Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenBobo, verhuis naar de VS, kunt ge de ”vieringen” bijwonen van Donald de Verlosser.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenBobo, verhuis naar de VS, kunt ge de ”vieringen” bijwonen van Donald de Verlosser.
8 kritiekloze artikels op 1 dag in je lijfblad….bij de rest vd genderpers die nog niet meer kan zeggen wat een vrouw is maar het nu ontzettend belangrijk vinden precies hetzelfde, faut le faire, een kwinkslag ontbreekt hier, net als in jouw bijdrage…maar ik maak het nog goed, beloofd
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Ga je nu Kamala aan pakken voor 1 leugen terwijl Trump er in elke zin 3 kan stoppen?
Lees maar eens over project 2025. Openlijk steunt Trump dat nog net niet, maar het zijn allemaal Trumpisten die er achter zitten.
als dat er door komt is het gedaan met de democratie in de VS. Alle belangrijke ambtenaren en rechters worden dan bezet met Trump pionnen en dan is hij compleet straffeloos.
Maar ondertussen wel kappen op de Democraten omdat ze mensen steunen die abortus willen of in een verkeerd lichaam zitten.
Ik walg van je bijdragen. Go fuck yourself.
- Likes 2
Comment
-
Leugen?
Gaat me om de propagandamachine vd vlaamse en nederlandse msm, z’is nog net niet heilig…net als biden pas 3 weken geleden dementeerde
En iedereen mag zijn wat ie wil…maar je geeft minderjarigen geen irrersiversibele therapie en elke staat beslist over zijn abortuswetgeving
Agenda 2025 is meer een hoax als onze agenda 2030
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Hoe vulgairder, platter en op zo weinig mogelijk gebaseerd, hoe beter.
Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 27/07/2024, 18:46.
- Likes 1
Comment
Comment