Kizashi is enkel via invoer uit Duitsland verkrijgbaar. En enkel leverbaar in 2.4 benzine versie met 178 PK. Er staat trouwens ééntje te koop in Aalst -> http://nl.autoscout24.be/Details.asp...334&asrc=st|sr
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenKizashi is enkel via invoer uit Duitsland verkrijgbaar. En enkel leverbaar in 2.4 benzine versie met 178 PK. Er staat trouwens ééntje te koop in Aalst -> http://nl.autoscout24.be/Details.asp...334&asrc=st|sr
Comment
-
Deze hier ook eens plaatsen, spijtig genoeg maar 1 foto want was al te laat.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenZelf gefabriceerd?Geen flauw idee wat het is zelfs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenZelf gefabriceerd?
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenGeen idee, ben geen Mercedes kennerGeen flauw idee wat het is zelfs.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIs een W124 limousine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenDacht het. Spijtig dat ik niet gaan kijken ben wat er in lag van motor. Zal er misschien nog wel eens staan, stond op mijn campus.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenHaha als die van een student is: ALS EEN BAASZou die wel eens door de ondergrondse parkings willen zien rijden op de campus, wordt een probleem. Volgens mij is dat de enige plaats waar hij deftig kon parkeren. En dan bij die snelheidsremmers, tegen dat hij met zijn achterwielen er is zijn zijn voorwielen bijna aan de volgende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenKans is groot hoorZou die wel eens door de ondergrondse parkings willen zien rijden op de campus, wordt een probleem. Volgens mij is dat de enige plaats waar hij deftig kon parkeren. En dan bij die snelheidsremmers, tegen dat hij met zijn achterwielen er is zijn zijn voorwielen bijna aan de volgende
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Binnenkort misschien niet meer zo exclusief maar momenteel toch wel nog eigenlijk, net tegengekomen op mijn weg, wat een kar!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment