Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een nieuwe directeur van een bedrijf werkt gedurende een week lang samen met de directeur die hij gaat vervangen. Op de laatste dag zegt de vertrekkende directeur:
        "Ik heb drie genummerde enveloppen in de lade van het bureau gelegd. Open een envelop als je in een crisis komt die je niet kunt oplossen."

Drie maanden later gebeurt er een drama, alles gaat fout en de directeur voelt zich door dit alles nogal bedreigd. Op dit moment herinnert hij zich wat de vorige directeur op de laatste dag gezegd had. Dus hij opent de eerste envelop. De inhoud van het bericht luidt:
        "Geef je voorganger van alles de schuld!"
        Dit doet hij en zo komt hij de crisis te boven.

Ongeveer een half jaar later dalen de verkopen van het bedrijf dramatisch, dit wordt gecombineerd met ernstige problemen in de productie. De directeur opent nu snel de tweede envelop en leest:
        "Reorganiseren!"
        Dus hij gaat reorganiseren en het bedrijf komt er vrij snel weer bovenop.

Weer drie maanden later dient de volgende crisis zich aan en opent hij de derde envelop. Het bericht in deze envelop luidt:
        "Maak drie enveloppen klaar."​
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Die mag ook bij het verkeersborden topic.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Nog altijd jammer dat ik dat pakje mee heb moeten inleveren....

Comment

Comment

• Bart De Wever is aan't joggen. Hij struikelt op een bruggetje en dondert in een beek. Nog voor de bewakingsagenten hem ter hulp kunnen snellen, wordt hij al uit het water gesleurd door drie kinderen die daar aan't vissen waren. BDW is hen zo dankbaar, dat hij ze zegt dat ze mogen vragen wat ze willen. De eerste zegt:
                  "Ik wil naar Euro-Disney."
                  "Geen probleem jongen, ik zorg zelf voor de tickets op de TGV."
                  De tweede zegt:
                  "Ik wil nieuwe voetbalschoenen."
                  "Komt in orde ik zal Kevin De Bruyne ze persoonlijk laten handtekenen."
                  De derde zegt:
                  "Ik wil een elektrische rolstoel met TV, stereoinstallatie en een blindengeleide hond."
                  "Wablief? Maar jij bent toch niet gehandicapt?"
                  "Ja, maar dat zal niet lang meer duren als mijn vader verneemt dat ik jou gered heb."​
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een getrouwde vrouw, een verloofde dame en een minnares zijn aan het praten over hun relaties en besluiten alle drie hun mannen eens te verrassen. Ze zullen de volgende avond alle drie een leren bodystocking in SM-stijl dragen met hoge stiletto's aan hun voeten en een masker over hun gezicht.

Na een aantal dagen spreken de drie vrouwen elkaar weer. De verloofde vrouw vertelt:
                    "Toen mijn vriend thuis kwam, lag ik verleidelijk- compleet in leren outfit, stiletto's en masker - op de sofa. Mijn vriend zei: "Jij bent de vrouw van mijn dromen, ik hou van jou!" En vervolgens hebben we de hele nacht seks gehad."

De minnares:
                    "Ohh ja! Ik had die avond met mijn minnaar op zijn kantoor afgesproken. Ik had het masker over mijn ogen, de leren bodystocking, de stiletto's én een lange regenjas aan. Toen hij de regenjas opende,zei hij geen woord. We hebben alleen superhete, heftige seks gehad op zijn bureau, de hele nacht door."

De getrouwde vrouw vertelt:
                    "Ik had de kinderen naar mijn moeder gebracht.Ik heb de leren bodystocking, de stiletto's en het masker aangetrokken. Mijn man kwam thuis van zijn werk, haalde een biertje uit de koelkast, ging in de stoel zitten, pakte de afstandsbediening van de tv en zei:
                    'EN, BATMAN? WAT ETEN WE?'"​

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                        Chanse dat ik dan bij dat merk weg ben
                        BMW X5 45e

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Comment

• radja zou waarschijnlijk gewoon met regenboogband het veld opstappen
                              ...en met een sigaret

Comment

• Een Belgische en een Japanse firma organiseerden een roeiwedstrijd tegen
                                elkaar. Dit op het Albertkanaal met achtmansroeiboten. Er werd flink getraind. Beide
                                teams kwamen topfit aan de start, maar de Japanners wonnen met een kilometer
                                voorsprong. De Belgen waren zwaar aangeslagen en om de oorzaak van de
                                nederlaag boven water te krijgen benoemde het topmanagement een projectteam
                                om onderzoek te doen en aanbevelingen te geven.

Na langdurig en intensief onderzoek bleek dat de Japanners zeven man hadden
                                die roeiden en één stuurman. In de Belgische boot stuurden zeven man en
                                roeide er één. De leiding nam een adviesbureau in de arm voor een onderzoek
                                naar de structuur van het Belgische team. Na wederom een langdurige studie
                                kwamen de adviseurs tot de conclusie dat er teveel mensen stuurden en te
                                weinig mensen roeiden.

Om een volgende nederlaag te voorkomen veranderde men de teamstructuur
                                ingrijpend: er kwamen vier stuurmannen, twee hoofdstuurmannen, één
                                stuurmanager en één roeier. Voor de roeier werd een prestatie-
                                waarderingsysteem ingevoerd om hem nog meer te stimuleren. Het jaar daarop
                                wonnen de Japanners met een voorsprong van twee kilometer.

Het management ontsloeg de roeier vanwege de slechte prestaties, verkocht de
                                roeispanen en investeerde in een nieuwe boot. Het adviesbureau werd
                                geprezen.​

Comment

• Comment

• Comment

Comment

• Comment

Comment

Working...
                                          X