Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb een hekel aan mensen die doen alsof ze intellectueel zijn en praten over Mozart, terwijl ze nog nooit één van zijn schilderijen hebben gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Ik heb een hekel aan mensen die doen alsof ze intellectueel zijn en praten over Mozart, terwijl ze nog nooit één van zijn schilderijen hebben gezien.
      Hoezo?

Schilderij van de jonge Mozart

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Comment

• Een kunstschilder houdt een tentoonstelling in de plaatselijke galerie. Op een dag loopt hij binnen met de vraag of er veel interesse is. Zegt de galeriehouder:
              "Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is: Er kwam hier een man die zeer geinteresseerd was in je werk. En hij vroeg of ik dacht dat dit werk na de dood van de schilder nog in waarde zou toenemen. En toen ik zei dat ik dat zeker wel verwachtte, kocht hij meteen al je schilderijen."
              "Zo, dat is prachtig!" zei de kunstschilder, "en wat is het slechte nieuws?"
              Zegt de galeriehouder:
              "Die man was jouw dokter..."​
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• wereld anno 2022

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• De grote voordelen van de Brexit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            De grote voordelen van de Brexit.
                            Ja, die hebben er helemaal een potje van gemaakt daar

Comment

• Comment

• https://www.funda.nl/koop/zevenhuize...drikseiland-1/

de pics

Comment

• Die prijs.

Comment

• Er komt een knecht bij een strenge boer werken, op de voorwaarde dat hij van zijn beide dochters af moest blijven. De knecht ziet de twee dochters en ze zijn werkelijk bloedmooi...

Enkele dagen later toen de boer en de knecht bezig waren op het land vraagt de boer aan de knecht of hij z`n laarzen wil halen, op z`n dochters kamer.
                                    "Maar blijf van m'n dochters af!" zei de boer.

De knecht komt loopt de kamer in en ziet de twee dochters allebei naakt de douche uitlopen.
                                    "Ik moet jullie allebei ontmaagden van van jullie vader!" zegt de knecht.
                                    De beide dochters geloofden er geen snars van en zeiden dat hij dat maar moest bewijzen. De knecht opende het raam en riep naar de boer:
                                    "Moet ik ze allebei pakken?"
                                    Waarop de boer antwoordde:
                                    "Natuurlijk, wat dacht jij dan idioot!"​

Comment

• De huisdokter van een 80-jarige vrouw was met pensioen gegaan. Zijn opvolger vroeg haar de lijst van haar voorschriften mee te brengen bij haar volgende bezoek. Toen de jonge dokter het lijstje overliep trok hij grote ogen open toen hij merkte dat zij nog altijd een voorschrift voor de anticonceptie pil had.

"Mevrouw Dubois, weet u dat dit de anticonceptie pil is?"
                                      "Natuurlijk", antwoordt zij, "ik gebruik dat om beter te kunnen slapen."

"Mevrouw Dubois, ik verzeker u dat de anticonceptie pil geen bestanddelen bevat om te kunnen slapen. Dat zijn voorbehoedsmiddelen en daar heeft U echt geen behoefte meer aan."
                                      "Ik weet dat allemaal, jonge man. Maar iedere morgen plet ik er zo een en roer dat door het fruitsap van mijn kleindochter van 16 jaar. En geloof mij, ik slaap dan 's nachts veel beter!"​

Comment

• Die vrouw krijg je er zeker bij.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                        X