Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een nieuwe kapitein van het leger werd toegewezen aan een peloton in een afgelegen post in de Afghaanse woestijn. Tijdens zijn eerste inspectie van dat peloton, zag hij een kameel vastgemaakt, achter de eettent.

Hij vroeg aan de sergeant waarom die kameel daar wordt vastgehouden. De nerveuze sergeant zei: "Nou meneer, zoals u weet, zijn er 250 mannen hier op de post en geen vrouwen, en meneer, soms hebben de mannen drang. Daarom hebben we Molly The Camel."

De kapitein zegt: "Ik zal dat door de vingers zien, en ik begrijp die drang, de kameel mag dus blijven." Ongeveer een maand later begint de kapitein last te krijgen van zijn eigen driften. Gek van passie, vraagt hij de sergeant om de kameel naar zijn tent te brengen.

Hij plaatst een ladder achter de kameel en als de kapitein op de ladder staat, trekt hij zijn broek omlaag en heeft een wilde, krankzinnige seks met de kameel. Als hij klaar is, vraagt hij de sergeant: "Is dat hoe onze mannen het doen?" "Nee, niet echt, kapitein.

Ze rijden meestal gewoon op de kameel naar de stad, waar de meisjes zijn."
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Haaaaa, da's een gouwe ouwe van die kameel... was ik al vergeten...
      Moet ik binnen enkele jaren tegen mn oudste zoon vertellen, dat is eentje die moet worden doorgegeven aan de volgende generatie

Comment

• Voor wie geen Spaans verstaat

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Allemaal georganiseerde misdaad, die bedelaars.... zou er niet van verschieten als dat geld rechtstreeks op rekeningen van groeperingen à la IS of Taliban belandt...

Ik denk zo soms ook dat al die car-washen en chinese restaurants ook hun geld doorsluizen naar misdaad-organisaties...
                Maar misschien ben ik gewoon paranoïde

Comment

• Comment

Comment

• how hip can you be ?

Comment

• Comment

• Comment

• Audi A4 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

• "if the bugatti veyron had been designed in 1945"

Comment

• Comment

• Twee koeien verpesten grondig de sfeer in de Heilig Hartlaan in Aalst. Geen echte dieren, maar wel stickers. Een slager wil er reclame maken voor zijn winkel en plakte een grote sticker op de ruit van een woning naast de winkel. Niet meteen een probleem denk je, want de man is de eigenaar van de woning. Maar zijn huurder kan er toch niet mee lachen, blijkt uit deze reportage van TV Oost, die veel weg heeft van een sketch uit In de Gloria.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                    "if the bugatti veyron had been designed in 1945"

Fack die is knap!!!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                        Had deze op mijn FB gezet. Ongelooflijk veel likes van (ex) BMW-rijders gehad! 😁😁😁

Sent from my One+ using Tapatalk
                                        =================
                                        2016 Skoda Octavia RS

Comment

• had dit nog niet eerder gezien : moeilijk raadsel *kuch* ; de discussie is lichtjes hilarisch

Comment

Working...
                                          X