Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

vandaag volgende mail ontvangen.

Van: Dr Paul Anderson
        Ei Banking Plc, Londen.

Goedendag dear!

Hoe bent u en uw gezin? Ik hoop dat mijn brief aan u in uw beste humeur vandaag. Mijn naam is Dr Paul Anderson, Operation / Regional Branch Manager Hoofd van Egg Banking Plc London. Ik besloot om een ​​top secret / vertrouwelijke samenwerking met u zoeken bij de uitvoering van een transactie deal beschreven hier-onder voor onze beide wederzijds voordeel. Tijdens de jaarlijkse bank audits, ontdekte ik een verlaten / niet-opgeëiste fonds, som van £ GBP 21.500,000 (Twenty One miljoen vijfhonderdduizend Britse Pond Sterling) in een account die behoort tot een van onze buitenlandse klanten (eind David McDowell Brown) een Amerikaan uit Arlington, Virginia, die helaas verloor zijn leven als een single met de hele crew op 1 februari 2003 over het zuiden van de Verenigde Staten Space Shuttle Columbia.

Ik ontdekte dat hij geen nabestaanden of zal de begunstigde opgeven om zijn account na het doornemen van zijn dossier in onze bank. Ik heb oprecht en bewust op zoek zijn uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de som waarde van £ 21,5 miljoen Britse pond zal worden overgedragen aan u, die zal worden gedeeld in deze procentuele verhouding: 50% voor mij en 40% aan u respectievelijk, terwijl 10% is voor alle gemaakte kosten tijdens de transactie. Ik heb uw oprechte samenwerking, vertrouwen en uiterst vertrouwelijk om ons in staat stellen succesvol uitvoeren van deze transactie. Ik verzekerde en beloofde u dat deze transactie zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die u beschermen tegen een schending van de wet, zowel in uw land en hier in Londen als het fonds wordt overgedragen naar uw opgegeven bankrekening. Na afweging en acceptatie van dit aanbod, vriendelijk naar voren mij de volgende informatie onmiddellijk aan mijn prive e-mailadres voor meer vertrouwelijkheid: dr.andrson@eb2a.com

-Uw volledige naam,
        -Uw volledige adres
        -Uw directe mobiele telefoonnummer
        -Uw hoofdberoep

Om mij uw informatie te uploaden in onze bank databank om na te denken in de bank-netwerk-systeem dat u de genoemde nabestaanden / zal begunstigde van deze rekening, dan zal ik u begeleiden op de communicatie met de bank voor de verdere doorgifte van dit fonds aan u .

LET OP: Wij hebben enkele banken dag om deze transactie te gaan voeren.

Bedankt in afwachting van uw dringende reactie.

Met vriendelijke groet,

Dr. Paul Anderson.

die nigerianen doen toch echt geen moeite meer he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          vandaag volgende mail ontvangen.

die nigerianen doen toch echt geen moeite meer he
          www.419eater.com

Get your inspiration, play the game
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Comment

‎"Liefste in de Heer,

Ik groet u met name in de naam van onze Heer Jezus Christus, onze Heer, ik ben mevrouw Eunice Williams uit de Republiek van Koeweit, ben ik getrouwd met de heer Jacob Williams, die werkte met Koeweit ambassade in Ivoorkust voor negen jaar voordat hij stierf in het jaar 2004 .

We waren elf jaar getrouwd zonder kind. Hij stierf na een kort ziekbed, dat duurde slechts vier dagen. Voor zijn dood waren we beiden wedergeboren christen. Sinds zijn dood heb ik besloten niet te hertrouwen of een kind te krijgen buiten mijn echtelijke woning, waarvan de Bijbel is tegen.

Toen wijlen mijn man nog leefde deponeerde hij de som van $ 2.5million dollars bij een bank in Abidjan Ivoorkust West-Afrika. Momenteel is dit geld nog in de bank. Onlangs heeft mijn dokter vertelde me dat ik niet zou duren voor de komende acht maanden als gevolg van kanker probleem.

Degene die mij het meest stoort is mijn beroerte ziekte. Gelet bekende mijn conditie heb ik besloten om dit fonds te doneren aan een liefdadigheidsorganisatie dat dit geld de manier waarop ik ga hierin de opdracht gebruik zal maken."

En blijkbaar ben ik dat toevallig! What are the odds!

Portfolio
              | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                ‎"Liefste in de Heer,

Ik groet u met name in de naam van onze Heer Jezus Christus, onze Heer, ik ben mevrouw Eunice Williams uit de Republiek van Koeweit, ben ik getrouwd met de heer Jacob Williams, die werkte met Koeweit ambassade in Ivoorkust voor negen jaar voordat hij stierf in het jaar 2004 .

We waren elf jaar getrouwd zonder kind. Hij stierf na een kort ziekbed, dat duurde slechts vier dagen. Voor zijn dood waren we beiden wedergeboren christen. Sinds zijn dood heb ik besloten niet te hertrouwen of een kind te krijgen buiten mijn echtelijke woning, waarvan de Bijbel is tegen.

Toen wijlen mijn man nog leefde deponeerde hij de som van $ 2.5million dollars bij een bank in Abidjan Ivoorkust West-Afrika. Momenteel is dit geld nog in de bank. Onlangs heeft mijn dokter vertelde me dat ik niet zou duren voor de komende acht maanden als gevolg van kanker probleem.

Degene die mij het meest stoort is mijn beroerte ziekte. Gelet bekende mijn conditie heb ik besloten om dit fonds te doneren aan een liefdadigheidsorganisatie dat dit geld de manier waarop ik ga hierin de opdracht gebruik zal maken."

Gelukzak. Ik wou dat ik in uw plaats was.

Comment

Comment

Onlangs naar de Colruyt geweest, daar een doos uit een kar genomen om mijn boodschappen in te steken ... Ik kom thuis, zie die doos op tafel staan en vond de tekst er op precies toch wel wat raar

Bijgevoegde Bestanden
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

wtf

uploaden naar failblog zowieso!

deze heb ik net zelf nog gemaakt:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                        ‎"Liefste in de Heer,

En er is dus 0.01% mensen die zoiets geloven he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                          En er is dus 0.01% mensen die zoiets geloven he
                          Sowieso dat er één iemand op reageert per honderd mails.

Portfolio
                          | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Comment

Ik heb er zo een paar in mijn auto liggen

Comment

Ik kwam niet meer bij van het lachen

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Hij zou zich beter door Jambers laten interviewen hebben, dan mocht hij met boer Charel meegaan.

Comment

+ YouTube Video
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Working...
                                        X