Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 3
Collapse
X
-
Een oud echtpaar wandelt over de Utrechtse heuvelrug op zoek naar een goed restaurant. Uiteindelijk vinden ze deze en stappen naar binnen. Eénmaal binnen begint de man vol bewondering rond te kijken in het restaurant. De baas van het restaurant vraagt verbaasd aan de vrouw:
"Waarom kijkt uw man zo verwonderd rond? Heeft hij nog nooit een restaurant gezien?"
De vrouw antwoordt:
"O nee, dat is het niet. Mijn man is oorlogsveteraan. Hij heeft hier vroeger gevochten en is verbaasd over hoe het nu is geworden."
"O, echt waar?" antwoordt de baas.
"Dat verandert de zaak. We hebben veel respect voor oorlogsveteranen en daarom bied ik u al het eten wat u besteld gratis aan."
Dus het oude echtpaar bestelt de heerlijkste maaltijden en geniet volop. Al die tijd zegt haar man niets. Uiteindelijk besluiten ze dan toch af te rekenen. Maar de baas van het restaurant antwoordt opnieuw:
"Nee mevrouw, u hoeft echt niets te betalen. We zijn echt verheugd dat uw man hier is komen eten."
En dan, vlak nadat het stel de deur uitstapt loopt de man terug naar de baas en zegt:
"Danke schön."Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
komeet halley boven de guldensporenslag
Is het een vogel?
Nee, dat is het niet
Het is Mega Mindy . . . . . . .
Comment
-
Een agent staat met zijn paard voor het rode stoplicht te wachten. Naast hem staat een kleine jongen op zijn fietsje. De agent kijkt naar beneden en zegt: "Mooi fietsje heb je daar, zeker van Sinterklaas gekregen?"
"Ja, meneer" zegt het ventje.
"Wil je dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij er een achterlicht op zet?" vraagt de agent.
Het jongetje kijkt naar het paard en zegt: "Mooi paard, zeker ook van Sinterklaas gekregen?"
"Ja manneke" zegt de agent.
"Wil je dan volgend jaar vragen aan de Sint of hij de lul eronder zet en niet erboven!"Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Jos staat in de supermarkt aan te schuiven met achter hem een knappe blondine. Wanneer hij zich omdraait, glimlacht deze naar hem en steekt haar hand als begroeting op. Hij is verbaasd en vraagt aan haar of zij hem misschien ergens van kent. Zij zegt hierop stilletjes tegen hem:
"Jij bent waarschijnlijk de vader van één van mijn kinderen."
Jos schrikt hiervan en begint diep na te denken... Plots denkt hij terug aan lang geleden, aan de eerste en enige keer dat hij vreemd gegaan is. Hij vraagt aan de blondine:
"Ben jij die blondine die ik op mijn vrijgezellenavond gepakt heb op de biljarttafel, terwijl al mijn maten ons stonden aan te moedigen terwijl jouw vriendin mij geselde met een natte seldery en een komkommer in mijn achterwerk duwde?"
Waarop de vrouw verschrikt antwoordt:
"Jos, ik ben gewoon de lerares Nederlands van jouw dochter."Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zegt een man tegen dokter:
"Ik heb zware last van buikpijn!"
"Geen probleem," zegt dokter, "ik zal je een zetpil toedienen, buig je maar voorover."
De man buigt zich voorover en de dokter dient de zetpil in. De dokter geeft hem een tweede zetpil mee om 's avonds zelf toe te dienen.
Die avond probeert de man de zetpil bij hemzelf toe te dienen, maar slaagt er niet in. Hij roept zijn vrouw. Z'n vrouw legt een hand op zijn schouder en dient de zetpil toe.
"O MIJN GOD!" roept man luidkeels.
"Wat is er, heb ik je pijn gedaan?" vraagt zijn vrouw verschrikt.
"Nee," antwoordt hij, "ik moest er plots aan denken dat de dokter vanmorgen zijn beide handen op mijn schouders legde!"Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Een leraar vroeg in het begin van het schooljaar de namen van zijn leerlingen op.
"Hoe heet jij, jongen?"
"Chris Neuken, mijnheer."
"Hoe?"
"Chris Neuken, meester."
De meester kreeg al een rode kop met zo'n naam in zijn klas.
"En, heb je nog broers en zusters?"
"Ja, meester. Zeven broers en vijf zussen!"
"Hoe heten zij?"
"M'n broers: Pol Neuken, Rik Neuken, Jef Neuken, Louis Neuken, Piet Neuken, Bart Neuken en Theo Neuken. En m'n zusters : Mieke Neuken, Sofie Neuken,Tine Neuken, Christa Neuken, en Magda Neuken."
"Jezus allemachtigs... En je vader? Hoe heet die dan?", vroeg de meester.
"Constant Neuken, meester."Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment