Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    Je zou als normaal denkende regering die verantwoordelijk is voor het welzijn van zijn onderdanen ernaar moeten streven mensen aan te trekken die de maatschappij iets bijbrengen ipv de welvaart uithollen.
    Dat was ook de opmerking van de NVA tegenover de SPA.

Dit zegt genoeg:

Ik vind het vreemd dat wanneer iemand rijk is, deze persoon meteen als vies wordt bestempeld door de SP.A. Die partij heeft de voorbije tien jaar zoveel mensen zonder werk geregulariseerd en nu er een zeer welstellende man Belg wil worden, zet de SP.A het land meteen in rep en roer omdat er een geurtje aan zou zitten."
    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Als ze dat bij Peter Goossens doen, dat ze dan maar alle restaurants binnenvallen.
      Is daar aanleiding toe?

De procureur van Oudenaarde zal toch wel een reden gehad hebben voor een inval? Laat ons hopen dat Peter niets ten laste kan gelegd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
        Is daar aanleiding toe?

De procureur van Oudenaarde zal toch wel een reden gehad hebben voor een inval? Laat ons hopen dat Peter niets ten laste kan gelegd worden.
        Als hij zwart geld heeft kan hij het altijd nog in brand steken... dan is alles vergeven en vergeten.

Indien dat te laat is kan hij nog altijd meedelen dat hij zich niets meer herinnert... Dat heeft nog fraudegevallen met helicopters opgelost in het verleden geloof ik.
        Last edited by Elwood; 26/12/2012, 21:27.

Comment

Als ik dit artikel lees, is het niet altijd zeker dat zo'n luxe SUV fiscaal gezien wel als lichte vracht wordt beschouwd. Als het zo simpel was, dan begrijp ik niet waarom zoveel mensen hun RRS verkocht hebben.
          De auto ombouwen is het probleem niet, de vraag is of ze überhaupt een beroepsmatig motief hebben om met een LV rond te rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            De auto ombouwen is het probleem niet, de vraag is of ze überhaupt een beroepsmatig motief hebben om met een LV rond te rijden?
            Iedereen, in welke job dan ook, kan/moet dingen vervoeren. Dan de IT'er met servers tot doe boekhouder met kasten vol boeken/mappen toch?
            Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
              1/ Dat we een rode rechtbank hebben in Belgie daar twijfelt toch geen zinnig mens aan. Ik heb ooit eens de stommiteit begaan een werkneemster te ontslaan wegens dringende redenen omdat ze €15000 goederen had weggegeven aan kennissen. Deze feiten werden niet betwist. Geloof het of niet zelfs mijn eigen advocaat adviseerde me de volledige ontslagvergoeding uit te betalen omdat dit niet ernstig genoeg was...

Je kan beter voor de rechtbank komen voor het bezit van drugs dan voor een snelheidsovertreding...

2/
              nl-nl

Betekenis ' dompelaar '

dom·pe·laar (de; m; meervoud: dompelaars) 1elektrisch verwarmingselement om water te verhitten

In de (oostvlaamse) volksmond is een dompelaar echter een onvermogend iemand of een hulpbehoevende net het tegengestelde van Bernard Arnault dus. Je zou als normaal denkende regering die verantwoordelijk is voor het welzijn van zijn onderdanen ernaar moeten streven mensen aan te trekken die de maatschappij iets bijbrengen ipv de welvaart uithollen.
              1. Een rode rechtbank in België? In Wallonië misschien, ja. Maar in Vlaanderen
              2. Dompelaar, nooit van gehoord in den Limburg.
              3. Bernard Arnault. Als we het over een zinnig mens hebben, niemand gelooft toch dat hij Belg wil worden om in ons heerlijk klimaat te komen leven. Hier op dit forum wordt nogal geklaagd (en terecht) over het fiscaal klimaat in ons land. Hoe slecht het hier gaat, alles is slecht en nu plotseling blijkt dat we in het Monaco van het Noorden leven. Voor mij is hij welkom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                1. Een rode rechtbank in België? In Wallonië misschien, ja. Maar in Vlaanderen
                2. Dompelaar, nooit van gehoord in den Limburg.
                3. Bernard Arnault. Als we het over een zinnig mens hebben, niemand geloofd toch dat hij Belg wil worden om in ons heerlijk klimaat te komen leven. Hier op dit forum wordt nogal geklaagd (en terecht) over het fiscaal klimaat in ons land. Hoe slecht het hier gaat, alles is slecht en nu plotseling blijkt dat we in het Monaco van het Noorden leven. Voor mij is hij welkom.
                1/In vlaanderen zo rood als in wallonie...

