Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• edit.
      Last edited by Jocar; 23/05/2023, 09:16.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Comment

• Comment

Comment

Comment

• Een 15 jarige jongen komt thuis van school en zegt heel enthousiast tegen zijn moeder:
                  "Mama! Ik heb vandaag voor het eerst gevogeld!"
                  "Wat?" zegt zijn moeder, "ben jij helemaal zot geworden. Hoe durf jij op 15-jarige leeftijd zoiets te doen!? Naar je kamer en als je vader thuiskomt, zul je ervan lusten!"

Na een tijdje komt zijn vader thuis en onmiddellijk begint de moeder:
                  "Wat die jongen van ons nu weer geflikt heeft...... Die komt thuis en zegt doodleuk dat hij vandaag voor het eerst gevogeld heeft! Ga jij eens naar hem toe en geef hem maar een flink pak op zijn donder. Waar haalt hij het lef vandaan!"

Pa gaat naar boven en stapt de kamer van zijn zoon binnen.
                  "Wat hoor ik nu van mama? Heb jij vandaag gevogeld?"
                  Bedeesd kijkt de jongen op en knikt beschaamd "Ja."
                  "Wat vind ik dat leuk," zegt de vader, "15 jaar en nu al lekker gevogeld. Op die leeftijd mocht ik er nog niet eens aan ruiken! Maar luister eens: je moeder is hierover nogal door het lint en ze verwacht dat ik je een pak op je donder geef. Dus ik ga even tegen je tekeer, maar daar moet je je niets van aantrekken."

De vader haalt verbaal gigantisch uit tegen de knul en wel zo hard, dat moeder het wel moet horen. Zodra hij is uitgeraasd, vervolgt hij:
                  "Tjongejonge, 15 jaar. Jij hebt het wel voor elkaar. Ik deed het voor het eerst op mijn twintigste. En.....? Morgen weer?"
                  "Nee papa," antwoordt de jongen. "Voorlopig even niet, want ik heb nu nog teveel pijn in mijn hol!"​
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Did you know that boys are the best chef cause with two eggs, one hotdog and little bit of milk, they can make girl's stomach full for nine months.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Did you know that boys are the best chef cause with two eggs, one hotdog and little bit of milk, they can make girl's stomach full for nine months.

Comment

Comment

Comment

• Een man komt op het werk en zijn collega's merken dat hij een blauw oog heeft dus vragen ze wat er gebeurd is. De man begint te vertellen: 'Mijn vrouw bukte zich gisteren over de diepvries om iets te nemen. Ik kon me niet houden, liep naar mijn vrouw, tilde haar rok op, trok het slipje naar beneden en begon haar lekker te pakken.'

De collega's kijken met vragende gezichten naar elkaar
                              waarop één van de collega's vraagt: 'En dan? heeft ze dat niet graag?'
                              De man antwoordt: 'jawel jawel, maar niet in den Aldi.'​

Comment

• A man is lying in bed in a Catholic hospital with an oxygen mask over his mouth.

A young auxiliary nurse appears to sponge his face and hands.
                                "Nurse," he mumbles from behind the mask, "Are my testicles black?"
                                Embarrassed the young nurse replies, "I don't know, I'm only here to wash your face and hands."
                                He struggles again to ask, "Nurse, Are my testicles black?"
                                Again the nurse replies, "I can't tell. I'm only here to wash your face and hands."

The ward sister was passing and saw the man getting a little distraught so marched over to inquire what was wrong.
                                "Sister," he mumbled, "Are my testicles black?"
                                Being a nurse of longstanding, the sister was undaunted.
                                She whipped back the bedclothes, pulled down his pyjama trousers, moved his penis out of the way, had a right good look, pulled up the pyjamas, replaced the bedclothes and announced, "Nothing wrong with them!!!"

At this the man jerked off his oxygen mask and asked again:
                                "ARE MY TEST RESULTS BACK"??​

Comment

• video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

Comment

• Trump’s Totally Not Weird Way of Standing

Comment

• Comment

• oneigenlijk gebruik van ian curtis

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Comment

Working...
                                          X