Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 3 muizen zitten in een café op te scheppen. Zegt de eerste muis:
    "Waar ik woon, ligt allemaal rattengif en ik eet me buikje gewoon rond. Ik word wel een beetje misselijk maar dat maakt niet uit."

Zegt de 2de muis:
    "Bij mij in huis liggen overal klemmen en als ik er tussen kom druk ik nog 10 keer op ook."

De derde muis staat op en loopt naar de kapstok. Vragen die andere muizen wat hij gaat doen.

Zegt de 3de muis:
    "Ik ga effe de kat een beurt geven."​
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een klein meisje gaat 's morgens naar school met haar kleine poesje in haar armen. Haar oudere broer zegt haar dat het verboden is om dieren naar school mee te nemen en dat ze waarschijnlijk gestraft zal worden als ze het doet, maar ze weigert te luisteren en neemt het katje toch mee. Op de bus vertelt de buschauffeur precies hetzelfde als haar broer, maar toch blijft ze bij haar standpunt. Wanneer ze op school aankomt, komt de juffrouw bij haar en geeft het kleine meisje ervan langs omdat ze haar huisdier heeft meegenomen terwijl dit tegen de regels van de school is, maar toch blijft ze weigeren om het katje te laten gaan. De juf vraagt haar waarom ze zo op haar standpunt blijft. Waarop het meisje zegt:
      "Deze ochtend toen ik de badkamer verliet, hoorde ik papa tegen mama zeggen: "Als de kleine weg is, eet ik uw poesje op.""​
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Comment

• Een professor is dingen aan het vertellen tegen een zaal domme blondjes. Hij begint zijn verhaal met:
            "Blonde vrouwen zijn dom!"
            Maar de hele zaal protesteert:
            "Nietes! Nietes!"
            Dus de professor zegt:
            "Goed, ik zal het bewijzen!" zegt de professor.
            En hij haalt een vrouw uit het publiek en vraagt:
            "Hoeveel is 2+3?"
            Na lang denken zegt de vrouw:
            "7!" "Nee," zegt de professor.

Maar dan roept de hele zaal:
            "Nog een kans!"
            "Oke," zegt de professor, "hoeveel is 2+3?"
            Na weer lang nadenken zegt de vrouw:
            "6!"
            "Nee," zegt de professor.
            Dan roept de hele zaal:
            "Nog een kans!"
            "Oke," zegt de professor weer, "hoeveel is 2+3?"
            De vrouw vraagt heel ongelovig:
            "5?"
            Roept de hele zaal:
            "Nog een kans! Nog een kans!"​

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ...is er bij de opgeblazen pijpleidingen eigenlijk al een paspoort gevonden?

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ...is er bij de opgeblazen pijpleidingen eigenlijk al een paspoort gevonden?
                    D'r zijn er maar twee die daar profijt van hebben. Rara, wie zou dat zijn ?

Comment

• Een man komt een café binnen en bestelt een biertje. Na een paar biertjes gedronken te hebben, doet hij zijn gulp open en begint tegen de tapkast aan te plassen. De kroegbaas wordt boos en roept:
                      "Ho, ho stoppen jij, waar ben jij nou mee bezig?"
                      De man verontschuldigt zich:
                      "O jee sorry, oh, neem me niet kwalijk, ik schaam me rot, echt, ik schaam me kapot."
                      De kroegbaas stuurt de klant de zaak uit.

De volgende dag komt de man het café weer in en bestelt een biertje. De kroegbaas waarschuwt:
                      "Laat ik niet merken dat je weer tegen de tapkast gaat staan plassen."
                      "Nee, nee, het zal niet meer gebeuren."
                      Na een paar pilsjes, doet de man zijn gulp open en plast weer tegen de tapkast. Weer wordt de kroegbaas boos. En de man verontschuldigt zich weer:
                      "Oh, wat erg, oh, ik schaam me zo, ik schaam me zo!"
                      En weer wordt de man het café uitgezet.

De volgende dag gebeurt het nog een keer: de man drinkt een paar biertjes en plast tegen de tapkast. De kroegbaas wordt weer boos.
                      "Ik schaam me zo, ik schaam me zo," klaagt de man.
                      "Weet je wat jij eens moet doen?", zegt de kroegbaas, "dit is niet normaal, jij moet eens naar een psychiater."
                      De man belooft dit te doen en vertrekt.

