Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 3
Collapse
X
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk BerichtenIs dit een scene uit New-Kids
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenDaar moest ik ook meteen aan denken. Wat een oetlul!
Mag ik dan vragen welke toenaam die 2 flikken in u woorden hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk BerichtenKen jij die jongen dat je hem op een internet forum uitmaakt?.
Dit is 't zoveelste Humor-topic 3, niet het 'k-sla-op-uw-bakkes-als-ik-u-ergens-tegenkom-topic, hou het dus alsjeblieft grappig.
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk BerichtenMag ik dan vragen welke toenaam die 2 flikken in u woorden hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk BerichtenIs dit een scene uit New-KidsOorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenDaar moest ik ook meteen aan denken. Wat een oetlul!Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenNee. Ken jij alle mensen die je op dit forum bedreigt en zo gezegd weet te vinden om hen een lesje te leren?
Dit is 't zoveelste Humor-topic 3, niet het 'k-sla-op-uw-bakkes-als-ik-u-ergens-tegenkom-topic, hou het dus alsjeblieft grappig.
Misschien, als je je leestekens correct leert gebruiken zal ik het eens overwegen.
2)ik wou het grappig houden
3) maar als je intresse hebt altijd bespreek baar
4)het zijn flikken en kan ze niet rieken of zien
5) ik heb u nooit bedreigt (trouwens ben daar van afgestapt sta het u niet aan kom ik je bezoeken das mijn leuze nu)
6)je kunt kiezen ofwel gaan we verder met het humor topic ofwel stelde maar iets voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten1) jij maakt die man uit voor oetlul ikke niet
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten...waar mijnheer een grote muil tegen op zet manman gij ze klein bleterke achter u kaske groot bakkes .
... die bleter hier boven ...Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten... die met zijn paarde kop uit de vlaanders...
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten2)ik wou het grappig houden
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten3) maar als je intresse hebt altijd bespreek baar
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten4)het zijn flikken en kan ze niet rieken of zien
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten5) ik heb u nooit bedreigt (trouwens ben daar van afgestapt sta het u niet aan kom ik je bezoeken das mijn leuze nu)
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichtenwe treffen mekaar zeker nog is op een evenement en das geen bedreiging maar een belofte.
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten6)je kunt kiezen ofwel gaan we verder met het humor topic ofwel stelde maar iets voor
Team willytoyota:
En we zijn terug vertrokken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenSchitterend! Alleen de prijs,is wat aan de hoge kant...
en je kan altijd bieden! :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtener is mij juist iets opgevallen. Als je de link post op fb, dan corrigeert fb automatisch de spelfouten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten1) jij maakt die man uit voor oetlul ikke niet
5) ik heb u nooit bedreigt (trouwens ben daar van afgestapt sta het u niet aan kom ik je bezoeken das mijn leuze nu)
6)je kunt kiezen ofwel gaan we verder met het humor topic ofwel stelde maar iets voor
idd humortopic
Comment
Comment