Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tijdens de les "goede manieren" vroeg de lerares aan de leerlingen:
    "Michel, als je een meisje van gegoede familie die zeer deftig is opgevoed, het hof maakt en je tijdens een intiem dineetje naar het toilet moet, wat zou je dan zeggen?"
    "Wacht efkes ik ga pissen."
    "Dat zou zeer grof en onbeleefd zijn! Jean wat zou jij zeggen?"
    "Excuseer je me even, want ik moet naar het toilet, ik ben zo dadelijk terug."
    "Dat is reeds beter, maar het is onaangenaam het toilet te vermelden tijdens een maaltijd. En jij Toto, kan jij tenminste één keer je hersens gebruiken om je goede manieren te tonen?"
    "Ik zou zeggen: Mijn liefste, wil je mij een ogenblik verontschuldigen, ik ga met vlugge tred even de hand geven aan een intieme vriend die ik hoop je na de maaltijd te mogen voorstellen."​
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Schitterend

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Louis van Gaal Engels
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Karin was met haar moeder bij de groenteboer. De groenteboer zei tegen Karin:
            "Pak maar een hand vol nootjes."
            Karin deed niks. De groenteboer zei nog eens:
            "Pak maar eens handje vol nootjes."
            Karin deed nog niks. De groenteboer liep naar de bak vol nootjes en gaf Karin een handje vol. Als mamma afgerekend heeft, vraagt ze:
            "Waarom pakte je zelf niet een handje vol?"
            Waarop Karin antwoordde:
            "De groenteboer heeft grotere handen."​

Comment

Comment

• Jan loopt het kantoor van zijn baas binnen en zegt:
                "Baas, het lijkt mij tijd voor een loonsverhoging. Er zitten namelijk meerdere bedrijven achter mij aan. Maar met een loonsverhoging van zo'n 20% ben ik wel bereid om hier te blijven werken."
                De baas schrikt ervan, maar gaat toch al snel accoord. En al vlug worden de papieren getekend. Als Jan de deur uitloopt, zegt de baas:
                "Jan als ik vragen mag, welke bedrijven zitten er zoal achter je aan?"
                Zegt Jan:
                "Nou... het elektriciteitsbedrijf, het waterbedrijf en diverse incassobedrijven..."​

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Ik volg die raad nog dagelijks op

Comment

• Een oud koppel van boven de 80 gaat in een Mc Donalds eten. Ze zoeken een tafel uit en het mannetje gaat naar de loket en komt terug met één broodje, één portie friet en één cola. Hij snijdt het broodje perfect in twee en legt de helft voor zijn vrouw. Dan giet hij de friet uit op het plateau en verdeelt ze in 2 gelijke hoopjes en legt het apart voor zijn vrouw. Hij drinkt een slokje van de cola en dan zijn vrouw een slokje en begint te eten, terwijl zijn vrouw zit toe te kijken. Een jongeman die in de buurt zit heeft dat gezien en vindt dat erg zielig, dat die oude mensen zich samen maar één portie kunnen permitteren. Hij gaat naar de mevrouw en zegt:
                      "Mevrouw, bestel gerust ook een portie, ik zal de rekening betalen."
                      Zegt de mevrouw:
                      "Dat is niet nodig meneer, we zijn al 60 jaar getrouwd en we zijn gewend om alles samen te delen."

De jongeman, gaat zitten en ziet dat de vrouw niets eet, ze blijft wachten terwijl haar man verder zijn helft opeet. Hij kan het niet meer aanzien, gaat terug naar die madam en zegt:
                      "Mevrouw, eet gerust uw deel op, ik bestel dan een nieuwe portie voor jullie."
                      Waarop die mevrouw zegt:
                      "Nee bedankt, meneer, wij zijn gewend om alles te delen."
                      Zegt de jongeman:
                      "Waarom begint u dan niet aan uw portie?"
                      Zegt de madam:
                      "Wij zijn na 60 jaar huwelijk gewoon van alles te delen."
                      Waarop de jongeman zegt:
                      "En waarop wacht ge nu dan nog?"
                      Zegt het vrouwtje:
                      "Op het kunstgebit!!"​

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Jantje praat met zijn moeder over "kinderen krijgen", moeder probeert hem uit te leggen hoe de natuur werkt. Zij zegt:
                          "Vaders brengen een zaadje bij de moeders en daaruit kan een kindje geboren worden."
                          Jantje zegt spontaan:
                          "Moeder, moet jij dat zaadje dan slikken?"
                          Moeder:
                          "Alleen als ik een nieuwe jurk nodig heb."​

Comment

• Op een dag vraagt de leraar aan de klas:
                            "Hoe ga je naar de hemel?"
                            Jantje antwoordt:
                            "In je blote kont en met je benen wijd."
                            Leraar:
                            "Hoe kom je daaaaaar nou bij?"
                            Jantje:
                            "Nou, laatst keek ik door het sleutelgat bij mijn ouders de slaapkamer binnen. Mijn moeder lag op haar rug in haar blote kont met haar benen wijd en ze riep: Ooooh Jezus, ik KOOOOOOOOOOMMMMM!"​

Comment

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• Op het vliegveld voor privéjets van de luchthaven van Schiphol zijn zowat 500 klimaatactivisten van Extinction Rebellion en Greenpeace zaterdag onder vliegtuigen gaan zitten zodat die niet zouden kunnen opstijgen. De politie pakte meer dan 200 activisten op. Er waren ook demonstranten met de fiets. Hun arrestatie gebeurde met de harde hand: ze werden van hun fiets getrokken en meegesleept tot in bussen van de luchthaven.

Klimaatactivisten leggen privevliegtuigen van klimaataktivisten vast

Comment

Comment

• Sherlock Holmes en Dr. Watson gaan kamperen. Na een goed diner en een flesje wijn besluiten ze te gaan slapen. Een paar uur later wordt Holmes wakker en maakt zijn vriend Watson wakker.
                                          "Watson, kijk naar de lucht en vertel me wat je ziet".
                                          "Ik zie miljoenen sterren Holmes" antwoord Watson.
                                          "En wat maak je daar uit op?"
                                          Watson denkt even na.

"Nou, astronomisch gezien vertelt het me dat er miljoenen stelsels zijn en mogelijk miljarden sterren. Astrologisch gezien zie ik dat Saturnus in het sterrenbeeld Leeuw zit. Horologisch gezien kan ik zien dat het rond kwart voor drie 's nachts is. Meteorologisch vertelt het me dat het morgen waarschijnlijk een mooie dag zal zijn. Theologisch gezien kan ik zien dat God almachtig is en wij maar een nietig onderdeel zijn van dit universum.
                                          "Wat verteld het jou Holmes?"

"Dat de tent gepikt is sukkel!"​

Comment

Working...
                                          X