Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmannen genoeg - ook hier op het forum - die denken dat, als je sneller rijdt...je minder verbruikt omdat je er sneller bent...en dan beginnen ze over verbruik per seconde
no shit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenVroeger toen ik nog met de fiets naar school ging begon het eens te regenen en ik heb toen zo rap gereden dat ik niet eens nat was toen ik thuis kwam.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Een Belg en een Islamiet lopen door het bos.
Plots horen ze een zacht stemmetje om hulp roepen.
Ze lopen verder en zien een elfje vastzitten in een wirwar van doornen.
Met hun beiden maken ze het elfje los. Blij zegt deze :"Je mag allebei een wens doen".
De Islamiet hoeft niet lang na te denken en zegt: "Ik wil een hoge muur helemaal rond Borgerhout zodat de islam beschermd blijft van alle vreemde invloeden, zoals Vlaams Belang.
Zegt het elfje “Dat is bij deze gebeurd”.
Ze wendt zich tot de Belg en vraagt: “En jij?”
“Mag ik eerst een vraag stellen” zegt hij.
“Doe maar” zegt het elfje.
“Die muur, is die waterdicht?”
“Natuurlijk” zegt het elfje.
“Oké” zegt de Belg “Laat maar vol lopen”.
Comment
-
Politie: "Waar woon jij?"
Ik: "Bij mijn ouders."
Politie: "En waar wonen je ouders?"
Ik: "Bij mij."
Politie: "Waar wonen jullie?"
Ik: Wij wonen bij elkaar."
Politie: "Waar is jullie huis?"
Ik: "Naast dat van onze buren."
Politie: "Waar is het huis van jullie buren?"
Ik: "Als ik u dat vertel, zult u mij niet geloven."
Politie: "Zeg het maar."
Ik: "Naast mijn huis."
(Bron: BelgischePolitieFails)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Hij rijdt met een heel propere auto om te compenseren voor het feit dat daar beneden bij hem ....Last edited by Den Paarse Capri; 14/12/2015, 18:10. Reden: Wat opgefrist op algemene aanvraag van Gixxer
Comment
-
Een link op zijn maandags Capri?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenEen link op zijn maandags Capri?
Comment
-
-
Comment
-
Comment