Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eerlijk gezegd kan ik hier niet met lachen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk Berichten
      Eerlijk gezegd kan ik hier niet met lachen...
      Je moet met alles kunnen lachen.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        Genocide is nooit om mee te lachen .

Comment

Niet akkoord. Er zijn grenzen.
          Relativeren, ja. Maar ook niet voor iedereen evident. Mee lachen .... nee.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Moraal ridders. Het is niet omdat je er eens mee lacht dat je niet weet wat het betekent heeft voor vele mensen.
            Als je met elke bevolkingsgroep waar er al iets serieus verkeerd mee is gegaan niet eens kan lachen dan moet je bijna niet meer lachen.
            Je moet ook een beetje kunnen relativeren.
            En ja, ik heb de kampen al bezocht en was ferm onder de indruk net zoals van de vele reuze bunkers die ik al bezocht heb.
            Ik vind het een fijntje. En nu terug on topic.
            den borre

Int3x0r

Comment

Moraal ridders. Het is niet omdat je er eens mee lacht dat je niet weet wat het betekent heeft voor vele mensen.
              Als je met elke bevolkingsgroep waar er al iets serieus verkeerd mee is gegaan niet eens kan lachen dan moet je bijna niet meer lachen.
              Je moet ook een beetje kunnen relativeren.
              En ja, ik heb de kampen al bezocht en was ferm onder de indruk net zoals van de vele reuze bunkers die ik al bezocht heb.
              Ik vind het een fijntje. En nu terug on topic.
              Moraalridders? Voor sommigen zijn er grenzen aan wat toelaatbaar is in humor en wat niet, die liggen voor ieder anders, en ik kan verstaan dat U dit nog grappig kunt vinden maar evengoed kan ik verstaan dat anderen dit niet grappig vinden. Voor U begint te "schelden" misschien U best ook eens afvragen of sommige van die "moraalridders" in hun familiegeschiedenis nog de gevolgen dragen van wat zich zo'n 70 jaar geleden heeft afgespeeld niet iedereen is er 18 hé en kan daarom relativeren wat daar gebeurd is...
              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                Moraalridders? Voor sommigen zijn er grenzen aan wat toelaatbaar is in humor en wat niet, die liggen voor ieder anders, en ik kan verstaan dat U dit nog grappig kunt vinden maar evengoed kan ik verstaan dat anderen dit niet grappig vinden. Voor U begint te "schelden" misschien U best ook eens afvragen of sommige van die "moraalridders" in hun familiegeschiedenis nog de gevolgen dragen van wat zich zo'n 70 jaar geleden heeft afgespeeld niet iedereen is er 18 hé en kan daarom relativeren wat daar gebeurd is...
                Ik ben niet aan het schelden.
                Het leven is al moeilijk genoeg dus vind ik dat je met alles eens moet kunnen lachen, niet uitlachen hé.
                Er zijn andere groepen die vinden dat je dood moet als je een grap over hun maakt maar dat is wat anders.
                Geloof me ik heb al heel wat meegemaakt en ik heb geleerd dat je alles moet kunnen relativeren.
                Men maakt zich veel te snel druk om pietluttigheden, zoals op dit forum dikwijls te zien is.
                En ik heb nu niet gezegd dat de genocide een pietluttigheid is.
                Want er zijn er ook veel die dingen lezen die er niet staan.
                Ik ken nochtans een leuke anekdote over mijn grootvader die zelf in die kampen heeft gezeten maar dit past niet op een forum.
                Dat is ook de reden dat ik die kampen en heel veel andere oorlog monumenten al bezocht heb.
                Eigenlijk een aanrader voor iedereen om zo een zaken nooit te vergeten. Dit heeft mijn grootvader mij geleerd en dit geef ik door aan mijn kinderen.
                Maar nu zijn we wel heel ver van het topic af aan het dwalen.
                den borre

Int3x0r

Comment

• Desalniettemin interessant om lezen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• De joden hebben blijkbaar niet veel geleerd! wat ze nu doen met de palestijnen is ook niet mooi te noemen....

Comment

• Maak dat mee als autoverkoper

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 't zit diep bij sommigen .... ik kan me daar volledig in vinden!! Moest ik ne R8 hebben, ik deed net hetzelfde

Comment

• "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Hij kan wel niet goed schakelen hoor
                                    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Zaterdagochtend.

