Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En die kerel die erop begint te kakken heeft dan nog als nick "Irapehomelesswomen"... Only in America...

Comment

• Dus, ik ben in de colruyt en koop een zak pedigree hondenvoer voor mijn honden. Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb. Waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH? Dus ik zeg impulsief, nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het Pedigree Dieet, ik zou er waarschijnlijk niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis.

Maar goed, ik was 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de IC wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen. Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol brokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brok. De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee).

Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de IC was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer. Ik zei: “nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedels kont te ruiken en toen was ik door een auto geschept.” Ik dacht dat die knul achter haar een hartaanval zou krijgen van het lachen, hij bleef erin!

Je kunt maar beter opletten wat je me vraagt want je kunt zo'n antwoord verwachten. Ik heb alle tijd van de wereld om gekke dingen te bedenken om te zeggen... Nu je dit gelezen hebt, moet ik je wel in alle eerlijkheid bekennen dat ik bovenstaande gekopieerd heb. Dus, kopieer dit en laat een ander ook lachen, ik wilde je even laten lachen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Deze gaat op FB!

Comment

• Auto5 of origineel?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Hadden jullie daar ook last van vandaag? 1013534_10151639769484420_633772956_n.jpg
            sigpic
            Seat Ibiza 1.9 TDI Sport 100 pk 2006

Comment

• E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Comment

• sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• -

Comment

• Comment

• Mensen vragen vaak aan mij, wat mijn dag zo leuk maakt.

Als voorbeeld vertel ik hetgeen mijn vrouw en ik meemaakten, toen we laatst naar de stad gingen en een winkel binnen liepen.

Nog geen tien minuten later stonden we weer buiten en zagen dat een politieagent een bon stond uit te schrijven wegens fout parkeren.

Ik zei: Kom op man, hij staat er net. Maar de agent bleef rustig doorschrijven.

Toen schold ik - geheel tegen mijn gewoonte in - de agent uit voor achterlijk ventje enz enz .

De man keek me uitdrukkingloos aan en begon een 2e bonnetje te schrijven.

Vervolgens nam mijn vrouw het woord en maakte hem uit voor dienstkloppende randdebiel en nog een paar fraaiheden..

De agent voltooide de 2e bon en stopte ook deze onder de ruitenwisser en begon ijverig te schrijven aan een derde exemplaar.

Hoe meer we hem irriteerden, hoe meer papierwerk hij produceerde.

Maar persoonlijk vonden we dat allemaal niet zo erg en zijn doorgewandeld, want wij waren immers met de bus naar de stad gekomen.

En zo proberen we er elke dag iets leuks van te maken, da's belangrijk op onze leeftijd!!

Comment

• Comment

• Er mag al eens gelachen worden in de wagen:
                                Nederlandse klant die we al jaren kennen,
                                Ik: hoe is het met je vader?
                                Klant: goed, hij is begin dit jaar 77 geworden en mijn ma doet het ook nog steeds goed.
                                Ik: rijdt hij nog steeds zoveel met zijn Audi A3 sportback?
                                Klant: ja ja, hij heeft hem zelfs vorige maand laten chippen...voor de zuinigheid natuurlijk...
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Comment

• bij deze laatste 2 mis ik een "I like" button ! ;-)

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Overdrijven, een vak apart.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                                        sigpic

Comment

• sigpic

Comment

Working...
                                          X