Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 3
Collapse
X
-
wat wij willen doet niet echt terzake, mogen gerust van mening daarin verschillen trouwens
wat frappeert is hoe de complete linkse leugenpers, incl opperbidenpijper bjorn S, biden nu onder de bus gooit, tot vorige week leek er voor hen niets ah handje, 4 jaar geleden reeds was de arme man niet in staat iets samenhangend te brengen zonder oortje of prompter...maar dat werd steeds door hen afgedaan als nonsens...tot vorige week het bewuste debat dus
den andere zal de enige president worden, ooit, die 3x na elkaar gaat winnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenden andere zal de enige president worden, ooit, die 3x na elkaar gaat winnenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Het staat hier wel in de rubriek humor, maar eigenlijk is het ongelooflijk triestig dat een narcistische leugenachtige idioot wegkomt met zijn gangsterprakijken en gesteund wordt door zovelen.
Loopt er in een natie als Amerika dan echt geen ander politiek zwaargewicht rond met een bovengemiddeld stel hersenen die het kan opnemen tegen een stuk krapuul behalve een (weliswaar in het verleden zeer bekwame) oude pee die al 5 of 6 jaar geleden overleden is, maar het zelf nog niet beseft?
Men kan bijna niet anders dan besluiten dat de mensheid er op achteruit boert als je ziet dat er zo’n grote massa de grootste roeptoeters die de grootste onzin en leugens verkondigen tot hun leider(s) verkiezen.
Niet alleen in de VS blijkbaar... We kunnen alleen hopen dat de gevolgen beperkt blijven, maar ik vrees er toch wat voor.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenMen kan bijna niet anders dan besluiten dat de mensheid er op achteruit boert als je ziet dat er zo’n grote massa de grootste roeptoeters die de grootste onzin en leugens verkondigen tot hun leider(s) verkiezen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment