Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Het zou gefilmd geweest zijn voor promo/artikel (is een splinternieuw model). Beetje sfeerbeelden. Maar de afloop was niet zo gepland - no way dat de Jappen een nieuw model op slechte wijze naar buiten zouden brengen. Nu, ze hebben er wel een gigantische hit mee, waardoor meer mensen de moto leren kennen dan met een normale ad.
    Ach zo, eigenlijk een geslaagde blooper dus, wist ik ook al niet
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Ach zo, eigenlijk een geslaagde blooper dus, wist ik ook al niet
      Het filmpje werd opgepikt door standaard.be. Ze schrijven dat de berijder enkel wat blauwe plekken had.

Ik vermoed wel dat die motor ernstig beschadigd is...
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        Ik vermoed wel dat die motor ernstig beschadigd is...
        Ach, die krijgen ze hier in Polen nog wel opgekalefaterd en verkocht
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Jaja de winter komt er weer aan.

2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• 2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galle Bekijk Berichten
              Jaja de winter komt er weer aan.

pfuh

Comment

• De landing en de gebroeders Tupolef vind ik nog altijd de beste neveneffecten

Comment

• 189265_10151293345208703_1273542788_n.jpgHet lijkt wel dat Sinterklaas voor zichzelf ook een cadeautje heeft voorzien: hij ruilde zelfs zijn paard in voor een nieuwe SEAT!
                  Last edited by barthez; 06/12/2012, 19:46.
                  sigpic
                  Seat Ibiza 1.9 TDI Sport 100 pk 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Met spoiler, 2 uitlaten en F1-slak als nummerplaat
                    Van Putte-Kapellen verwacht ik niks beters

Comment

• een nieuwe sneeuwruimer :p

ik weet wel niet of het lukt om de foto zo te delen

Comment

• Een koppel vierde zijn 40ste huwelijksverjaardag. Een journalist wou weten hoe het kwam dat ze nog steeds zo'n vredevolle liefde uitstraalden en zo gelukkig leken.
                        Wel, zei de man, dat gaat terug tot onze huwelijksreis, toe we door de Grand Canyon trokken op de rug van een ezel. We waren nog niet zo ver gevorderd, toen mijn vrouw d'r ezel struikelde, waarop zij heel rustig zei: "Eerste keer." Ze trok de ezel recht en we vervolgden onze weg. Iets verder struikelde de ezel opnieuw. Even kalm als daarvoor zei mijn vrouw: "Tweede keer." We reisden verder. We waren nog geen halve mijl opgeschoten, toen de ezel voor een derde keer struikelde. Toen trok mijn vrouw, nog steeds even kalm, een revolver uit haar rugzak en schoot de ezel dood, waarop ik me kwaad maakte en haar toeschreeuwde wat ik dacht van de manier waarop ze dat dier behandelde. Ze keek me recht in de ogen en antwoordde op kalme toon: "Eerste keer." Sinds die dag hebben we nooit meer ruzie gemaakt.
                        Moraal van het verhaal: onderschat vrouwen nooit ...
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• bron vermelden !

stond gisteren op "de druivelaar"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                            bron vermelden !

stond gisteren op "de druivelaar"
                            Ik zou het niet weten, heb het van iemand doorgestuurd gekregen via mijn hotmail adres.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• 't Is rood en het vliegt door de klas.

Een ongestelde vraag.

Comment

• “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=AXz4P6EpX3s Russia........

Comment

• Moet toch in veel gevallen iets met overmatig vodka-gebruik te maken hebben denk ik.

Comment

• When your wife goes crazy...

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• turkish%203%20EMP-6926578.jpg

Comment

• Hoe dom van die dame.
                                          Wil ze écht dom doen, pakt ze gewoon élk koetswerkonderdeel aan. Een kapotte ruit nog meer kapotslaan, dat is niet erg. Een kapotte motorkap nog wat gaan bekrassen, daar is niks leuk aan. Ik wachtte vol ongeduld tot ze een zijruit, de koplampen en deuren ging aanpakken.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X