Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 3
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNormaal schep ik niet graag op over mijn dure uitstapjes, maar ik kom juist terug van het pompstation.
Hoe? Heb jij dan nog altijd geen gratis tankkaart?
Eigenlijk heb jij nog geluk want voor jou is de Hollandse grens vlakbij. Ik zou daar eens gaan tanken dan kun je nog meer opscheppen. Naar het schijnt ben je er momenteel onmiddellijk geholpen want er is nooit iemand voor jou. Zelfs hier in Hasselt zijn de Hollanders niet van de tankstations weg te houden
BENZINEPRIJS DE 2,30 EURO VOORBIJ: STERKSTE STIJGING OOIT
HUILEN BIJ DE POMP
De gemiddelde adviesprijs voor een liter benzine breekt vrijdag voorbij de € 2,30 per liter. Daarmee bereikt de adviesprijs voor een liter E10 (Euro 95) een absolute recordhoogte. Daarnaast nam de adviesprijs niet eerder zo sterk toe.
De Russische invasie van Oekraïne heeft verschrikkelijke gevolgen en heeft daarnaast ook een effect op de al hoge olieprijzen. United Consumers meldt dat de gemiddelde adviesprijs voor een liter E10 (Euro 95) vrijdag naar alle waarschijnlijkheid de €2,30 per liter overstijgt. Het consumentencollectief gaat uit van een stijging van 4 cent per liter en dat betekent dat de gemiddelde adviesprijs voor een liter benzine in Nederland in recordtempo is gestegen. Ook een liter diesel is vrijdag duurder dan ooit. United Consumers verwacht dat een liter diesel voor het eerst meer dan €2,00 kost. Ook stijgt de prijs van lpg.
Begin vorig jaar betaalde je voor een liter E10 nog €1,68. Eind 2021 lag de prijs voor een liter E10 al boven de €2,08. Eind februari gaf United Consumers aan niet uit te sluiten dat de gemiddelde adviesprijs voor een liter benzine op 2.25€ zou liggen, maar de realiteit blijkt dus nog donkerder gekleurd. Overigens betekent de verwachte landelijke adviesprijs van boven de €2,30 niet dat je dat bij elke pomp kwijt bent. Tankstations geven vaak kortingen, maar kijk niet gek op als je langs de snelweg - waar brandstof altijd sterk aan de prijs is - zo'n €2,30 af moet tikken voor een litertje E10.
Bron: Autoweek
Waar is mijn fiets? Het is mooi weer
En blijven lachen want binnenkort kunnen we het misschien niet meer, in Oekraïne staat de kerncentrale al in brand
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Wisselwerking? Ik heb in Holland nog nooit een Belg een uur in een ellenlange rij zien aanschuiven voor diesel. Vroeger misschien?
Prijs is toch ongeveer dezelfde en met de korting van sommige tankstations hier nog goedkoper zelfs.
Bwa, het brengt goed op voor onsEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik kom nochtans regelmatig in de grensstreek hier, nooit gezien. Zal een actie geweest zijn en in uw regio uiteraard.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenIk heb hier nog eens pic gepost van de rij dieselbelgen aanschuivend, maar dat komt natuurlijk niet in onze pers - waar ik tss stond hehe - scheelt 15 cent voordeel in nl in deze regio.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/03...nieuw%20record.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment