Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De bomma komt in het rusthuis terecht en iedereen staat klaar om haar te helpen.
    De verpleegsters wassen haar, geven haar een uitgebreid ontbijt en zetten haar
    in de stoel voor het venster met zicht op de prachtige tuin.
    Alles lijkt perfect tot ze ineens lichtjes naar rechts begint over te hellen.
    Onmiddellijk storten twee verpleegsters zich op haar en zetten haar terug goed
    recht in haar zetel.
    Alles lijkt zich terug te normaliseren tot ze naar links begint over te hellen.
    Weer snellen de verpleegsters toe om haar terug in de correcte houding te hijsen.
    Enkele dagen later komt de familie op bezoek om te zien hoe de bomma het maakt.
    Is alles goed verlopen tot nu toe, zijn ze vriendelijk?
    Het is hier nog niet zo slecht, zegt ze, behalve dat je geen kans krijgt om een windje te laten !

Comment

• Een vrouw loopt met haar jonge dochtertje in Brussel.
      Op een gegeven moment lopen ze door een steegje, aan het noordstation.
      Het jonge meisje, verbaasd over de vrouwen achter de ramen en vraagt logischer wijs aan haar moeder:
      'Mama wie zijn die vrouwen daar in het rode licht?'
      De moeder wil die ellende voor haar dochtertje nog even besparen, omdat ze daar nog te jong voor vindt en
      antwoordt:'Oh niets schat, die staan te wachten tot hun man ze komt ophalen!'
      Een Anderlecht-supporter die daar toevallig rondloopt hoort dat en wil de moeder eens lekker in
      verlegenheid brengen:
      'Nee hoor meisje, er is niets van waar wat je moeder zegt, dat zijn hoertjes en die geven sex voor geld!'
      Het jonge meisje kijkt verschrikt op en vraagt: 'Mama, krijgen hoeren ook kinderen?'
      Waarop de geïrriteerde moeder zegt: 'Tuurlijk schat waar denk je dat Anderlecht-supporters vandaan komen?'

Comment

• Kleine Duitse stinkerd

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• didn't age well

Comment

• pinocchio is er nix tegen

Comment

• Rutte is nog gladder dan een paling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Rutte is nog gladder dan een paling.
                  Typisch Nederlander, gebakken lucht verkopen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

didn't age well
                    en account ondertussen gecensurreerd/gebanned door big-tech-leugenpers, omdat het tegen hun narratief inging natuurlijk

Comment

• Comment

• Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Comment

• #mybuttsbeenwiped is now trendig

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Comment

• De bekentenis van een gelukkige man:

*Het coronavirus is het beste dat ooit in mijn leven is gebeurd!

⁃ Mijn vrouw wil niet meer reizen!

⁃ Ze koopt niets meer omdat alles uit China komt!

⁃ Ze gaat niet meer naar het winkelcentrum om de menigte te ontwijken!

⁃ Ze brengt al haar tijd door in een masker met haar mond gesloten!

Dit is geen virus! Het is een zegen !!!
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Dich kals auch Limburgs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Dich kals auch Limburgs.
                                          Joa jung, waat dachs dich?

Comment

Working...
                                          X