Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echtgenote verdwenen

Een man begaf zich naar het politiestation om aangifte te doen van zijn vrouw die verdwenen was.

Echtgenoot: Ik ben mijn vrouw verloren. Ze is gaan shoppen en is niet meer terug thuisgekomen.
    Inspecteur: Hoe groot is ze?
    Echtgenoot: Goh, dat heb ik eigenlijk nooit gemeten

Inspecteur:Slank en/of gezond?
    Echtgenoot: Niet slank, maar ze zal wellicht wel gezond zijn.
    Inspecteur:Kleur van de ogen?
    Echtgenoot: Heb ik eigenlijk nog niet goed bekeken.

Inspecteur: Kleur van haar?
    Echtgenoot: Dat wisselt met de seizoenen.
    Inspecteur:Wat droeg ze op de dag van de verdwijning?
    Echtgenoot: Daar ben ik niet 100% zeker van: het kan een jurk geweest zijn, maar ook een mantelpakje.
    Inspecteur: Reed ze met de auto?
    Echtgenoot:Ja.
    Inspecteur: Kunt u me de nummerplaat geven, het merk en de kleur van de auto?

Echtgenoot: Het is een zwarte Audi A8, nummerplaat BZX-324 met een drukgevoede 3.0 liter V6 motor van 333 pk,
    gekoppeld aan een 8-speed tiptronic automatische transmissie met eveneens een ‘manual’ mode.
    Hij heeft LED-koplichten waarbij de LED’s ook gebruikt worden voor andere verlichtingsfuncties.
    De head-up display is standaard bij dit model, maar ‘lane assist’ is een optie die ik toch bijgenomen heb.
    En niet te vergeten: er is een kleine kras op de voorste deur aan de linkerkant.
    De man breekt na deze woorden in een zacht snikken uit.

Inspecteur:Geen nood, mijnheer. Wij zullen uw wagen zeker terugvinden.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oeps, ik zie nu dat dezelfde mop hierboven al staat in 't Engels. Sorry, te laat gezien
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Opa, 85 jaar oud, heeft een nieuwe vriendin,
        25 jaar oud...

9 maanden later bieden ze zich aan in het ziekenhuis.
        Voor de geboorte van hun 1ste kleine...

Verpleegster : (voorzichtig) meneer, gezien uw gezegende leeftijd, zou het niet beter zijn om nu te stoppen met kinderen?

Opa : ( grof ) Tut..tut..tut... Mijn machientje moet goed onderhouden worden !!!

Een jaar later bieden ze zich weer aan in het ziekenhuis.
        Voor de geboorte van de 2de...

Verpleegster : ( voorzichtig ) meneer, gezien uw gezegende leeftijd, zou het niet beter zijn om nu toch te stoppen met kinderen?

Opa : ( grof ) Tut..tut..tut... Mijn machientje moet goed onderhouden worden !!!

Een jaar later bieden ze zich weer aan in het ziekenhuis.
        Voor de geboorte van de 3de...

Opa : (grof ) Zeg, begint nie weer he !!!

Verpleegster : (voorzichtig ) Nee, maar mag ik toch vragen om uw machientje toch eens nieuwe olie te geven.
        't Is deze keer een zwartje....

Comment

• 2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Comment

• 2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Comment

• Misschien een report, maar zit waarheid in.

EENS TERUG NAAR DE BELGISCHE FRANK…

We werken nu reeds ruim 10 jaar met de euro, maar toch zijn velen nog steeds geneigd om de bedragen om te
                  zetten naar de Belgische frank van weleer
                  Eigenlijk nog zo'n slecht idee niet - al was het maar om even te vergelijken en te mijmeren over die
                  "goede oude tijd".....
                  Immers, van zodra we aan 1.000€ komen (40.000 Bfr), moeten we zeker de omzetting doen

om te kunnen verwijzen naar het nostalgische vroeger.
                  Volgende tekst bevat enkel bedragen in Belgische frank!

Wie zou in in 2001 gedacht hebben dat één pintje drinken op café ons

100 tot 150 Bfr zou kosten (3.75€)
                  Totaal onmogelijk.
                  In deze omstandigheden zouden we zelfs het café niet binnengestapt zijn.

Kunnen we ons voorstellen dat we
                  160 tot 200 Bfr (5€) betalen voor een belegde sandwich, of 500 tot 600 Bfr (15€)

voor een gewone dagschotel in een "goedkoop" restaurant?

's Avonds mag je in een ietwat gedistingeerd eethuis
                  4.000 tot 6.000 Bfr (100 tot 150€) neertellen voor een menuutje van drie
                  gangen voor twee personen, gevolgd door een klein dessertje

en een koffie "van het huis"
                  en zelfs bij de Chinees betaal je hiervoor 1.500 frankskens (37€)

maar ga liefst niet naar een restaurant van een of andere overbekende

televisiekok, waar je niet buitenkomt met zo'n 6.000 Bfr (120€)
                  armer per persoon.

Gelukkig heb je aan het frietkot een portie friet

met stoofvlees (saus) en mayonaise voor een belachelijke 250 Bfr (6.25€).

Het is nu totaal normaal om tot 800 Bfr (20€) te betalen om je haar te
                  laten knippen.

En dan heb ik het alleen maar over mijnheer,

op bezoek bij zijn herenkapper.

Stel je voor dat je graag eens een sigaretje rookt!
                  dan betaal je maar liefst 255 Bfr per pakje. (6,40€)

En ondertussen heb je 40.000 Bfr (1.000€) nodig om je mazouttank even bij te
                  vullen, terwijl je toch slechts een kleine 4.000 Bfr (100€) nodig hebt om je
                  auto vol te tanken.

En toch kun je je zo'n 12.000 Bfr (300€) profijt doen, door
                  de juiste elektriciteitsleverancier te kiezen.

Met 1.000.000 Bfr (25.000€) koop je nu nog juist enkel een modale familie auto.

En nu moet het jonge koppel zowat 6.000.000 tot 12.000.000 miljoen Bfr
                  (150.000€ tot
                  300.000€) gaan lenen om een bescheiden woning te kunnen aankopen,
                  die helemaal niet lijkt op een paleis en waar nog een hoop werk aan is, eer ze
                  bewoonbaar kan verklaard worden.

Wie zou ooit gedacht hebben dat je destijds met een maandinkomen van 40
                  tot 50..000 Bfr (1.000 tot 1250€) zou doorgaan voor een arme drommel...

En toch zijn we nu blijkbaar rijk zeggen ze!!!

Geef mij toch maar de Belgische frank terug, dan sloeg de benzine met 10 a 20 centiemen
                  op nu met 2 a 4 Eurocent (0,80 centiemen a 1,60 Bfr)
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Wil je een Zitmaaier kopen? Bekijk alle 784 Zitmaaiers op Markplaats. Vind de beste deals voor Tuin & Terras op 2dehands.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

• Haha die pizza! :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Comment

• Zo zat als een h...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Zo naar de keuring gaan?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Skoften publiceert dagelijks opvallend nieuws, viral video's, interessante foto's en grappige picdumps die we vinden op het internet en social media. Iedere dag een handige selectie!

Comment

• met deze door de luchthaven lopen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                          Misschien een report, maar zit waarheid in.
                                          als je toen zei dat je 80014.72 bef (gemiddelde 2014) verdiende, geloofden ze je nooit

Comment

Working...
                                          X