Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    Allez mannen, door je te outen als dagelijkse struiner in het gesponsorde clubblad ds, probeer je toch op z'n minst een aura van bovengemiddeld intellect aan te meten die ik mezelf als woonwagenbewoner niet direct zou toeschrijven

Bekijk de pic nog eens rustig met open geest, das ni simpel als je iets of wat, door de jaren van eenzijdige info wat gefnuikt bent in denken

Wat klopt er niet?
    Kom straks evt nog eens terug met een tip

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Ho manneke....
    Ik lees De Tijd ook hoor.
    En af en toe probeer ik tussen de bagger en zever op X ook nog iets mee te pikken, maar dan alleen als ik mijn rubberen botten kan vinden, anders sta ik met mijn poten in de stront.

Comment

• $$$

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• wat ds vindt dat ze in andere landen anders moeten doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

wat ds vindt dat ze in andere landen anders moeten doen

Comment

Comment

• Geweldige fotokeuze

Comment

Comment

Comment

• Last edited by David67; 19/10/2024, 23:33.

Comment

• De wetenschap heeft blijkbaar aangetoond dat de relatie tussen man en vrouw een belangrijk psychologisch aspect heeft. Vrouwen zijn namelijk meestal psycho, mannen logisch.
                        Last edited by David67; 07/10/2024, 10:09.

Comment

• Forum steeds populairder

Comment

• Heb nu al 3 keer gevraagd om mijn account te schrappen, zowel via de knop als via een mail.
                            Dit forum is adminloos, en er wordt blijkbaar meer en meer onzin gepost.

Ik ga hier eens wat trollen, misschien word ik er dan wel af gegooid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                              Heb nu al 3 keer gevraagd om mijn account te schrappen, zowel via de knop als via een mail.
                              Dit forum is adminloos, en er wordt blijkbaar meer en meer onzin gepost.

Ik ga hier eens wat trollen, misschien word ik er dan wel af gegooid.
                              Tja, de betere oplossing is dan toch om hier gewoon weg te blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Tja, de betere oplossing is dan toch om hier gewoon weg te blijven.
                                Ik kan er slecht tegen als ik iemand totale onzin zie posten…, en ik vind het leuk als ze zichzelf vast rijden in hun eigen nonsens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Ik kan er slecht tegen als ik iemand totale onzin zie posten…, en ik vind het leuk als ze zichzelf vast rijden in hun eigen nonsens.
                                  Dan gaat ge hier de komende tijd nog wel ff werk hebben met één bepaald persoon. Rara, wie zou dat zijn ? Maar rationaliteit is ver te zoeken bij Trumpisten.

Comment

Comment

• Comment

Comment

• Bron ?

Last edited by RX-8; 15/10/2024, 21:12.

Comment

Working...
                                          X