Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Altijd zalig hoe traag die filmpjes indertijd tot hun plot kwamen.
    Mensen zouden nu al lang weg zappen
    Dave Allen was een meester in zijn vak, ook zijn conferences waren geweldig.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Deze vind ik nog altijd zijn beste

Comment

• ik ga proberen niet meer met biden te lachen, want zwakke zieke mensen hebben verzorging en rust nodig...voor als hij eens een persconferentie zou gaan geven met vragen niet vooraf gescripted en af te lezen van een autocue

ga alleen de fake media nog eens neurologisch loslaten op toen trump met zijn geklede schoenen moeite had om zonder leuning naar beneden te sukkelen...wat een verschil met gisteren...toen er veel wind stond aan airforce 1

je ziet dat ze echt inzitten met miracle-man's gezondheid

Comment

• Djeezes, als dat het niveau van het nieuws is in de US of A. Triestig.

Comment

• Hahaha, ze raken maar niet over het verlies van Big Loser. Nog 3 jaar en 9 maanden volhouden en we kunnen misschien opnieuw lachen met deze clown, intussen hebben we gelukkig nog oude beelden

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• de dementerende oude handpop gaat 11 miljoen mensen legaliseren, als het daar al bij stopt natuurlijk...dat zijn 11 miljoen mensen die niet voor die andere partij gaan stemmen, want die willen vlg legislatuur natuurlijk nog extra landgenoten uitnodigen...das gewoon plat de kraan met kiezers opendraaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                de dementerende oude handpop gaat 11 miljoen mensen legaliseren, als het daar al bij stopt natuurlijk...dat zijn 11 miljoen mensen die niet voor die andere partij gaan stemmen, want die willen vlg legislatuur natuurlijk nog extra landgenoten uitnodigen...das gewoon plat de kraan met kiezers opendraaien
                Hierzie! Nu tevreden

Trump golf ball vs Biden on plane stairs

Comment

• Comment

• lololol

deze 2 artikels vlak onder elkaar

Het begrotingstekort is in 2020 in ons land sneller opgelopen dan in onze buurlanden. Dat blijkt uit prognoses van de Europese Centrale Bank die in regeringskringen circuleren, waarover De Tijd vandaag bericht. De verwachting is ook dat het economisch herstel in ons land trager zal gaan dan elders.

Zes leden van de federale regering, onder wie premier Alexander De Croo, geven de komende dagen leerlingen uit de tweede en derde graad van het secundair onderwijs online les over financiële thema's. De gastlessen kaderen in de Week van het Geld, die aan zijn zesde editie toe is.

zouden ze niet beter nl of de ministers vragen onze jeugd op te leiden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      https://www.youtube.com/watch?v=i2W_KUl-bew

Deze vind ik nog altijd zijn beste

Comment

• In the name of the father and the son and in the hole he goes.

Comment

• 21/3/2021

de clue is dat ze dan toen in realiteit nog voor een lege parkeerplaats stond

https://twitter.com/AOC/status/11433...ention-1445685

25/6/2019
                          Last edited by bobo; 24/03/2021, 03:21.

Comment

• Ik dacht dat het hier het humor topic was? Voor politieke frustraties is er altijd nog HLN lezersrubriek

Dave Allen's Advice

Comment

• allez jocar, over humor valt te discuteren en is persoonlijk, maar de clipjes van the united spot zijn gewoon super knal erop, het nieuws van de dag op een humoritische wijze samengevat, ook al is het geen prettig nieuws

Comment

allez jocar, over humor valt te discuteren en is persoonlijk, maar de clipjes van the united spot zijn gewoon super knal erop, het nieuws van de dag op een humoritische wijze samengevat, ook al is het geen prettig nieuws
                                Ohja! Dat zijn echt humoristische foto's die je daar post. Jij geraakt gewoon niet over Trumps verlies.

Comment

• Een goeike?

PS: hier verdwijnen posts zo rap als ze gekomen zijn
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Jij geraakt gewoon niet over Trumps verlies.
                                    nee, en wie weet ga jij vroeg of laat miracle man ook nog missen

Comment

nee, en wie weet ga jij vroeg of laat miracle man ook nog missen
                                      Hahaha, nooit! Of die nu links of rechts is maakt mij niet uit maar een oplichter en oproerkraaier als president. Never again creepy Don (I hope)

Comment

• en die mottige foto's zijn idd op zich geen humor als je de msm alleen volgt...die zijn wel humor als blijkt dat die een enscenering van emoties blijken te zijn...de emoties mogen dan nog niet echt fake zijn, het is op dat moment een actreuse aan het werk

galgenhumor is een vorm van humor, niet iedereen houdt van zelfde auto ook niet, smakeloos is een smaak

Comment

• Als dit geen humor is....

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                                          X