Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In be heulde onze 800 miljoen per jaar kostende leugenpers gewoon mee in het verspreiden van desinformatie of censuur van legitiem nieuws, twitter onder dorsey en google idem

Ds, dm…vrt, geen melding van dit vandaag….hln heeft het enkel over het coronagedeelte…ze blijven de opinie sturen…weg met het gesubsidieer

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Situatiehumor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        In be heulde onze 800 miljoen per jaar kostende leugenpers gewoon mee in het verspreiden van desinformatie of censuur van legitiem nieuws, twitter onder dorsey en google idem

Ds, dm…vrt, geen melding van dit vandaag….hln heeft het enkel over het coronagedeelte…ze blijven de opinie sturen…weg met het gesubsidieer

Weer een leugen van uw kant.
        Dit is een behoorlijk bezwarend artikel voor Biden.

"Mark Zuckerberg beschuldigt regering-Biden van censuur"

President Biden heeft onterecht druk uitgeoefend op Meta om inhoud over covid-19 te “censureren”, zegt Mark Zuckerberg in een opmerkelijke brief. “Die druk was verkeerd en ik betreur dat we dat niet uitdrukkelijker hebben gezegd.”

Comment

• (s)tommie, kijk eens naar de tijdsstempel

maar bad man orange is een gevaar voor de democratie

Comment

• Nee hoor, Trump wil zelfs niet praten met journalisten die niet van Fox news zijn.

Trump is wel een veroordeelde crimineel, ondanks het feit dat de helft van de rechters door hem bemoemd zijn.

Je hebt ongelooflijke oogkleppen.

Comment

• laat ons stellen dat we op z'n minst allemaal oogkleppen hebben en beledigen is voor niets nodig

feit is dat het 5 na 12 is voor onze (te) linkse pers, de kruik is gescheurd

Bart Schols (50) maakt al tien jaar de rauwe actualiteit verteerbaar in De afspraak op Canvas met toefjes duiding, analyse en spitante vragen. Vanaf dit seizoen bemant hij het vlaggenschip weer alleen, zonder de hulp van Phara de Aguirre. Ook op persoonlijk vlak vindt hij, ondanks het verlies van zijn adoptievader, weer vaste grond onder de voeten. ‘Het is een bevrijding dat ik niet meer door iedereen graag gezien hoef te worden.’

humor

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Allemaal uit een schijtgazet, dus het zijn gewoon leugens.

Comment

• humortopic ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Comment

Comment

• Huizencrisis wordt gigantesk

Comment

Comment

Comment

• Comment

• Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Waar is de grap? Ik zal wel niet slim genoeg zijn om die snappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Waar is de grap? Ik zal wel niet slim genoeg zijn om die snappen.
                                      Ik snap ze ook niet, maar dat komt door het dagelijks lezen van DS- rioolgazet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ik snap ze ook niet, maar dat komt door het dagelijks lezen van DS- rioolgazet.
                                        Ik heb de indruk dat te veel tijd op X ook niet helpt.
                                        In elk geval, de foto komt uit een gazet, dus ze is fake en de tekst is gelogen.

Comment

• Allez mannen, door je te outen als dagelijkse struiner in het gesponsorde clubblad ds, probeer je toch op z'n minst een aura van bovengemiddeld intellect aan te meten die ik mezelf als woonwagenbewoner niet direct zou toeschrijven

Bekijk de pic nog eens rustig met open geest, das ni simpel als je iets of wat, door de jaren van eenzijdige info wat gefnuikt bent in denken

Wat klopt er niet?
                                          Kom straks evt nog eens terug met een tip

Comment

Working...
                                          X