Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Een dokter en een advocaat waren aan het praten op een feestje. Hun gesprek werd constant onderbroken door mensen die hun kwalen beschreven en de dokter om gratis advies vroegen. Na een uur van onderbrekingen, vroeg de verbitterde dokter aan de advocaat:
      "Wat doe jij om te voorkomen dat mensen jou om gratis advies vragen wanneer je niet op kantoor bent?"
      "Ik geef ze het advies," antwoordde de advocaat, "en dan stuur ik ze de rekening."
      De dokter was geshockeerd, maar stemde erin toe het te proberen.

De volgende dag, terwijl hij zich nog een beetje schuldig voelde, maakte de dokter de rekeningen klaar. Hij liep naar z'n postvakje om ze erin te plaatsen voor verzending en vond daar de rekening van de advocaat.​
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Er was ergens een man in een ver dorpje die 120 jaar was, en National Geographic daar natuurlijk naartoe. Ze komen daar aan en de reporter begint meteen te interviewen, hij vraagt:
        "Wat is de tofste herinnering in uw 120 jaar op de aarde?"
        "Wel," zegt die vent, "er was ooit eens een schaap verdwaald in al de bossen en de velden rond ons dorpje, en we zijn het met heel het dorp gaan zoeken, hebben het gevonden, en we zijn er dan allemaal eens opgekropen."

"STOP," zegt die regisseur met rollende ogen, "wacht, wat is uw 2de leukste herinnering?"
        "Wel, er was eens een mooi meisje verdwaald in al de bossen en de velden rond ons dorpje, we zijn haar met heel het dorp gaan zoeken, hebben haar gevonden, en we zijn er dan allemaal eens opgekropen"

"Goh," zegt die regisseur, "wacht, wat is de slechtste herinnering in uw 120 jaar op deze aarde?"
        "Tja," zegt die vent, "Dat was toen ik verdwaald was in de bossen en velden rond ons dorpje....."​
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wat is politiek?

Een intelligente zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek?
            Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME.
            Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING.
            Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.
            Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE.
            Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK.
            Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.

De zoon denkt na en vraag of hij er een nachtje over mag slapen.
            ´s Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de jongen onverrichterzaken weer te gaan slapen.

De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij nu met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is.
            Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE terwijl de
            OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen
            genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT.​

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Jezus en St-Pieter

St-Pieter staat aan de Hemelpoort te wachten op de zielen die naar boven
                  komen, en ziet Jezus wandelen. Hij roept hem even bij zich en vraagt: "Kan jij even op de Poort passen, terwijl ik een kleine boodschap ga doen?"

"Natuurlijk", antwoordt Jezus, "wat moet ik eigenlijk doen?"
                  "Eigenlijk niet moeilijk... Gewoon wat vragen stellen aan de zieltjes die hier aankomen en vragen naar hun achtergrond, hun familie, wat ze gedaan hebben in hun leven, ... Daarna moet je beslissen of ze hun toegang naar de Hemel verdiend hebben."

"Klinkt vrij eenvoudig! Oké, ik let er wel even op..."

Dus Jezus staat te wachten aan de poorten terwijl St-Pieter zijn kleine boodschap gaat doen...
                  Plots komt er een verschrompelde oude man aan. Jezus roept hem bij zich en ze zetten zich over elkaar aan de tafel.

Jezus kijkt naar de oude man en vraagt: "Waarmee verdiende je je brood?"
                  De oude man antwoordt: "Ik was timmerman."

Jezus herinnert zich zijn oude aardse bestaan en leunt een beetje naar voren. "Had je nog familie?" vraagt hij vervolgens.

"Ja", zegt de man, "ik had één zoon, maar ik ben hem verloren."
                  Jezus leunt nog een beetje meer naar voren. "Hoe bedoel je, je verloor je zoon? Kan je me iets meer vertellen over hem?"

"Wel", zegt de oude man, "hij had gaten in zijn handen en voeten, en ik maakte hem zelf naar mijn evenbeeld. Er was geen seks bij te pas gekomen..."

Jezus barst in tranen uit, leunt nog meer naar voren en fluistert: "Vader?"
                  Ook de oude man leunt naar voren en fluistert: "Pinokkio?"​

Comment

• Ontwakend uit de coma

Een man ligt al een tijdje in coma en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn ziekbed. Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteend ichterbij. Hij fluistert haar in het oor: "In alle kwade dagen bleef jij bij mij: Toen ik ontslagen werd, was je er voor mij; toen mijn zaak bankroet ging, heb je me niet in de steek gelaten; toen ons huis afbrandde, zijn we samen meteen een ander onderdak gaan zoeken; en toen mijn gezondheid slechter werd, bleef je steeds aan mijn zij. Weet je wat ik denk?"