Vriendin afgezet om 0800 op haar stageplek.

Carrefour in Kuringen gaat open om 0830, ideaal dus. Ok, het is een zaterdag. Ok, het is het Paasweekend. Maar kom, de Carrefour is groot, en het is vroeg, zal wel meevallen.

Viel ook mee. Was praktisch alleen in de winkel. Op de parking daarentegen...

Ik kom aan om 0810, totaal verlaten. Niet de volledige parking staat op de schets, maar dat hele stuk was leeg. Dus ik zet mij in het midden van de achterste rij (niet helemaal vooraan tegen de winkel op de dichtste plaatsen, de eerste 2 zijn toch voor "gezin met kinderen" of gehandicapten, + daar gaat iedereen staan. Ben zeker niet iemand die uit zijn weg gaat om alleen te parkeren, mijn auto is niet zo exclusief of duur of gaaf, maar kom, winkelkarretjes, deuren, instappen, enz. Gewoon makkelijk, handig en beleefd. Beetje zoals als er 3 urinoirs zijn in het toilet gaat de ene vent de uiterst linkse nemen, en de andere de uiterst rechte. En iedereen kan op zijn gemak zeiken.

Dit is echter buiten onze seniore medemens gerekend.

Ineens doemden ze op. Als 2 jagende luipaarden haastten de 2 econo-boxen (Peugeot 208 MY 1999 en Nissan Sunny Joy Edition 1997) zich DWARS over het hele parkeerterrein. Hun slecht afgestelde koplampen (nuja, 1 werkend dimlicht bij de ene en 2 standslichtjes bij de andere) schenen recht in mijn onbeleefd, ongewassen, waardeloos stuk jong volk waar niets mee aan te vangen is omdat ge de oorlog niet hebt meegemaakt - gezicht. Stickers van OKRA, VAB en VTM flitsten aan me voorbij.

De eerste kwam, na wat twijfelen, neus aan neus staan met mij. Erin een pet van 80 en ofwel een poedel met een paarse kleurspoeling, ofwel was het zijn vrouw. Hij gaat in de ankers op ongeveer 3 meter van mijn neus. Om dan héél voorzichtig 0.000005 decimeter vooruit te bollen. Om dan wéér alles dicht te gooien. Om dan 0.000002 decimeter vooruit te bollen. Dit zal zich nog enkele keren herhalen. Tijdens dit hele tafereel zit meneer met zijn borstkas op het stuur en met zijn voorhoofd geplet tegen de dakhemel om toch maar het einde van zijn meterslange motorkap te zien.

Ondertussen staar ik vol ongeloof recht in het vriendelijk glimlachende gezicht van de paarse poedel.

De tweede scheerde rakelings (echt, rakelings) langs de eerste en vlamde zich vlak langs mij. Om daarna vooruit te rijden op de koppeling. En met "op de koppeling", bedoel ik op zulke manier dat ik de koppeling begon te rieken in mijn auto.

En dan kwam hij terug achteruit. Iets dichter naar mij, zodat zijn vrouw genoeg plaats had om uit te stappen aan haar kant. Niet dat daar een auto stond. Nee, het eerstvolgende obstakel was de Kuringersteenweg, ongeveer 300 meter en 50 LEGE parkeerplaatsen weg.

Daarna hebben we gezellig met zen allen in de auto zitten wachten. Beide koppels haalden hun boodschappenlijstje uit (voor de poedels) en Het Belang Van Limburg - de Zondagspecial over de 100ste Ronde van Vlaanderen (voor de klakken)

En toen. Ineens gebeurde het.

Er verscheen in de draaideurcarrousel een persoon met een blauw hemd. En op dat hemd, daar stonden letters op. C A R R E F O U R.

Nog voor dat ik iets kon doen, werden kranten neergeworpen, boodschappenlijstjes in verschrompelde décolletés gepropt, tassen van de Aldi (?) onder de arm genomen en deuren opengeworpen. Daarna zetten alle 4 de aardbewoners hun handen op hun dak. Want zo hijst ge U blijkbaar het gemakkelijkst uit uw auto.

En het enige wat mijn auto geraakt heeft, is een dikke vogelstront die op mijn voorruit lag toen ik terug kwam.

Natuurlijk schijt die op mijn auto. Het is mijn verdiende loon!

Het was tenslotte de middelste...
                                      Mijn Skoda

Comment

• Comment

Working...
                                        X