbo... exclusief ja, nee? Reed toch stevig door.

Comment

Working...
                                          X