Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zoiets zou nu gegarandeerd van het scherm verbannen worden, wegens niet meer politiek correct ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Zoiets zou nu gegarandeerd van het scherm verbannen worden, wegens niet meer politiek correct ....
      Inderdaad, zou zeker gecensureerd worden van TV.
      We leven dan ook in een erg bekrompen wereld met veel mensen met lange tenen die denken de wijsheid in pacht te hebben maar verzuurd rondlopen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
        wie kent dit nog :

Herinner mij die serie nog goed, lachen geblazen Werd destijds door Nederlandse zenders uitgezonden, denk niet dat BRT dit ooit uitgezonden heeft.

Ik zal ook altijd een Fawlty Towers fan blijven. Basil durfde ook al eens op zere tenen trappen. Geweldig! Ik denk dat ik ondertussen elke aflevering al 20 keer gezien heb. Blijven lachen

Fawlty Towers: Top 10 moments

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wij zijn momenteel met onze 13 jarige naar het Eiland aan het kijken. Hij vindt het hilarisch

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Comment

• Den Joe doet dat goed verdorie, buiten verwachting! Creepy Don zal een tandje mogen bijsteken om zijn crimineel presidentschap eventueel ooit te kunnen voortzetten. Not!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• toch niet als je verwacht afzet tov de realiteit

Comment

• Donald Trump's Dumbest Moments in Office

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• SNAPPEN JULLIE DAT NU ?

Als een neger in de zon ligt, is hij zwart.
                      Als hij ziek is, is hij zwart.
                      Als hij kwaad is, is hij zwart.
                      Als hij het koud heeft, is hij zwart en
                      Als hij het warm heeft, is hij zwart.

Als een blanke in de zon ligt, wordt hij bruin.
                      Als hij kwaad is, wordt hij rood.
                      Als hij niet op de loonlijst staat, is hij zwart
                      Als hij misselijk is, is hij groen.
                      Als hij dronken is , is hij blauw.
                      Als hij het benauwd heeft, is hij paars.
                      Als hij dood is, is hij wit en
                      Als zijn lever niet in orde is, dan is hij geel.

Desalniettemin noemen ze een neger een kleurling.
                      Wie het snapt mag het zeggen.

Comment

• Een blondje bestelt een pizza en de ober vraagt of hij hem in zes of acht stukken moet snijden?
                        "Zes". Zegt ze, "Want acht krijg ik er niet op."

Comment

• Het Microsoft Restaurant

Klant: Ober!
                          Ober: Hallo, mijn naam is Bill (Gates) en ik ben Uw ober. Wat is het probleem?
                          Klant: Er ligt een vlieg in mijn soep!
                          Ober: Probeer het nog eens, misschien is de vlieg er deze keer niet.
                          Klant: Nee, hij is er nog steeds.
                          Ober: Misschien is het de manier waarop U de soep gebruikt; probeer een met een vork te eten.
                          Klant: Zelfs wanneer ik de vork gebruik, is de vlieg er nog.
                          Ober: Misschien is de soep incompatibel met de kom. Wat voor soort kom gebruikt U?
                          Klant: Een SOEPKOM!
                          Ober: Hmmm, dat moet toch werken. Misschien is het een configuratie probleem. Hoe is de kom ingesteld?
                          Klant: U bracht me de soep op een schotel; wat heeft dat te maken met die vlieg in mijn soep?
                          Ober:: Kunt U het zich herinneren wat U deed voordat U de vlieg in Uw soep vond?
                          Klant: Ik ging zitten en bestelde de Soep van de Dag!
                          Ober: Heeft U overwogen om te upgraden naar de nieuwste Soep van de Dag?
                          Klant: Heeft U elke dag meer dan één Soep van Dag?
                          Ober: Ja, de Soep van de Dag verandert ieder uur.
                          Klant: Goed, wat de Soep van de Dag nu?
                          Ober: De huidige Soep van de Dag is tomatensoep.
                          Klant: Goed. Breng me de tomatensoep en de rekening. Ik heb haast.
                          Ober vertrekt en komt terug met een andere kom soep en de rekening.
                          Ober: Alstublieft, meneer. De soep en Uw rekening.
                          Klant: Dit is aardappelsoep.
                          Ober: Dat klopt, de tomatensoep was nog niet klaar.
                          Klant: Goed, ik ben zo nu zo hongerig, ik eet alles.
                          Ober vertrekt.
                          Klant: Ober! Er ligt een mug in mijn soep!
                          De rekening:
                          Soep van de Dag. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5.00 EUR
                          Upgrade naar nieuwere Soep van de Dag. . . 2.50 EUR
                          Toegang tot ondersteuning. . . . . . . . . . . . . . 10.00 EUR

Notitie: Gratis bug in de soep. (Wordt hersteld in de Soep van de Dag, van morgen)

Comment

• Dear Mr President Loukachenko,
                            My mother in law is taking the next Ryanair flight number 1268 from Brussels to Moscow and wil be flying over your country around 8.00 pm.

I have distinctlively heard her criticise your regime during our last Sunday lunch.
                            You’r welcome.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Grrr, vliegende ratten.

Comment

• Comment

• Zou me niet verwonderen als die gek herkozen wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Zou me niet verwonderen als die gek herkozen wordt.
                                      Da's toch gelukkig nog niet voor de eerste 3,5 jaar en tegen dan zit hij hopelijk waar hij thuishoort, in the prison

Joe en Kamala doen dat goed voorlopig.

Comment

• bwa, zelfs in de bevriende fake-pers ligt ze zwaar onder vuur over de migrantencrisis - das haar enige job atm

de bezochte latijns amerikaanse landen zijn helemaal niet onder de indruk van haar

en dé reden van de crisis, de latino-kiezer voelt zich alvast in zijn hemd gezet

Comment

• Comment

Working...
                                          X