Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een man en zijn vrouw lopen op de veemarkt. Ze komen bij de stieren en bij de eerste stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 50 dekkingen gedaan."

De vrouw zegt tegen haar man: "Daar kun jij nog wat van leren."

Bij de volgende stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 65 dekkingen gedaan."

De vrouw zegt: "Dat is meer dan 5x per maand, daar kun jij nog wat van leren."

Bij een volgende stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 365 dekkingen gedaan."

De mond van de vrouw valt open en ze zegt: "365x in een jaar! DAAR kun jij nog wat van leren."

Waarop haar man antwoordt: "Ga eens aan de eigenaar vragen of dat 365x met dezelfde koe was.​
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Een pastoor wil op vakantie gaan maar wil graag dat het biechten tijdens zijn afwezigheid doorgaat. Daarom vraagt hij aan de koster om, tijdens zijn vakantie, voor hem waar te nemen met biechten. Alvorens de pastoor weggaat zet hij op een papiertje hoeveel onze vaders en weesgegroetjes gebeden moeten worden voor alle zonden.

De dag nadat de pastoor op vakantie is gegaan komt er een jongedame biechten. Ze zegt dat ze een man heeft gepijpt. De koster kijkt op zijn papiertje wat hij van de pastoor gekregen heeft. Echter staat voor deze zonde niets op dit papiertje. De koster opent de deur van de biechtstoel en roept naar een van de misdienaars.

"Wat geeft de pastoor voor pijpen?!"

Waarop hij het volgende antwoord krijgt:
            "Meestal een reep chocola!"​
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Comment

• Ik zie niks, lege post

Comment

• Oeps.

Elke gelijkenis met bestaande figuren is louter toevallig.
                    Ze lezen bij De Morgen hier ook mee...
                    Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 16/08/2023, 19:42.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zelfs tijdens mijn bezoek bij de kapper wil ik op de hoogte blijven wat er allemaal op de sociale media verschijnt.

Comment

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Beetje als ds over dat supra parlementair orgaan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Een blondje stapt boos een winkel binnen.
                                      "Ik probeer jullie al drie dagen te bellen op nummer 0800-1730. Waarom nemen jullie niet op? Het nummer staat groot op jullie etalage."
                                      Antwoordt de winkeleigenaar rustig:
                                      "Sorry mevrouw... dat zijn onze openingstijden."
                                    • Een jong blondje is op vakantie in het verre Louisiana. Ze wil graag een paar authentieke krokodillen schoenen kopen. Ze is echter verbolgen over de hoge prijzen die de plaatselijke handelaars durven te vragen. Na een ruzie met een winkelier die maar niets van zijn prijs wil afdoen barst ze in woede uit: "Als het zo zit ga ik er zelf wel een vangen! Zo krijg ik tenminste een paar schoenen voor een redelijke prijs!". "Ik zal je niet tegenhouden zegt de winkelier, veel geluk, misschien vang je wel een grote!" Het kwade blondje keert hem vastberaden de rug toe en vertrekt naar het moerasland om te jagen. Wat later die dag, als hij naar huis rijdt ziet de handelaar het blondje tot aan haar middel in het water staan. In haar handen houdt ze een groot jachtgeweer. Net op dat moment ziet hij een grote krokodil van wel 4 meter in haar richting zwemmen. Het blondje legt aan en vermoordt het beest. Met heel wat moeite trekt ze het gedrocht op het droge. Daar liggen al meer krokodillen. De handelaar gelooft zijn eigen ogen niet. Plots begint het blondje gefrustreerd te roepen: "Godverdomme weer eentje zonder schoenen!"
                                    • Twee bowlingteams, de ene allemaal blondjes en de andere brunettes, charteren samen een dubbeldekkerbus om mee te doen aan een toernooi. Het team van de brunettes zat in het onderste gedeelte van de bus, de blondjes boven. Beneden in de bus, bij de brunettes, ging het er heel plezant aan toe. Zingen, moppen tappen; de ambiance zat er goed in. Tot het één van de brunettes op viel dat het boven bij de blondjes wel héél stil was. Ze besloot poolshoogte te gaan nemen en ging naar het bovenste gedeelte van de bus. Wanneer ze boven kwam zag ze alle blondjes heel angstig in de stoelen zitten, allemaal met opengesperde ogen rechtdoor starend, de leuning van de zetel voor hun zo hard vastklampend dat hun knokkels er wit van zagen. De brunette vroeg : "Wat is hier allemaal aan de hand. Bij ons beneden zit de ambiance er goed in...!". Eén van de blondjes keek verschrikt op, slikte hard en fluisterde : "JA, MAAR JULLIE HEBBEN WEL EEN CHAUFFEUR"​
                                    • Een jonge buikspreker geeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie. Hij gaat lekker aan de gang met zijn gebruikelijke materiaal domme blondjes moppen. Tot een grote forse blondine opstaat en ruzie begint begint te maken. "Okay eikel, ik heb nu wel genoeg gehoord van je denigrerende blondine moppen! Wat doet jou denken dat je van vrouwen op die manier een stereotype kan maken? Wat hebben de fysische attributen te maken met de waarde van een menselijk wezen? Het zijn klootzakken zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd wordt in de maatschappij, dat ik niet mijn volledig potentieel als mens kan ontplooien... Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!" Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen maar de blondine onderbreekt hem : "Hou jij je erbuiten Meneer, ik heb het tegen die klootzak op je knie!"

Comment

Comment

• Wat een machtsvertoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Ik zal het vrouwelijke ras even steunen... zelf ook ooit meegemaakt op een verstrooide ochtend

Comment

Working...
                                          X