Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Milieusticker / Umweltplakette voor Duitsland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Milieusticker / Umweltplakette voor Duitsland

Dag iedereen

Ik plan zeer binnenkort een weekend Keulen met de vriendin.

Nu heb ik nog een Umweltplakette voor men "rood bolleke" nodig. Waar kan je deze direct verkrijgen, want via internet bestellen gaat waarschijnlijk te nipt zijn.

Vlot verkrijgbaar langs de autobahn of ergens in België? Zo ja waar?

Alvast bedankt!!!
    sigpic

te verkrijgen in de duitse tankstations dacht ik. heb de mijne besteld op 'n nederlandse site, duurde een weekje... (3 dagen overschrijving + 2 dagen post). google helpt je verder
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Ik ben onderweg naar Keulen gestopt in het Dekra station van Krefeld, 5 minuten en je hebt je sticker.
      Kostprijs: 6 euro
      Het Dekra station ligt vlakbij de snelweg en je krijgt er nog een tasje koffie of frisdrank ook. Gratis!

Het adres:
      DEKRA Automobil GmbH
      Außenstelle Krefeld
      Siemesdyk 45
      47807 Krefeld

Website met openingstijden: http://www.dekra.de/de/web/moenchengladbach/28
      Via de site kan je ook andere Dekra fillialen opzoeken, ik ben langs Venlo Duitsland binnengereden, en dan ligt deze idiaal.

Comment

Dus vlot verkrijgbaar in alle tankstations?

Eens kijken of Derka op de weg ligt
        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
          Dus vlot verkrijgbaar in alle tankstations?

Eens kijken of Derka op de weg ligt
          Nee hoor, helemaal niet verkrijgbaar bij een tankstation, alleen bij Dekra. Ook mogelijkheden genoeg om te bestellen via internet
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Vrijdag vertrekken wij naar Keulen ... welke sticker is dat wat je nodig hebt en waarom juist?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Vrijdag vertrekken wij naar Keulen ... welke sticker is dat wat je nodig hebt en waarom juist?

Beknopte uitleg
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Thx

Comment

Dekra keuringstations, vergelijkbaar met onze keuringstations.

En inderdaad, vlot verkrijgbaar via internet, maar niet voor 6 euro;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Nee hoor, helemaal niet verkrijgbaar bij een tankstation, alleen bij Dekra. Ook mogelijkheden genoeg om te bestellen via internet
                    foutje van mij
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                      Dekra keuringstations, vergelijkbaar met onze keuringstations.

En inderdaad, vlot verkrijgbaar via internet, maar niet voor 6 euro;
                      Klopt, bij een Duitse dealer van uw automerk is het normaal ook aan 6 euro verkrijgbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                        foutje van mij
                        Niet erg, is rechtgezet

Comment

ik rij dagelijks in DE
                          en overal waar ik geparkeerd sta zeg ik dat ik niet wist dat die stickers nodig zijn
                          En elke keer laten ze het zo

Comment

Na uitgebreid onderzoek is trouwens gebleken dat de luchtkwaliteit in de steden er met 0,0% op vooruit gegaan is. Bron : AMS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                              ik rij dagelijks in DE
                              en overal waar ik geparkeerd sta zeg ik dat ik niet wist dat die stickers nodig zijn
                              En elke keer laten ze het zo
                              Ik heb vorig jaar ook enkele dagen rond Stuttgart rondgereden en daar zeiden ze in het hotel dat het de moeite niet was voor die enkele dagen, en effectief, geen last van gehad. Wel op eigen risico natuurlijk

Comment

Ook te verkrijgen bij de meeste Adac stations, er is er één vlakbij de tweede afrit van Aken (afrit 3 Aachen Zentrum, Würselen, na de afrit gewoon de baan oversteken en ietsje verder aan de rechterkant).
                                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Als ze u aanspreken moet je gewoon in het engels beginnen. Dat kunnen die duitsers zeer slecht:
                                  Zeker niet aangeven dat je hen verstaat. Dan lopen ze vanzelf door.

Comment

Is zo'n sticker nodig in de omgeving van de Nurbrugring? Ga nl op 4 en 5/09 naar WSBK manche ginder.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Is zo'n sticker nodig in de omgeving van de Nurbrugring? Ga nl op 4 en 5/09 naar WSBK manche ginder.
                                      Neen, alleen in de grote steden.

Comment

Thx voor het snelle antwoord
                                        Last edited by Utah; 22/08/2011, 18:12. Reden: skrijvfouten
                                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                                        X