Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 3
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik liep over straat toen ik op een gegeven ogenblik werd aangesproken door een vies en slordig uitziende dakloze vrouw die mij een paar euro vroeg om eten te kopen. Ik pakte mijn portemonnee, nam er 10 euro uit en vroeg:
"Als ik jou dit geld geef, ga je er dan wijn van kopen in plaats van eten?"
"Nee, ik ben jaren geleden gestopt met drinken," vertelde de dakloze vrouw.
"Ga je het gebruiken om te winkelen in plaats van eten te kopen?" vroeg ik.
"Nee, ik verspil mijn tijd niet aan winkelen," vertelde de dakloze vrouw, "ik heb al mijn tijd nodig om te overleven."
"Ga je het spenderen in een schoonheidssalon in plaats van aan eten?" vroeg ik.
"Ben je gek!" antwoordde de dakloze vrouw, "ik heb mijn haar in geen 20 jaar gedaan!"
"Nou," zei ik, "ik ga je het geld niet geven. In plaats daarvan neem ik je vanavond mee uit eten samen met mijn man."
De dakloze vrouw was geschrokken.
"Zal je man dan niet woedend worden als je dat doet? Ik weet dat ik vies ben en ik stink waarschijnlijk ook."
Ik zei:
"Dat is niet erg. Het is belangrijk om hem te laten zien hoe een vrouw eruit ziet als ze winkelen, schoonheidsbehandelingen en wijn opgeeft."Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Met een zachte, verleidelijke stem vraagt een vrouw aan haar man:
"Heb jij wel eens een heel erg gekreukeld briefje van 20 euro gezien?"
"Nee", zegt de man, enigszins verbaasd.
Met haar meest sexy glimlach maakt ze langzaam de bovenste vier knoopjes van haar blouse los en laat haar hand langzaam in haar zijden push-up bh glijden en haalt er een gekreukeld briefje van 20 uit, Hij pakt het aan en lacht hoopvol.
Dan vraagt ze:
"Heb je wel eens een erg gekreukeld briefje van 50 euro gezien?"
"Nee", zegt de man weer en begint nu een beetje opgewonden te raken.
Zij geeft hem weer haar verleidelijkste glimlach, tilt langzaam haar rok op en laat haar hand langzaam in haar doorzichtige mini-string glijden en haalt er een verkreukeld briefje van 50 uit. Hij pakt het aan en begint nu wat sneller en hoopvoller te ademen.
Dan vraagt ze:
"Heb je wel eens 40.000 euro verkreukeld gezien?"
"Nee", zegt hij, ditmaal flink opgewonden.
Ze glimlacht weer naar hem en zegt:
"Ga dan maar eens in de garage kijken."Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
alvast mijn excuses voor mensen die dit geen humor vinden
In the era of Covid 19 and mass vaccination programs, the anti-vaccination movement across the world is currently at an all-time high. Much of this anti-vaccination sentiment could be attributed to the alleged side effects that are perpetuated ...
peer reviewed studie september 2022, stelt dat coronavaccins serieuze bijwerkingen kunnen hebben...maar die zijn het gevolg van stress...veroorzaakt door angst en twijfel zaaien op social media door antivaxxers
i kid u not
Comment
-
Een jonge buikspreker heeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie. Hij gaat door zijn gebruikelijke materiaal van domme blondjes moppen, tot een grote forse blondine voor in de zaal opstaat en problemen begint te maken.
"Okay eikel, ik heb nu wel genoeg gehoord van je denigrerende blondinemoppen! Wat doet
jou denken dat je van vrouwen op die manier een stereotype kan maken? Wat hebben de fysieke attributen te maken met de waarde van een menselijk wezen? Het zijn klootzakken zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd wordt in de maatschappij, dat ik niet
mijn volledig potentieel als mens kan ontplooien... Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen."
Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen, maar de blondine onderbreekt hem:
"Hou jij je erbuiten, ik heb het tegen die klootzak op je knie!"Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenalvast mijn excuses voor mensen die dit geen humor vinden
In the era of Covid 19 and mass vaccination programs, the anti-vaccination movement across the world is currently at an all-time high. Much of this anti-vaccination sentiment could be attributed to the alleged side effects that are perpetuated ...
peer reviewed studie september 2022, stelt dat coronavaccins serieuze bijwerkingen kunnen hebben...maar die zijn het gevolg van stress...veroorzaakt door angst en twijfel zaaien op social media door antivaxxers
i kid u notThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
- Likes 1
Comment
-
Comment
Comment