Inclusief opties?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens
Collapse
X
-
Is toch niet moeilijk, voorbeeldje: http://be.eurotax.com/N/fzbewertung/...m=10&jjjj=2010Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIs toch niet moeilijk, voorbeeldje: http://be.eurotax.com/N/fzbewertung/...m=10&jjjj=2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk BerichtenEn ziet ge ook iets zonder te betalen?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDe link is zonder te betalen en kan je zo gebruiken. Denk wel dat het maar beperkt in aantallen is. Probeer maar eens!
Dus vermoed dat dat niet werkt. Heb het geprobeerd voor mijn eigen wagen, maar ik moest 6€ betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenIemand een andere oplossing dan? :-(
Ze willen zelf een db aanmaken, maar dan zijn Eurotax, JATO en andere voertuigdata-leveranciers overbodig, dus ja en wanneer de staat dat moet maken, da duurt jaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenDus ik moet onze google vriend gebruiken en gewoon proberen zo accuraat mogelijk een schatting te maken?
Tjeezes wat ne zever!
Naar Dieteren bellen ofzo kan dat oplossing bieden?
Goed geregeld toch?
Er komt wel een gedoogperiode net omwille van deze onduidelijkheid, dus daar zou ik niet erg mee inzitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk BerichtenWel, ik zie wat eigenschappen en dan een lijst van opties, maar geen totaal prijs.
Dus vermoed dat dat niet werkt. Heb het geprobeerd voor mijn eigen wagen, maar ik moest 6€ betalen.
Maar €6 is toch geen onoverkomelijk bedrag om de waarde van je voertuig te bepalen?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
De boekhouding van een grote dealer moet toch aan de hand van een paar toemalig uitgeschreven fakturen voor soortelijke modellen met gelijkaardige opties een vrij nauwkeurige indikatie kunnen geven
ik zie niet echt het probleem, tenzij men het zodanig wenst op te kloppen, om daarna te kunnen beweren dat er een probleem is
alle eerste eigenaren behouden toch hun faktuur, en meestal volgt deze faktuur de wagen na verkoop, wat kan trouwnes de eerste eigenaar ermee doen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenDe boekhouding van een grote dealer moet toch aan de hand van een paar toemalig uitgeschreven fakturen voor soortelijke modellen met gelijkaardige opties een vrij nauwkeurige indikatie kunnen geven
ik zie niet echt het probleem, tenzij men het zodanig wenst op te kloppen, om daarna te kunnen beweren dat er een probleem is
alle eerste eigenaren behouden toch hun faktuur, en meestal volgt deze faktuur de wagen na verkoop, wat kan trouwnes de eerste eigenaar ermee doen ?Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenschending van de privacy? Ik zou alvast niet willen dat mijn dealer mijn offerte aan iedereen toont om te tonen hoe goed/slecht ik onderhandeld heb, thanks but no thanks
ik zei niet dat een copie moest afgegeven worden enkel dat de info daar voorhanden is, voor wie er niet naast wil kijken ;-))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenDe laatste jaren worden heel veel diesels tweede hands verkocht en liefst diesels met zo weinig mogelijk kilometers.
Bijna al deze wagens komen uit de lease markt. Ik zie het thuis ook, mijn echtgenote heeft een diesel die ook amper 50.000 km doet op 4 jaar. Daar wordt alleen van patiënt tot patiënt mee gereden. De koper van die wagen kan veel problemen krijgen.
Een kennis kocht zich een BMW 5 met amper 55.000 km na 4 jaar. Was ook een wagen van een huisarts.
Hij was zo fier op zijn wagen tot de roetfilter het begaf en een jaar later kreeg hij problemen met de EGR klep. Dit is niet de fout van BMW, de fout lag bij de kopers. De vorige eigenaar had een benzine moeten kopen en dan waren er waarschijnlijk nooit problemen geweest en zou die wagen nooit in de onbetrouwbaarheid statistieken terecht gekomen zijn.
Deze verkeerde aankopen duwen de betrouwbaarheid van lease merken (Duitsers) naar beneden.
Van dit soort misverstanden hebben de Jappen veel minder last.
De Duitsers hebben nog steeds een probleem dat heel veel kopers met een benzine profiel een diesel kopen
Probleem is dat je nu nog altijd een tweedehandse benzinewagen van een redelijk kaliber niet verkocht geraakt (weggeven kan altijd...) na een paar jaren; een diesel van een zelfde leeftijd blijft niet lang zitten bij de handelaar, juist wegens de psychologie van de koper van tweedehandse wagens
Wat heb ik dus de laatste keer gedaan ? Ja, ook even een diesel gekocht, spijtig voor degene die mijn wagen zal overnemen...
Ik kan mijn wagen instantelijk verkopen als ik zin krijg in een nieuwe, en dat was juist mijn bedoeling; de vorige heb ik moeten (proberen te) slijten, dat is niet gelukt en ik heb hem uiteindelijk moeten geven (gelukkig aan een familielid ;-) anders waren dat nog parels voor de zwijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenEen beetje (veel) off topic, maar je hebt wel gelijk...
Probleem is dat je nu nog altijd een tweedehandse benzinewagen van een redelijk kaliber niet verkocht geraakt (weggeven kan altijd...) na een paar jaren; een diesel van een zelfde leeftijd blijft niet lang zitten bij de handelaar, juist wegens de psychologie van de koper van tweedehandse wagens
Wat heb ik dus de laatste keer gedaan ? Ja, ook even een diesel gekocht, spijtig voor degene die mijn wagen zal overnemen...
Ik kan mijn wagen instantelijk verkopen als ik zin krijg in een nieuwe, en dat was juist mijn bedoeling; de vorige heb ik moeten (proberen te) slijten, dat is niet gelukt en ik heb hem uiteindelijk moeten geven (gelukkig aan een familielid ;-) anders waren dat nog parels voor de zwijn)
Comment
Comment