Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• rien emmery's factchecks beschouwen we als 'misleidend'

Comment

• Hahaha, the mummy and the dummy zei iemand en dat was er dichtbij imo

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Comment

• Nog liever een president die af en toe verstrooid is, maar omringd is met een competente ploeg dan een psychopaat met alleen maar jaknikkers.

Comment

• wat wij willen doet niet echt terzake, mogen gerust van mening daarin verschillen trouwens

wat frappeert is hoe de complete linkse leugenpers, incl opperbidenpijper bjorn S, biden nu onder de bus gooit, tot vorige week leek er voor hen niets ah handje, 4 jaar geleden reeds was de arme man niet in staat iets samenhangend te brengen zonder oortje of prompter...maar dat werd steeds door hen afgedaan als nonsens...tot vorige week het bewuste debat dus

den andere zal de enige president worden, ooit, die 3x na elkaar gaat winnen

Comment

• dit fragment lieten ze vanochtend op het nieuws weer niet horen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        den andere zal de enige president worden, ooit, die 3x na elkaar gaat winnen
                        God of wat dan ook behoede de wereld hiervoor
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• de complete linkse leugenpers ? ? ? ? How about Fox News, Newsmax, OAN enz.... ?

Comment

• Het staat hier wel in de rubriek humor, maar eigenlijk is het ongelooflijk triestig dat een narcistische leugenachtige idioot wegkomt met zijn gangsterprakijken en gesteund wordt door zovelen.
                            Loopt er in een natie als Amerika dan echt geen ander politiek zwaargewicht rond met een bovengemiddeld stel hersenen die het kan opnemen tegen een stuk krapuul behalve een (weliswaar in het verleden zeer bekwame) oude pee die al 5 of 6 jaar geleden overleden is, maar het zelf nog niet beseft?

Men kan bijna niet anders dan besluiten dat de mensheid er op achteruit boert als je ziet dat er zo’n grote massa de grootste roeptoeters die de grootste onzin en leugens verkondigen tot hun leider(s) verkiezen.
                            Niet alleen in de VS blijkbaar... We kunnen alleen hopen dat de gevolgen beperkt blijven, maar ik vrees er toch wat voor.

Comment

• big mike wrs entering the stage

Comment

• President van de VS Joe Biden heeft zich vannacht op X gericht tot voetballer Cristiano Ronaldo. Volgens Biden zou Ronaldo er goed aan doen om…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                  Men kan bijna niet anders dan besluiten dat de mensheid er op achteruit boert als je ziet dat er zo’n grote massa de grootste roeptoeters die de grootste onzin en leugens verkondigen tot hun leider(s) verkiezen.
                                  Niet alleen dat, ze hebben ook nog een kort geheugen en blijkbaar weinig benul van geschiedenis

Comment

• Maak er terug een humor topic van aub.
                                    Er wordt hier al genoeg af gezeikt in andere topics

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• denkt dat ze voor spiegel zit

Comment

Working...
                                          X