De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering.
                    "Zeg het maar schatje. Zeg het maar." zegt ze snikkend.
                    "dat jij ongeluk brengt, TRUT!"​

Comment

• Oei Jocar, zo'n mop in het huidige metoo tijdperk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Oei Jocar, zo'n mop in het huidige metoo tijdperk.
                        Een mens moet al eens iets riskeren hé David. Ik hoop dat ze mij niet stenigen

Comment

• Koning Filip bij de varkens

Koning Filip bezoekt een boerderij en de pers is er natuurlijk bij. Een fotograaf maakt een foto in de varkensstal.

Zegt de Koning: "Schrijf nu niet onder die foto 'Filip met de varkens' hé meneer de fotograaf."

Volgende dag staat de foto in de krant en eronder staat "Koning Filip, derde van links".​

Comment

Comment

Comment

• De zwangerschap

Een achttienjarige meid vertelt haar moeder dat ze al twee maanden over tijd is. Heel ongerust gaat de moeder naar de apotheek en koopt een zwangerschapstest. Het resultaat van de test toont aan dat ze inderdaad zwanger is. Schreeuwend, vloekend, wenend roept de moeder : "Wie is dat varken wat jou dit geflikt? Ik wil het weten!"
                                De dochter neemt de telefoon en belt even.

Een half uur later stopt een Ferrari voor de deur, een volwassen en nette man stapt uit, lichtjes grijzend en gekleed in Versace-kostuum. Hij wandelt naar de voordeur en belt aan. Ze laten hem binnen in de woonkamer, hij zit neer bij vader, moeder en dochter en vertelt hen:
                                "Goedemorgen, uw dochter heeft mij geïnformeerd over het probleem. Helaas kan ik niet met haar trouwen omwille van mijn persoonlijke familiale situatie, maar ik zal ervoor zorgen dat het kindje niks tekort komt.
                                Als het een meisje is, dan laat ik haar 2 supermarkten, een huis in de stad, een villa op het strand en een miljoen euro op een bankrekening. Als een jongen wordt geboren, dan schenk ik hem twee fabrieken en twee miljoen op een bankrekening. Als het een tweeling wordt, dan krijgt elk een fabriek en een miljoen euro. Als het daarentegen een miskraam wordt..."

Op dit moment onderbreekt de vader hem, legt een stevige hand op zijn schouder en zegt: "Als dat gebeurt, dan neuk je haar NOG eens!"​

Comment

• Comment

Comment

• Verdwaald in een luchtballon

Een man in een luchtballon is verdwaald. Hij zakt wat en ziet een vrouw op de begane grond lopen. Hij roept haar toe: "ik heb vrienden van mij beloofd hen over een uur ergens te vervoegen, maar ik heb geen idee waar ik juist ben!"

De vrouw roept terug: "u bevindt zich in een ballon op ongeveer 10 meter boven de begane grond. U zit tussen de 40 en de 41 graden noorderbreedte en tussen de 59 en 60 graden westerlengte."
                                      "U bent ingenieur, hé?" vraagt de man.
                                      "Inderdaad, hoe weet u dat?" vraagt de vrouw.
                                      "Wel," zegt de man, "u heeft mij een technisch perfecte uitleg gegeven, maar ik weet niet wat ik met die informatie moet doen en heb nog steeds geen idee waar ik me juist bevind. In alle eerlijkheid heeft u me niet veel geholpen en u heeft me bovendien ook nog eens kostbare tijd gekost."

"En u bent directeur neem ik aan?" antwoordt de vrouw.
                                      "Klopt, hoe weet u dat?"
                                      "Wel, u weet noch waar u zich bevindt, noch waar u naartoe moet. Een grote massa lucht heeft u gebracht waar u bent. U heeft een belofte gedaan, waarvan u geen idee had hoe u ze moet nakomen en u verwacht dat mensen die onder u staan, uw problemen oplossen. Het feit is dat u in net dezelfde situatie zit als vijf minuten geleden, alleen is het nu mijn fout!"​

Comment

• He thinks he can take two spaces because he has a fancy car?!----------------------------------------------------------------------#shorts

Comment

• Comment

Working...
                                          X