Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens
Collapse
X
-
Hier stond eens mijn auto vermeld.
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDe manier om belastingsfraude te bestrijden is de algehele verplichting om alles elektronisch te betalen en baar geld af te schaffen. Uiteraard over heel Europa. Alle geldstromen zijn dan zichtbaar en door de hogere belastingsopbrengst kan de belasting op werk drastisch verlaagd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichtenzit ge tegoei in uwe stoel ? Bekijk dit dan eens
http://www.youtube.com/watch?v=1a7fh...ature=youtu.bePhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtennatuurlijk, ik kan ook gerust voor 50 euro per dag werken, maar daarvoor doe ik het niet natuurlijk. Er moet onder de streep genoeg overblijven om het te blijven doen ... en in alle eerlijkheid, ik factureer momenteel onder marktprijs, mijn collega heeft zo'n 200 euro excl BTW meer dan ik ...maar ik klaag niet
Ik ook niet.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
Zie het niet zo direct gebeuren dat er eentje met een loon van pakweg € 1650 zich na verloop van tijd een wagen van € 110.000 bijeen spaart. Misschien eentje die vroeger die waarde wel had, dat kan natuurlijk wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenDan komt de ruilhandel wel terugPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenZit ge tegoei in uwe stoel ? Bekijk dit dan eens
http://www.youtube.com/watch?v=1A7FH...ature=youtu.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls schoolverlater destijds heb ik mij welgeteld twee weken verlof gegund. Vooraleer ik uiteindelijk dan toch besloten had verder te studeren heb ik 1,5 maand gewerkt als arbeider. Ik heb de eerste job die de VDAB (toen nog RVA) me aanbood aangepakt. Was bij een firma die droogzuigingen van gronden deed, zo van die gronden waar ze daarna een gebouw opzetten. Loodzwaar werk! Waren dagen van 08.00u 's morgens tot 20.00u 's avonds, 5 dagen in de week. Elke avond stikkapot, eten, douchke pakken en bed in. Mijn loon met alle zwarte overuren erbij was 32.000 Bfr (of 800 euro). Dit was wel 20 jaar geleden. Pak dat die mannen nu een 2.000 euro netto overhouden elke maand, met het zwart geld erbij. Da's verre van de 4.000 euro die onze vriend Bruno hier aanhaalt. En nog extra gaan bijwerken? Dat gaat niet zonder dat uw gezondheid het binnen de kortste keren laat afweten met zulk loodzwaar hoofdberoep. Geen enkele echte arbeider heeft een kar van 110.000 euro op de oprit staan, die zijn al blij dat ze ooit een eigen huis van 110.000 euro zullen bezitten.
Tot een dikke 10 jaar geleden werkte ik +70 uren per/week en ik verdiende dan ongeveer 2500€ per/maand en ik vond dit verschrikkelijk veel geld maar was kapot op het eind van de week . Heb door mijn jarenlange ervaring ( blijkbaar ben ik een goede slager ) het geluk gehad om de juiste persoon te leren kennen op het juiste moment waardoor ik mij nu "iets" meer kan permitteren of vroeger , maar met mijn oude loon van 2500€ zag ik mij zeker geen auto van 50k of meer kopen hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls schoolverlater destijds heb ik mij welgeteld twee weken verlof gegund. Vooraleer ik uiteindelijk dan toch besloten had verder te studeren heb ik 1,5 maand gewerkt als arbeider. Ik heb de eerste job die de VDAB (toen nog RVA) me aanbood aangepakt. Was bij een firma die droogzuigingen van gronden deed, zo van die gronden waar ze daarna een gebouw opzetten. Loodzwaar werk! Waren dagen van 08.00u 's morgens tot 20.00u 's avonds, 5 dagen in de week. Elke avond stikkapot, eten, douchke pakken en bed in. Mijn loon met alle zwarte overuren erbij was 32.000 Bfr (of 800 euro). Dit was wel 20 jaar geleden. Pak dat die mannen nu een 2.000 euro netto overhouden elke maand, met het zwart geld erbij. Da's verre van de 4.000 euro die onze vriend Bruno hier aanhaalt. En nog extra gaan bijwerken? Dat gaat niet zonder dat uw gezondheid het binnen de kortste keren laat afweten met zulk loodzwaar hoofdberoep. Geen enkele echte arbeider heeft een kar van 110.000 euro op de oprit staan, die zijn al blij dat ze ooit een eigen huis van 110.000 euro zullen bezitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGeen enkele echte arbeider heeft een kar van 110.000 euro op de oprit staan, die zijn al blij dat ze ooit een eigen huis van 110.000 euro zullen bezitten.
