Weer typisch garage doen ze er een additief in de v.b. en dan zal 't wel opgelost zijn
. Ik denk dat je ware probleem niet opgelost gaat zijn, misschien gaat hij door dat additief wat soepeler schakelen en dat is dan meegenomen. Maar als hij koud niet in versnelling geraakt gaat dat morgen volgens mij nog niet gaan. Waarschijnlijk gaat je koppeling niet ver genoeg open waardoor hij niet in versnelling te zetten is, dus mogelijk iets mis met de bediening of de koppelingsschijf blijft kleven of....
Helpt het niet als je de koppeling enkele keren fiks intrapt en terug lost voor je de versnelling inschakeld?
Dat geluid is moeilijk te zeggen, maar vermoedelijk komen er via de kabels van de bakbediening wat motortrillingen terug en die verdwijnen dan natuurlijk als je die kabels wat spant of lost via de pook. Ik vermoed dat er geen verband is met je eerste probleem, maar zeker ben je nooit hé.
Veel succes
.

Helpt het niet als je de koppeling enkele keren fiks intrapt en terug lost voor je de versnelling inschakeld?
Dat geluid is moeilijk te zeggen, maar vermoedelijk komen er via de kabels van de bakbediening wat motortrillingen terug en die verdwijnen dan natuurlijk als je die kabels wat spant of lost via de pook. Ik vermoed dat er geen verband is met je eerste probleem, maar zeker ben je nooit hé.
Veel succes

Comment