Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    A7 :p
    Uiteraard.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Uiteraard.
      Thx voor te horen nog hé Greco! Was lief

Comment

• En dan nog een super scherpe voorkant:

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• eens of andere subaru

mega

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
            eens of andere subaru

neefje van Toyota GT86

Comment

• Kwam vanmorgen de Wasstraat uitgereden op de Brusselsesteenweg in Herent toen deze voorbijkwam:

Staat ondertussen in het matwit en heeft al sinds hij matzwart is er akrapovic uitlaten onder gestoken, die dingen klinken nog steeds even heerlijk!

Comment

• Die klinkt idd zalig! Altijd alsbii daar in Nossegem passeer moet ik toch effe vertragen.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Een oranje McLaren P1 op Belgische platen op de E40 Brussel-Luik gisteren, indrukwekkend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Url Bekijk Berichten
                    Een oranje McLaren P1 op Belgische platen op de E40 Brussel-Luik gisteren, indrukwekkend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                      Die klinkt idd zalig! Altijd alsbii daar in Nossegem passeer moet ik toch effe vertragen.
                      Instant eargasm, net zoals alle andere wagens die ze daar bij CPL-Trans in Zaventem hebben staan. Rij daar toch wel minstens 1 keer per week voorbij omdat ik in Kortenberg moet zijn en dan kijk ik toch wel eff of er niks nieuws staat. Kerels zijn ook altijd supervriendelijk als ge effkes binnenstapt om te vragen of ge foto's moogt trekken.

Laatste nieuwe die ik daar had was toen een facelift E63 AMG die er echt heerlijk uitzag!

Comment

• CPL trans is niet voor niets één van de hoofdsponsors van het Belgische racegebeuren. Kijk maar eens op het circuit Terlamen.
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                          CPL trans is niet voor niets één van de hoofdsponsors van het Belgische racegebeuren. Kijk maar eens op het circuit Terlamen.
                          Omdat ze overgenomen zijn door Jost Group oa

Comment

• Er stond V12 op de zijkant...

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                              Omdat ze overgenomen zijn door Jost Group oa
                              Die sponsoren daar al jaaaaaren. Toen was er nog geen sprake van die overname.

Comment

• "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                  Er stond V12 op de zijkant...

Mss ben ik blind

Mss ben ik blind maar ik zie uberhaupt geen uitlaat en de velgen zijn ook allesbehalve AMG Dikke nepperd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                                    Die sponsoren daar al jaaaaaren. Toen was er nog geen sprake van die overname.
                                    1 ding dat zeker is dat die mannen goed gewerkt hebben voor hun geld en de juiste branche op het juiste moment gekozen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                                      Mss ben ik blind maar ik zie uberhaupt geen uitlaat en de velgen zijn ook allesbehalve AMG Dikke nepperd!
                                      De V12 ligt ook in de CL600. Hoeft niet per sé een AMG te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                        De V12 ligt ook in de CL600. Hoeft niet per sé een AMG te zijn.
                                        Valid point, maar dan zou je op zen minst zelfs dan toch nog 2 pijpjes aan elke kant moeten hebben?

Comment

• BOSS 302, klonk heerlijk in die garage.

Comment

Working...
                                          X