Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Denk toch dat het fout is hoor, of het moet recent aangepast zijn. Op de terugweg door Leopoldsburg eens goed uitgekeken naar andere legervoertuigen en die hadden toch allemaal het vlagje goed op de nummerplaat vanachter.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
hier ook al een paar voertuigen bekeken en ook allemaal de vlag op de goeie manier.
staan hier her en der ook wel wat van die nieuwere witte wagens, ga die nr platen eens bekijken. normaal krijgen die geen nieuwe platen, maar gewoon een setje van een afgeschreven voertuig. zou mij verwonderen als iemand zich bezighoud die vlagjes verkeerd te gaan schilderen
Artikel over een journalist van The New York Times die de Tesla Model S ging testrijden en daarbij nogal kritisch voor de dag kwam. Achteraf bleek dat hij over zowat alles gelogen had of opzettelijk bepaalde zaken verzweeg. Zo laadde hij het voertuig niet voldoende op, reed hij sneller/trager dan hij beweerde,... Uiteraard allemaal mooi weerlegt door Tesla dmv logbestanden .
Ah,Hier juist het omgekeerde,mooiste tijd van mijn leven,altijd spijt gehad dat ik niet bij getekend heb...
Bijtekenen niet, maar ook leuke 10 maanden gehad, veel gelachen en een paar vrienden voor het leven gemaakt, wel niet veel verdient in die periode natuurlijk.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment