Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuring Rotselaar (Bij Leuven)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Zij mogen dat niet
    Maar iets of wat menselijke keurder doet dat wel (zeker als het niet druk is)

Comment

Mijn gordels zijn altijd ingeklikt, ze kijken d'r zelfs nog niet naar.

Ook de lichten (pinkers, achterlichten, achteruitrijlicht, remlicht, mistlichten) hebben ze bij mij nog nooit getest van zo lang ik naar de keuring ga.
      Lichten vooraan worden uiteraard gecontroleerd.

Enkel vorig jaar toen ik naar de keuring voor verkoop ging met de Saxo hebben ze dat allemaal getest
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Mijn gordels zijn altijd ingeklikt, ze kijken d'r zelfs nog niet naar.

Ook de lichten (pinkers, achterlichten, achteruitrijlicht, remlicht, mistlichten) hebben ze bij mij nog nooit getest van zo lang ik naar de keuring ga.
        Lichten vooraan worden uiteraard gecontroleerd.

Enkel vorig jaar toen ik naar de keuring voor verkoop ging met de Saxo hebben ze dat allemaal getest
        Met al die spiegels die er tegenwoordig omhooghangen worden al die lichten getest in no-time, het valt de mensen zelfs niet op dat ze deze nazien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
          Met al die spiegels die er tegenwoordig omhooghangen worden al die lichten getest in no-time, het valt de mensen zelfs niet op dat ze deze nazien.
          Ik weet dat dat met die spiegels gebeurd, normaal gezien als ze met de remmen en schokdempertest bezig zijn.
          Maar ze doen het niet bij mij, ik let daar iedere keer op.
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Maar ze doen het niet bij mij, ik let daar iedere keer op.

Comment

Ik wil niet zeggen dat ik de enige ben waarmee ze dat niet doen he.
              Ik let daar altijd op, en bij de 3 à 4 auto's die ik altijd zie keuren als ik daar ben zijn er meestal 1 of 2 waarvan ze de lichten nakijken, de andere niet.
              Maakt mij trouwens niks uit, mijn lichten werken altijd.

Comment

de chef, was dat een man rond de 60? Ben al afgekeurd daar maar alleen terecht, deuk in chassisbalk met men ex 924s en versleten schokdempers met men ex volvo 440, ze werken daar wel goed denk ik.
                maar dat je afspraak moet hebben op de extra uren wist ik ook niet
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

wat de controle van de lichten betreft kan het zijn da ze gewoon ni alle auto's controleren maar enkel om de zoveel auto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                    Maar iets of wat menselijke keurder doet dat wel (zeker als het niet druk is)
                    Een iets of wat menselijke keurder laat je het probleem oplossen ter plaatse, maar gaat niet zelf achterbanken zitten opplooien en gordels halen.

Ik begrijp niet dat er nog altijd mensen zijn die zonder afspraak naar de keuring bollen. Niets zo makkelijk dan direct kunnen binnenrijden voor de keuring, en een kwartiertje later weg zijn.

Comment

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die de moeite doen om een afspraak te maken om 5 minuten sneller gediend te zijn dan ik die gewoon om kwart voor 12 ga aanschuiven en meestal helemaal vooraan sta in de rij.

Comment

sommige mense hebbe ni de luxe om verlof te pakken... Of hebbe andere belangrijkere dinge te doen en dus wordt da ingepland via een afspraak

Comment

Ik ga in Kontich, altijd correct en snel geholpen. Twee weken terug met de 3 geweest, die gasten maken zelf de gordels achteraan vast (was dit vergeten) en lieten overdruk op de voorbanden zelf af, resultaat groene kaart op drie kwartier tijd. In januari was ik met de Z4 in Rotselaar geweest, resultaat twee uur wachten (die mannen gingen collectief eten zodat alles een half uur stil lag) en hebben zelfs de motorkap niet geopend. Resultaat was ook wel een groene kaart, maar ja;
                          1976 Porsche 924 (verkocht)
                          2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                          2011 Volvo V60 T6 AWD
                          2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                            wat de controle van de lichten betreft kan het zijn da ze gewoon ni alle auto's controleren maar enkel om de zoveel auto's.
                            Eigenlijk zouden ze dat toch gewoon bij iedere auto moeten doen
                            Anders is het ook niet echt eerlijk.

Nu ja, zoals ik al zei, mij maakt het niks uit, ik zorg altijd dat mij lichten allemaal werken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Ik begrijp niet dat er nog altijd mensen zijn die zonder afspraak naar de keuring bollen. Niets zo makkelijk dan direct kunnen binnenrijden voor de keuring, en een kwartiertje later weg zijn.
                              Ik zou niet weten waarom ik een afspraak zou maken, heb ik nog nooit gedaan en nooit langer dan 20 à 25 minuten voor ik weer buiten stond.

Zelfs toen ik vorig jaar met de Saxo voor keuring voor verkoop ben geweest, zonder afspraak, ik was buiten op 10 minuten

Ik ga altijd in Heers.

Comment

Rotselaar is altijd druk, soms staan ze bijna tot op de steenweg, dus file van kleine 300 meter.
                                Maar dat wachten heeft wel iets, klapke doen me andere en meestal staat er wel iets speciaals tussen.
                                In de buurt is een usa cars invoerder, staat er iedere dag met mustangs, dodge ram, enz
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Rotselaar is altijd druk, soms staan ze bijna tot op de steenweg, dus file van kleine 300 meter.
                                  Maar dat wachten heeft wel iets, klapke doen me andere en meestal staat er wel iets speciaals tussen.
                                  In de buurt is een usa cars invoerder, staat er iedere dag met mustangs, dodge ram, enz
                                  trikes ni vergete

ik moet volgende maand, moogt ge uw luchtfilter aanpassen voor de keuring in feite? Bij mij is't deksel er namelijk af

Comment

Ja luchtfilter mag je aanpassen.

Comment

thx dan moet'k het deksel er ni terug opzette :-p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                                        thx dan moet'k het deksel er ni terug opzette :-p
                                        Krijg je dan geen ongefilterde lucht in je motor ??

Comment

Ben zelf ook eens om 16U25 toegekomen en ik mocht toch nog binnen...

Comment

Working...
                                          X