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHeb door mijn jarenlange ervaring ( blijkbaar ben ik een goede slager ) het geluk gehad om de juiste persoon te leren kennen op het juiste moment waardoor ik mij nu "iets" meer kan permitteren of vroeger , maar met mijn oude loon van 2500€ zag ik mij zeker geen auto van 50k of meer kopen hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenHet wraakroepende is dat ik weet aan wat voor individu die auto die ik niet meer kon betalen is verkocht. Denk dat die lacht met de soms naïeve discussie tussen werknemers en werkgevers. Die denkt doe zo voort guys .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenKan Jakkel hier wel in volgen ...
Tot een dikke 10 jaar geleden werkte ik +70 uren per/week en ik verdiende dan ongeveer 2500€ per/maand en ik vond dit verschrikkelijk veel geld maar was kapot op het eind van de week . Heb door mijn jarenlange ervaring ( blijkbaar ben ik een goede slager ) het geluk gehad om de juiste persoon te leren kennen op het juiste moment waardoor ik mij nu "iets" meer kan permitteren of vroeger , maar met mijn oude loon van 2500€ zag ik mij zeker geen auto van 50k of meer kopen hoor.
Comment
-
De lonen voor privé personen die hier vermeld worden kunnen niet meer gecatalogeerd worden onder 'normaal' en zou ik zelfs met een hele grote korrel zout nemen.
Akkoord, de verloning in bepaalde sectoren is een pak hoger (chemie, petro-chemie,...), dat is algemeen geweten. Maar om te lezen dat een 9 to 5 job gemakkelijk 2000 euro netto verdient dat geloof ik voor geen meter.
Comment
-
110 000 euro voor een auto kan niet. Sorry maar ik ken persoonlijk mensen die in een klein appartmentje of huis wonen en zo een auto hebben. Mensen met een bewuste keuze als autofreak die geen belang hechten aan een mooie vakantie of een midsize huis en ja dat zijn werknemers !
Mensen die een huis van de papa of mama krijgen en dus meer middelen hebben door die kost die wegvalt.
Mensen die geen kinderen willen en een mooie job hebben.
Een huis, kinderen, vakantie, appartmentje aan zee, bootje in Nieuwpoort ik zeg maar wat maar al die zaken kosten ook een PAK centen.
De focus op een dikke auto en de mens erachter als een halve crimineel of enorme dikke geldverdiener, dat klopt gewoon niet.
In alle eerlijkheid vraag ik me af waarom er een aantal mensen hier op het autoforum zitten. Dikke auto's zijn te verwerpen, ecoodriving en verder kritiek op elke sportieve wagen enz......
Enfin het is maar een bedenking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk BerichtenDe lonen voor privé personen die hier vermeld worden kunnen niet meer gecatalogeerd worden onder 'normaal' en zou ik zelfs met een hele grote korrel zout nemen.
Akkoord, de verloning in bepaalde sectoren is een pak hoger (chemie, petro-chemie,...), dat is algemeen geweten. Maar om te lezen dat een 9 to 5 job gemakkelijk 2000 euro netto verdient dat geloof ik voor geen meter.
Er zijn inderdaad pas afgestudeerd Universitaire die geen 2.000 euro netto per maand verdienen.
Als voorbeeld neem ik een afgestudeerde met 1.800 euro netto, MAAR die persoon heeft meestal wel een wagen, tankkaart, laptop, GSM + abonnement.
Vandaag is het toch zo moeilijk om salarissen met elkaar te vergelijken, daarom praat ik veel liever over Bruto salaris met extralegale voordelen en bonussen via opties en warrants.
Dan spreken we nog niet eens over het verzelfstandigen van het directiecomité, managmentvennootschap, maaltijdvergoeding, winstparticipatie,….
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIn alle eerlijkheid vraag ik me af waarom er een aantal mensen hier op het autoforum zitten. Dikke auto's zijn te verwerpen, ecoodriving en verder kritiek op elke sportieve wagen enz......
Enfin het is maar een bedenking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten10 jaar geleden was het mogelijk om zulke bedragen netto te verdienen door 30 min. werk per dag. Het kon niet op, er was nog geen sprake van een zeepbel, alleen Lernout & Hauspie was een foute beslissing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenEr zijn inderdaad pas afgestudeerd Universitaire die geen 2.000 euro netto per maand verdienen.
Als voorbeeld neem ik een afgestudeerde met 1.800 euro netto, MAAR die persoon heeft meestal wel een wagen, tankkaart, laptop, GSM + abonnement.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHeb je het gedaan?
Comment
Comment