Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 3
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenElektrisch is met een k.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Wow dat wisten we niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenElektrisch is met een k.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Gij misschien wel, maar de nonkel ambiance die deze flauwe Gaston en Leo-grap bedacht duidelijk niet.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
Pas sinds 1995. https://onzetaal.nl/taaladvies/electrisch-elektrisch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Aha! Nu komt de echte reden boven waarom je dit commentaar geeft Ga je een ev kopen misschien?
Maar ’t blijft even goed een flauwe grap.
Comment
-
Ik ga er geen kopen, ik heb er een gekocht.
Maar ’t blijft even goed een flauwe grap.
Een schrijffout opmerken of hekelen is tegenwoordig zo’n passief agressieve manier om een boodschap te ontkrachten. Al was de boodschap hier totaal irrelevant“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenEen schrijffout opmerken of hekelen is tegenwoordig zo’n passief agressieve manier om een boodschap te ontkrachten.
Vitten kan en mag de bedoeling niet zijn, maar zo goed als altijd en in elke zin dt- fouten, grammaticale fouten enz... duiden m.i. op slordigheid en/of gebrek aan kennis.
Mijn opmerking was in dit geval humoristisch bedoeld en niet als terechtwijzing, we zitten hier tenslotte in het humor-topic.
P.S.: Ik ben niet op mijn tenen getrapt hoor!
Comment
-
Ik zal waarschijnlijk van de oude stempel zijn, maar tegenwoordig wordt er toch zeer slordig omgesprongen met taal in het algemeen.
Vitten kan en mag de bedoeling niet zijn, maar zo goed als altijd en in elke zin dt- fouten, grammaticale fouten enz... duiden m.i. op slordigheid en/of gebrek aan kennis.
Mijn opmerking was in dit geval humoristisch bedoeld en niet als terechtwijzing, we zitten hier tenslotte in het humor-topic.
P.S.: Ik ben niet op mijn tenen getrapt hoor!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Comment
Comment