Inderdaad, niet te begrijpen Weer een goede Belgenmop dit!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenIdd de vlag, als een 'gewone' mens zoiets zou doen valt het nog te begrijpen, maar van het leger zou je toch verwachten dat ze iets slimmer zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenVolgens mij is dit niet fout hoor op onze F16's staan die toch ook zo?
http://www.vandaag.be/binnenland/630...ut-op-f16.html2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenAh zo, wist ik niet. Weer iets bijgeleerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenAh zo, wist ik niet. Weer iets bijgeleerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDat krijg je van mensen die zelf niet meer naar het leger moeten ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenVolgens mij is dit niet fout hoor op onze F16's staan die toch ook zo?
http://www.vandaag.be/binnenland/630...ut-op-f16.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenAch,mss iemand die gewoon bij "den duits" wou horen...
De Belgische vlag gespiegeld is toch geen Duitse vlagLast edited by knight-rider; 13/02/2014, 00:23.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenBen ook niet naar het leger moeten gaan maar stiekem wou ik toch (voor de leuke zaken)
Comment
-
hier ook al een paar voertuigen bekeken en ook allemaal de vlag op de goeie manier.
staan hier her en der ook wel wat van die nieuwere witte wagens, ga die nr platen eens bekijken. normaal krijgen die geen nieuwe platen, maar gewoon een setje van een afgeschreven voertuig. zou mij verwonderen als iemand zich bezighoud die vlagjes verkeerd te gaan schilderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenPrijs uzelf gelukkig dat ge nooit u legerdienst hebt moeten doen. Bitter weinig leuke zaken meegemaakt, wel veel gefrustreerde boeffers tegen gekomen.Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
Comment
-
Artikel over een journalist van The New York Times die de Tesla Model S ging testrijden en daarbij nogal kritisch voor de dag kwam. Achteraf bleek dat hij over zowat alles gelogen had of opzettelijk bepaalde zaken verzweeg. Zo laadde hij het voertuig niet voldoende op, reed hij sneller/trager dan hij beweerde,... Uiteraard allemaal mooi weerlegt door Tesla dmv logbestanden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenInderdaad,ik was bij de laatste die moesten gaan in 1992 ,had net vast werk maar moest eerst naar het leger pfff slechtste tijd van mijn leven
Ah,Hier juist het omgekeerde,mooiste tijd van mijn leven,altijd spijt gehad dat ik niet bij getekend heb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenAh,Hier juist het omgekeerde,mooiste tijd van mijn leven,altijd spijt gehad dat ik niet bij getekend heb...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment