Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuring Rotselaar (Bij Leuven)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Keuring Rotselaar (Bij Leuven)

ARROGANTIE TEN TOP. Ik kwam met mijn wagen naar de keuring. Ik reed het domein op om 16.22 en was blij omdat er maar 1 auto voor mij was. Na de keuring van de wagen voor mij, verdween de man die de keuring uitvoerde. Op de andere lijnen werden nog een aantal wagens gekeurd en tegen 16.50 was iedereen weg. Ik dacht een pauze. Het station bleef 20 minuten onbemand. 17.10 kwam er terug iemand in de loods. Deze kwam mij vragen of ik een afspraak had. Geen afspraak - geen keuring. Op het groene strookje staat duidelijk vermeld "Nieuw! Maandag en donderdag uitgebreide openingsuren tot 19 uur.” Op de achterkant staat bij het sterretje "Laatste keuring om 16.30 uur behalve op maandag en donderdag" Later zag ik op de website dat dit enkel geldt voor afspraken, maar op de uitnodiging staat dit nergens duidelijk vermeld ! Ik wil nog aannemen dat er enkel op afspraak werd gewerkt, maar mij toch 45 min laten wachten en mij daarna uitlachen kan ik onmogelijk zo laten. Toen ik chef wees op het feit dat op de groene strook hier niks over vermeld staat zei hij mij “Op het groene strookje staat ook niet vermeld dat ik uw wagen ga keuren, ge kunt morgen terug komen !!” De vrouw die achter mij stond, zwanger en met 2 kinderen op de achterbank, was quasi samen met mij op het terrein gereden. Ook zij werd doorgestuurd. Een regelrechte schande. De chef is onbeleefd en verschrikkelijk arrogant. Ander personeel kwam zich zelfs verontschuldigen en zei dat hij de wagen niet mocht keuren van zijn chef.Ik hebb hier in ieder geval mijn lessen uit getrokken. Na mijn verhaal tegen mijn buur zei die: “Ik weet het, ik ga al een tijdje niet meer naar Rotselaar, daar zijn ze NOOIT vriendelijk. Ga naar Tienen ! Het gaat daar sneller en ze zijn er véél vriendelijker. “ We zullen zien.

ik ga altijd in Tienen, ook al discussies gehad, maar altijd heel beleefd en zij konden er uiteindelijk ook niets aan doen (fouten garage bij herstellingen)

Comment

feit. Rotselaar blijf je beter weg. Zielige bedoening daar, en de chef is nog de zieligste van allemaal.

Je kan trouwens klacht indienen: http://www.autosecurite.be/NL/Commun...eclamation.php

Comment

Als ik het goed lees stond je daar om 16.22h, wat op mijn klok toch nog VOOR 16.30h is, dus hadden ze je nog moeten binnen laten.

Mij zouden ze zo niet hebben, ik zou zeggen, ge hebt de keuze ofwel keurt ge hem ofwel print ge me zo een groene kaart af, ma ik ga hier niet weg voor ik mijn groene kaart heb, en gij ook niet!

Maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik ga trouwens in Heers.

Vroeger ging mijne pa in Alken, maar daar niks dan problemen, afgekeurd op de remmen (remmentest), afgekeurd schokdempers, afgekeurd lichten, ...
        En als hij dat dan in de garage liet nakijken was alles in orde.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

overal ze mannen
          We gingen vroeger zelf met de wagens naar de keuring (Dendermonde , Sint Nikl.)
          dendermonde : afgekeurd , uur later gaat de dealer , er door ....
          vriendjespolitiek op en top
          nu gaat de dealer met de sprinter naar de keuring , we betalen liever iets meer dan 50x naar de keuring te crossen

Comment

Van zo lang ik zelf al naar de keuring ga ben ik d'r iedere keer van den eerste keer door geweest.
            Ik ga wel altijd eerst eens langs bij eene kennis die alles nakijkt om te zien of hij d'r wel door zou geraken.
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

ik ben er altijd van de 2de keer door

eerste keur u laten afkeuren voor iet simpel, den 2de keer erdoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                feit. Rotselaar blijf je beter weg. Zielige bedoening daar, en de chef is nog de zieligste van allemaal.