Pas na een paar weken komt de man het café weer binnen. Nog voordat hij iets kan bestellen, vraagt de kroegbaas:
                      "En? Ben je naar de psychiater geweest?"
                      "Jazeker," zegt de man, "wees niet bang: alles is onder controle."
                      "Goed," zegt de kroegbaas: "wat zal het zijn?"
                      De man bestelt een pilsje. Na een paar glazen gedronken te hebben, doet hij zijn gulp open en plast tegen de tapkast.
                      "Wat gaan we nou krijgen?", roept de kroegbaas verbaasd uit: "je was toch naar de psychiater geweest? En nou sta je toch weer tegen mijn tapkast aan te plassen!"
                      "Ja," zegt de man, "maar ik schaam me er nu niet meer voor!"​

Comment

• Comment

• Als de vertaling en ondertiteling toch niet moet kloppen is deze ook wel goed

Comment

• Een dronken man die fel naar rum rook zat in de ondergrondse naast een priester. Zijn das was vol vlekken; zijn wangen zaten vol rode lippenstift, een halflege fles Bacardi stak deels uit de zak van zijn verrimpelde vest. Hij opende zijn krant en begon erin te lezen. Na een vijftal minuten richtte hij zich tot de priester en vroeg:
                            "Zeg, Eerwaarde, wette gij d' oorzaak van artritis?"
                            "Ja mijn zoon, dat komt door losbandig te leven, omgaan met goedkope, dwaze vrouwen, teveel alcohol te drinken, minachting te betonen voor je medemens, slapen met prostituees, geen bad te nemen, enzovoort."
                            "Wel, vervloekt," mompelde de dronken man terwijl hij terug zijn krant indook.

De priester, nadenkend over wat hij gezegd had, stootte de man aan en zei ter verontschuldiging:
                            "Neem me niet kwalijk. Ik wou niet zo sterk overkomen. Hoe lang heb je al artritis?"
                            "Ik heb geen artritis, eerwaarde, ik heb hier juist gelezen dat de paus het heeft."​

Comment

• Twee meisjes op de gang

Comment

Comment

• Vader zit met twee zoons en dochter aan tafel. Zegt de ene zoon:
                                  "Pa, ik ben homofiel."
                                  Waarop zijn andere zoon antwoordt:
                                  "Ik ook!"
                                  "Verdorie, houdt er dan niemand meer van vrouwen?"
                                  "Ja, ik wel," zegt zijn dochter.​

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Een Amerikaan laat zich in Parijs door een taxichauffeur rondleiden. Bij de Notre Dame aangekomen vraagt de Amerikaan:
                                        "Wat is dat?"
                                        "Dat is onze Notre Dame," zegt de chauffeur.
                                        "Wat een prul," reageert de Amerikaan, "zoiets bouwen wij in Amerika in twee weken tijd."
                                        Even later komen ze bij de Tour Montparnasse.
                                        "En dit, wat is dit voor een gebouw?" vraagt de Amerikaan.
                                        "Dit," antwoordt de chauffeur, "is de Tour Montparnasse."
                                        "Niks aan," vindt de toerist, "dat zetten wij in een week neer."
                                        Eenmaal bij de Eiffeltoren gearriveerd vraagt de Amerikaan:
                                        "Wat is dit nu weer?"
                                        "Ik zou het niet weten," antwoordt de taxichauffeur, "gisteren stond hier nog niks."​

Comment

• Op een dag zitten een vader en zijn vijftienjarige zoon in de bus. De zoon krijgt een uitdagende roodharige in het oog en roept:
                                          "He pop, wat heb jij lekkere tieten!"
                                          De vader, een religieus man, ergert zich. Hij vindt dat zijn zoon verkeerd is opgevoed en stuurt hem naar een katholiek jongensinternaat.

Zes maanden later komt de jongen een weekendje thuis en weer maken vader en zoon een busritje. Op de achterbank tegenover hen zit een aantrekkelijk blondje met een goed gevuld bloesje. De vader, die wel eens wil weten of zijn zoon betere manieren heeft geleerd, zegt:
                                          "Jongen, heb je dat blonde vrouwtje gezien? Wat een borsten hè?"
                                          "Och," antwoordt de knaap, "wat moet je met borsten? Maar heb je dat kontje van de buschauffeur gezien?!"​

Comment

Working...
                                          X