Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    Leugen?
    Gaat me om de propagandamachine vd vlaamse en nederlandse msm, z’is nog net niet heilig…net als biden pas 3 weken geleden dementeerde

En iedereen mag zijn wat ie wil…maar je geeft minderjarigen geen irrersiversibele therapie en elke staat beslist over zijn abortuswetgeving

Agenda 2025 is meer een hoax als onze agenda 2030

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Nazi’s moet je bestrijden.
    En wat abortus betreft… Trump wil dat nationaal verbieden, en verder willen ze zelfs condooms niet meer verkopen aan minderjaringen…
    Maar ze zijn wel voor vrijheid hé… als het in hun kraam past.

Comment

• Das flauwekul tommie, ge moet de propagandapers zo niet geloven

Comment

• Propagandapers, zegt de Trumpist.

Comment

• Ja nee he david, voor trump is er geen propaganda, alleen voor de minst gewaardeerde DEI vicepresident die op niets haar stempel kon drukken en biden's seniliteit bleef verzwijgen

Comment

• Hoe groot is die kans
            Hollywood kinderen zijn oververtegenwoordigd

Dat wordt het lobotomieschandaal vd 21e eeuw, ook de zelfdmoordcijfers post-op liggen hoger…

Comment

• En lachen dat we hier kunnen!

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Nu gij ddd, en ieder mag op zijn niveau

Comment

• Niveau, wat is dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      Das flauwekul tommie, ge moet de propagandapers zo niet geloven

Om dan met wat fake tweets 'euh... niks' te bewijzen.
                      Als er één platform is waar je met de luizenkam het echte nieuws tussen het fake nieuws moet gaan uitkammen, dan is het wel X.

Maar ja, liever een veroordeelde misdadiger die de rechtbanken onder controle wil krijgen gaan steunen...

Post uwe zever op X man, daar kan je nog wat likes scoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Om dan met wat fake tweets 'euh... niks' te bewijzen.
                        Als er één platform is waar je met de luizenkam het echte nieuws tussen het fake nieuws moet gaan uitkammen, dan is het wel X.

Maar ja, liever een veroordeelde misdadiger die de rechtbanken onder controle wil krijgen gaan steunen...

Post uwe zever op X man, daar kan je nog wat likes scoren.
                        Waar ook de grote Musk fake filmpjes retweet... ik ben zeker dat hij dat bewust doet, want aan verstand gaat het hem toch niet ontbreken?

Comment

• Fotograaf-humor

Comment

• During the Turning Point Action 'Believers Summit' in West Palm Beach, Florida, former President Donald Trump discussed voting. Fuel your success with Forbes...

Hoe interpreteer je dit Bobo? bobo

Hier heb ik geen interpretatie van gelijk welke journalist nodig. Hij wil heel duidelijk een dictatuur zonder stembusgang.
                            Maar het zal wel weer een graptje zijn zeker....

Comment

• Hij kan nog maar 1 termijn…

Comment

• humortopic ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Comment

• Wat heeft dat nu weer te maken met uw adoratie van Trump?

Trouwens, je verwijst naar krantenartikels van de WSJ. Is dat dan een krant die niet tot jouw LeUgEnPers behoort?
                                  Enkel als het in uw kraam past zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    humortopic ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
                                    JA, wie sleurt hier altijd extreemrechtse en fascistische post in?

Comment

• Een mens zou hier voor minder wegblijven

Humor dus

Wel een groot gat eigenlijk voor een glasscherf
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Als het de moeite eens waard is, citeer ik graag

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Working...
                                          X