Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lijkt me geen slecht idee door met gewone wagens de VAA aan te klagen. Door te klagen dat je 911 of Ferrari te duur wordt, ga je de gewone man met zijn Renault Megane niet overtuigen dat de VAA overdreven is.
De gewone man moet niet overtuigd worden. Die kan het toch allemaal geen hol schelen zolang zijn eigen eco-krel maar niet duurder wordt of toch niet meer dan 5 euro/maand. Integendeel die vindt het zelfs net goed (Belgische mentaliteit).
Er moet gewoon gewezen worden op de onzinnige exponentiële verhoging vanaf een bepaalde nieuwprijs (annex co-uitstoot) tegenover vroeger + de gevolgen voor de niet onbelangrijke sector van de 2de hands autohandel + het feit dat dit helemaal geen 200 milj. gaat opbrengen maar integendeel zelfs geld gaat kosten.
De gewone man moet niet overtuigd worden. Die kan het toch allemaal geen hol schelen zolang zijn eigen eco-krel maar niet duurder wordt of toch niet meer dan 5 euro/maand. Integendeel die vindt het zelfs net goed (Belgische mentaliteit).
Er moet gewoon gewezen worden op de onzinnige exponentiële verhoging vanaf een bepaalde nieuwprijs (annex co-uitstoot) tegenover vroeger + de gevolgen voor de niet onbelangrijke sector van de 2de hands autohandel + het feit dat dit helemaal geen 200 milj. gaat opbrengen maar integendeel zelfs geld gaat kosten.
de stijging is gewoon te plots en te veel (zeker voor de dure bakken), op die manier verkoopt iedereen nu plots zijn dure kar. heb het zelf ook gedaan en dat was nog geen overdreven dure bak (32000 cataloguswaarde, met korting voor 25700 gekocht maar dat telt niet mee).
Als ze echt geld hadden willen ophalen, hadden ze het geleidelijk moeten doen, maar het wordt stilletjesaan duidelijk dat dat toch wel aan 't mislukken is en zijn er nu eigenlijk enkel verliezers in heel dit verhaal.
Benieuwd wat ze er vnv. in Telefacts gaan van maken.
In de trailer was een gezette man van middelbare leeftijd te zien die klaagt over het hogere vaa voor zijn...Saab. WTF?
Hehe, dat ze volgend jaar dan maar eens aan de invoerder gaan vragen naar de catalogusprijs
de stijging is gewoon te plots en te veel (zeker voor de dure bakken), op die manier verkoopt iedereen nu plots zijn dure kar. heb het zelf ook gedaan en dat was nog geen overdreven dure bak (32000 cataloguswaarde, met korting voor 25700 gekocht maar dat telt niet mee).
Als ze echt geld hadden willen ophalen, hadden ze het geleidelijk moeten doen, maar het wordt stilletjesaan duidelijk dat dat toch wel aan 't mislukken is en zijn er nu eigenlijk enkel verliezers in heel dit verhaal.
Hadden ze gewoon gezegd voor iedereen 10% erbij op de VAA van 2011 dan was er geen probleem geweest (een beetje gemor maar dat was het) en dan hadden ze hun 200 miljoen wel gehaald.
Haha, veel geluk, dan, want ik weet nog uit mijn jeugd dat er bij een hele hoop luxewagens de prijs niet vermeld werd, maar dat er enkel "op bestek" stond
Ah, the good old days, toen we nog autogidsen en jaaroverzichten verzamelden...
En als ze van de Autogids prijslijstcatern een officiële bijbel willen maken, dan wens ik ze veel geluk toe. Die staat vaak vol met fouten...
Ik kijk normaal geen VTM maar die Elke Pattyn is wel een leuke ontdekking
On topic: die woordvoerder FOD financiën wist duidelijk totaal niet waarover hij het had.
Een lijst met vergelijkingen voor/achter was schoon geweest.
4 luxe wagens is inderdaad mss vn het goede teveel... En dat het goedkoop was weet iedereen. Maar dat het een ordinaire belastingsverhoging is mochten ze wel zeggen... Al goed dat een gewoon gezin aan bod kwam en dien met Saab.
Ze hebben er rekening mee gehouden dat er veel auto's zullen weggedaan worden, maar rekenen alsnog op die 200 miljoen. Ze gaan nog verschieten op t einde van t jaar .....
voor mensen zoals die Saab rijder en dat koppel met 350 euro extra per maand vind ik het triestig die vaa.
Maar, ook al krijg ik er hier kritiek voor, voor die man met zijn am, Ferrari, Porsche en abarth als bedrijfswagen.... Kom zeg, steek de hand in eigen boezem en vraag u eens af of er dat niet wat over is. T is door zo een gasten dat alle zelfstandigen en mensen met bedrijfswagen als profiteurs bekeken worden, en mss zelf mede de oorzaak dat de regering hier geld geroken heeft en die nieuwe regeling heeft uitgebracht.
Comment