2/Er zijn wel meer dingen waar men in Limburg nog nooit van heeft gehoord...

3/Waarom hij komt zal mij worst wezen, hij zal in ieder geval niet op onze kosten komen leven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                  Iedereen, in welke job dan ook, kan/moet dingen vervoeren. Dan de IT'er met servers tot doe boekhouder met kasten vol boeken/mappen toch?
                  Er ligt al eens een boek, map of laptop in de koffer, maar ik verkoop alvast geen servers, boeken, mappen en/of kasten... dus 'k val uit de boot.
                  Eerlijk is eerlijk, heb dat momenteel niet nodig.

Comment

Er ligt al eens een boek, map of laptop in de koffer, maar ik verkoop alvast geen servers, boeken, mappen en/of kasten... dus 'k val uit de boot.
                    Eerlijk is eerlijk, heb dat momenteel niet nodig.

Zware lectuur kan ook natuurlijk...

Comment

• Voor de superrijken is België nog altijd een tax haven. En als die Fransen effectief moeite doen om Belg te worden is het om na 2 jaar na het behalen van de nationaliteit naar Monaco te trekken zonder belastingen aan Frankrijk verschuldigd te zijn.

Comment

• Als die rijke Franssen dat zo willen doen, dan heeft niemand daar last van. Dat mag niet van onze rode regering.
                        Met al die asielzoekers die ons land infiltreren en hier kost en inwoning krijgen, en die hier nooit meer weggaan, terwijl ze geen kl**t bijdragen aan de maatschappij. Dat kost iedere werkende mens elke dag geld. Dat mag wel van onze rode regering.

Begrijpe wie begijpe kan...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dat heeft mijn boekhouder mij in het verleden ook eens gezegd toen ik een Megane RS lichte vracht op de firma wilde kopen. Je moet kunnen aantonen dat je deze auto uitsluitend voor de firma gebruikt, zoniet is het de gewone regel VAA. Ik kon dat dus niet aantonen, dus heb ik dat niet gedaan.
                          Ik ken een vastgoedmakelaar die een Porsche Cayenne heeft op z'n vennootschap, niet als LV ingeschreven heeft, en toch geen VAA betaalt.
                          Hij woont boven z'n zaak, en gebruikt deze Cayenne enkel voor naar z'n klanten te rijden. In 't weekend rijdt 'm met z'n Aston Martin die 'm privé heeft aangekocht. Ik ben eens benieuwd of de fiscus dit aanvaardt.
                          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                            Kan dat op een Cayenne ook? :p

Lijkt mij toch raar bij een mogelijke controle he... zou de controleur er niets op tegen hebben?
                            Neen. Constructeur moet gelijkvormigheidsattest afleveren voor lichte vracht. Porsche doet dit niet (meer). Land Rover blijkbaar wel dus.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Dat heeft mijn boekhouder mij in het verleden ook eens gezegd toen ik een Megane RS lichte vracht op de firma wilde kopen. Je moet kunnen aantonen dat je deze auto uitsluitend voor de firma gebruikt, zoniet is het de gewone regel VAA. Ik kon dat dus niet aantonen, dus heb ik dat niet gedaan.
                            Ik ken een vastgoedmakelaar die een Porsche Cayenne heeft op z'n vennootschap, niet als LV ingeschreven heeft, en toch geen VAA betaalt.
                            Hij woont boven z'n zaak, en gebruikt deze Cayenne enkel voor naar z'n klanten te rijden. In 't weekend rijdt 'm met z'n Aston Martin die 'm privé heeft aangekocht. Ik ben eens benieuwd of de fiscus dit aanvaardt.
                            Hou ons op de hoogte, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden van niet. Enkel voor naar klanten, dus nooit eens 1km omrijden om een brood te gaan halen ofzo... Kun je nooit hard maken. Akkoord de bewijslast ligt bij hun maar Porsche en fiscus = rode lap en stier. Die komt daar imho nooit mee weg.
                            2.0 JTDm