Je kan trouwens klacht indienen: http://www.autosecurite.be/NL/Commun...eclamation.php
                Dank u, is bij deze dus ook gedaan.

Comment

Ik hoop dat je die klacht toch iets duidelijker leesbaar hebt verstuurd. Moest ik die binnenkrijgen, ik zou ze zelfs niet lezen.

Comment

Wat vind ge niet duidelijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Wat vind ge niet duidelijk?
                      Ik heb de tekst niet gelezen dus inhoudelijk kan ik er niks over zeggen.

Comment

d'r is daar toch niks onduidelijk aan.

Dat ge te lui zijt om dat te lezen, heeft niets met onduidelijkheid te maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          d'r is daar toch niks onduidelijk aan.

Dat ge te lui zijt om dat te lezen, heeft niets met onduidelijkheid te maken.
                          Ik zou iets willen zeggen maar ik ga het laten.

Comment

ik ga al jaren in rotselaar, nog nooit geen problemen gehad.

Comment

Dus altijd al problemen gehad ??

Comment

Vorig jaar naar de keuring gegaan in Rotselaar met de ST. Kerel doet mijn motorkap open en ziet m'n carbon luchtfilter en begin te glimlachen naar me. Bij die schokdemper test faalde ik rechtsachter met 2 punten en vroeg hij of m'n luchtdruk te hoog stond en ik zei ja, want was net terug van trip met vrienden uit Duitsland en had ze harder opgepompt. Hij zei dus dat ik ff lucht moest aflaten en dat het in orde verder was en dat ik m'n GROENE kaart kon afhalen...

Ik betaal en tja die doet die papieren bij een en ik ga naar huis. 3 weken later kijk ik is in m'n handschoenenkastje en door m'n papieren en zie dat ik rode kaart heb gekregen.

Lucht afgelaten en teruggegaan en op 1 minuut groene kaart gekregen...

Ik ga hier ook niet meer terug.

Comment

denk da het enorm afhangt van wie ge voor u staan hebt ze.
                                  Ik ga afwisselend naar Mechelen, Heist o/d Berg en Rotselaar. Tot nu toe altij allemaal heel vlot gegaan.
                                  Binnenkort moet ik met de R. Ben benieuwd, vorige keer naar Rotselaar geweest op ne maandagmorgen (en was 2de van de rij). Awel, was daar op 5min buiten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                                    denk da het enorm afhangt van wie ge voor u staan hebt ze.
                                    Ik ga afwisselend naar Mechelen, Heist o/d Berg en Rotselaar. Tot nu toe altij allemaal heel vlot gegaan.
                                    Binnenkort moet ik met de R. Ben benieuwd, vorige keer naar Rotselaar geweest op ne maandagmorgen (en was 2de van de rij). Awel, was daar op 5min buiten

Idem met de 318is.
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

ge moet gewoon geluk hebben mannen. Of pech. Mijn schoonmoeder is vorige week in Heist afgekeurd omdat ze haar gordels niet had vastgeklikt. Allee, de zetels waren plat gelegd de week voordien en te snel terug rechtgezet. Ze merkte pas op de keuring dat de sloten nog onder de zitbank lagen/staken en ze deze niet zelf kon omhoog trekken.
                                      Geen enkele van de 3 keurders (roet, lichten en put) kon/wilde die ff eruit halen mat als resultaat ROOD.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                                        ge moet gewoon geluk hebben mannen. Of pech. Mijn schoonmoeder is vorige week in Heist afgekeurd omdat ze haar gordels niet had vastgeklikt. Allee, de zetels waren plat gelegd de week voordien en te snel terug rechtgezet. Ze merkte pas op de keuring dat de sloten nog onder de zitbank lagen/staken en ze deze niet zelf kon omhoog trekken.
                                        Geen enkele van de 3 keurders (roet, lichten en put) kon/wilde die ff eruit halen mat als resultaat ROOD.
                                        Zij mogen dat niet

Comment

Working...
                                        X