Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een inbreker verschaft zich op een avond toegang tot een huis. Hij schijnt met zijn zaklantaarn rond, op zoek naar waardevolle spullen als hij een stem in het donker hoort zeggen:
"Jezus weet dat jij hier bent"
Hij schrikt zich een ongeluk, dooft de zaklantaarn en blijft doodstil staan.
Wanneer hij niets meer hoort, schudt hij zijn hoofd en gaat verder met het zoeken naar waardevolle spullen.
Net als hij de stereo losgekoppeld heeft hoort hij heel duidelijk:
"Jezus weet dat jij hier bent"
De inbreker schrikt zo hard dat zijn hart in zijn keel klopt. Maar hij wil weten waar die stem vandaan komt en schijnt met de zaklantaarn door de kamer op zoek naar de stem.
Eindelijk in de hoek van de kamer ziet hij een papegaai.
"Zei jij dat?" vraagt hij aan de papegaai.
"Ja" antwoord de papegaai. "Ik wil je waarschuwen dat hij jou in de gaten houdt"!
De inbreker is gerustgesteld en zegt "mij waarschuwen en wie ben jij dan eigenlijk?"
"Moses", antwoord de papegaai.
"Moses?" de inbreker lacht. Wat voor soort mensen noemen een vogel Moses?'
"Dezelfde mensen die hun Duitse herder Jezus noemen”
Het belang van een goede Hospitalisatie verzekering.
Koningin Mathilde is op bezoek in het U.Z. in Gent en tijdens haar ronde passeert
ze een kamer waar een mannelijke patiënt aan het masturberen is.
'O God!', roept Mathilde , 'dat is walgelijk! Wat is hier de bedoeling van?'
De dokter die haar rond gidst, legt uit: 'Het spijt me, Majesteit, maar deze man heeft een ernstige aandoening waarbij de testikels zich razendsnel met zaad opvullen.
Als hij dat geen vijf keer per dag doet, zouden ze barsten en zou hij direct sterven.'
'O het spijt me!' zegt Mathilde.
Op de volgende verdieping komen ze langs een kamer waar een jonge verpleegster een patiënt aan het pijpen is.
'O God!' zegt Mathilde opnieuw. 'Wat gebeurt er hier?'
Antwoord de dokter: 'Zelfde probleem, maar betere hospitalisatieverzekering...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
man en vrouw zitten zich te vervelen in de living...
vrouw : ik verveel me
man : ik ook
vrouw : misschien kunnen we een film bekijken ?
man : ja, waarom niet ?
vrouw : over het vrouweijk orgasme
man : goed idee, ik heb wel zin in een beetje fictie
Borbets velgen te ruil of een goed bod Der is aan een velg een klijn schade maar krijg je der nog zo uit alle velgen zijn nog 100 present Regt 15 inch et 35 Steek 4 maal 100 7 j
Tjoeningscene.....
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
In Aldi feesboek groepe is et nie te doen hoe ze schrijven.
kan mij daar freed aan ergere
dan staan se naast hunne otto mee hunne kleine op den arm en peizik omg, wtf.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Acheter ou vendre gratuitement votre Peugeot 106 d'occasion ou neuve ? L'offre la plus large en Belgique. Simple, personnel et pertinent.Occasions à vendre : de diesel, break à SUV
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Hoe leuk is dat gedaan...maar heeft een aardige duit gekost, lijkt mij
Comment