Comment

• België is een land met hoge belastingen, alleen is Frankrijk nog extremer. 75 % (vijfenzeventig!!) belastingen op de inkomsten boven het miljoen euro. Terecht dat zo iemand verhuist, hij zou gek zijn om het niet te doen.
                              De man is baas van LMVH (Dior, Hennessy, chateau d'Yquem, Louis Vitton, Tag heuer, Hublot...) goed voor 77.000 werknemers wereldwijd, beurswaarde 59 miljard euro.
                              RESPECT!
                              Dat is niet iemand die je als Franse of Belgische regering moet wegpesten, dat is iemand waar je moet mee praten en kijken hoe je zoveel mogelijk van die activiteiten in je land kan krijgen

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Als die rijke Franssen dat zo willen doen, dan heeft niemand daar last van. Dat mag niet van onze rode regering.
                              Met al die asielzoekers die ons land infiltreren en hier kost en inwoning krijgen, en die hier nooit meer weggaan, terwijl ze geen kl**t bijdragen aan de maatschappij. Dat kost iedere werkende mens elke dag geld. Dat mag wel van onze rode regering.

2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                              2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                              2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Als die rijke Franssen dat zo willen doen, dan heeft niemand daar last van. Dat mag niet van onze rode regering.

Helaba, hebt gij de kersttoespraak van onze vorst niet gehoord? Ge moogt die mensen niet de schuld geven van de crisis.

Comment

• Dat is niet iemand die je als Franse of Belgische regering moet wegpesten, dat is iemand waar je moet mee praten en kijken hoe je zoveel mogelijk van die activiteiten in je land kan krijgen[/QUOTE]

Gezien de Fransen een verhoging van 160% van de taxen op bier hebben doorgevoerd vind ik dat wij daar iets voor in de plaats mogen krijgen.

Kort samengevat : Welkom in Belgie monsieur Arnault.

Comment

• En Di Rupo doet rustig voert met het invoeren van extra belastingen (zonder te besparen):
                                    Wie in 2013 loonbonus ontvangt, moet steeds bijdrage betalen.

Werknemers moeten in 2013 een sociale bijdrage van 13,07% betalen op company bonussen, zelfs al zijn die afgesproken in en gebaseerd op het resultaat van 2012.
                                    Alweer past men de spelregels aan tijdens, eigenlijk zelfs NA het spel.
                                    Werknemers die in 2013 een ‘niet recurrent resultaatsgebonden voordeel’ ontvangen, zullen daar steeds een sociale bijdrage van 13,07 procent op moeten betalen, ook als de bonus gebaseerd is op de resultaten van 2012. Dat schrijven de Concentra-kranten. Het nieuws werd in regeringskringen bevestigd.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Zo'n wet wordt gestemd kort op het einde van het jaar zodat bijna geen enkel bedrijf nog in de mogelijkheid is dit nog voor nieuwjaar te berekenen voor hun werknemers.
                                      Pure rotzakkerij noem ik dat.
                                      OO 00 OO

Comment

• En dan verschieten dat ze de zwarte piet toegeschoven krijgen.
                                        CD&V heeft zijn broek weer laten afdoen door links.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• [QUOTE=Schussboelie;5017393]En dan verschieten dat ze de zwarte piet toegeschoven krijgen.
                                          CD&V heeft zijn broek weer laten afdoen door links.[/QUOT

Dat is al jaren zo

Comment

Working...
                                          X