Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Lang geleden dat we deze nog eens gehoord hebben. Blijft schitterend.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Lang geleden dat we deze nog eens gehoord hebben. Blijft schitterend.
              Inderdaad 7 jaar geleden, ik dacht sommigen hebben het nog niet gezien of zijn het vergeten
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                    ²

Comment

• Dus: je bedenkt een verkeerscampagne die bewust dubbelzinnig is, voert deze uit, en schrapt hem dan omdat ‘ie dubbelzinnig is. Lol, Americans.

De staat South Dakota heeft een campagne die zijn inwoners (alle 850.000) moest onderwijzen dat ze op met ijs bedekte wegen niet al te plotselinge stuurbewegingen moeten maken voortijdig beëindigd. De reden: het innuendogehalte van de campagne ‘don’t jerk and drive’ was te groot. Die kon je ook ab-so-luut niet zien aankomen in het puriteine Amerika.
                      We weten niet wat we ernstiger vinden: een dergelijke campagnefaal of het feit dat het kennelijk nodig is je bevolking te leren dat je op een gladde ondergrond niet als een malloot aan je stuur moet gaan hengsten. Maar misschien kan de campagne elders nog gerecycled worden onder truckers… Hieronder de posters die nu op de brandstapel kunnen. Gelukkig, de pure kinderzieltjes zijn weer gered.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        Dus: je bedenkt een verkeerscampagne die bewust dubbelzinnig is, voert deze uit, en schrapt hem dan omdat ‘ie dubbelzinnig is. Lol, Americans.

De staat South Dakota heeft een campagne die zijn inwoners (alle 850.000) moest onderwijzen dat ze op met ijs bedekte wegen niet al te plotselinge stuurbewegingen moeten maken voortijdig beëindigd. De reden: het innuendogehalte van de campagne ‘don’t jerk and drive’ was te groot. Die kon je ook ab-so-luut niet zien aankomen in het puriteine Amerika.
                        We weten niet wat we ernstiger vinden: een dergelijke campagnefaal of het feit dat het kennelijk nodig is je bevolking te leren dat je op een gladde ondergrond niet als een malloot aan je stuur moet gaan hengsten. Maar misschien kan de campagne elders nog gerecycled worden onder truckers… Hieronder de posters die nu op de brandstapel kunnen. Gelukkig, de pure kinderzieltjes zijn weer gered.

Lap, die campagne is er ook weer voortijdig uitgezwierd, ofte ejaculatio praecox zoals de welopgevoeden zeggen.
                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Komt dat tegen. 😄
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

• Een echt woestijn schip.

Sent from here
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Comment

• Das durven

Comment

• Vandaag een klant op het werk die het haargroeimiddel had gevonden.

- Je smeert je hoofd in met appelmoes.
                                          - Je gaat daarna 2 weken in een donkere kelder zitten.

2 weken later staat daar dan wel haar op.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X