Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenZo simpel zal het niet gaan.
In deze constructie is er weinig/geen verschil met leasing. De vennootschap huurt dan ergens de auto, moet nog steeds aangeven wie met de wagen rijdt, en die persoon krijgt VAA aangesmeerd. PS: Dat ben jij!Speeding doesn't kill. Suddenly stopping does...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door justinlacroix Bekijk BerichtenIk ben nu al zaakvoerder dus dit wordt onbezoldigd en ik factureer mijn diensten.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOok al een aan de autoindustrie gedacht ?
Alle dealers van luxemerken, tweedehands dealer en bedrijven die randdiensten leveren ?
Ik ga letterlijk 80% van mijn klanten verliezen bij onze diensten ...
Hoe moet ik dat nu opvangen ?
We zijn ons wel al wat aan het voorbereiden, maar ik kan u zeggen het gaat lastig worden'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenPer jaar niet. Maal zoveel jaar wel.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenHoeveel is "zoveel"?
Als de VAA niet zakt met de leeftijd van de kar, kan dat heel erg snel gaan.
2008 Audi A8 4.2L à 40k€ anyone?
Comment
-
Enige voordeel dat ik zie is dat je een 'hoge VAA kar' nu aan een erg lage prijs privé zal kunnen overkopen want de marktwaarde ervan zal instorten en daar kan de fiscus niets tegen inbrengen (ze hebben het nl. zelf veroorzaakt) .MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Er wordt hier toch nogal wat zever verkocht, als ik dit topic diagonaal doorlees.
We zullen moeten wachten tot de wet is goedgekeurd, en dan pas kan er actie genomen worden. Hoe dan ook zal het geld kosten, voor zowel werknemers, als bedrijfslijders.Speeding doesn't kill. Suddenly stopping does...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door justinlacroix Bekijk BerichtenIk koop als zelfstandige het leasingcontract over van de leasingmaatschappij. De huur stopt dus in de vennootschap.
De huur die je betaalt aan "jezelf als zelfstandige" start.
Je hebt gewoon het ene voor het andere gewisseld.
Resultaat:
Het VAA vanuit je vennootschap naar je privé blijft gebaseerd op dezelfde auto en berekend aan dezelfde formule.My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVerspeek Bekijk BerichtenEr wordt hier toch nogal wat zever verkocht, als ik dit topic diagonaal doorlees.
We zullen moeten wachten tot de wet is goedgekeurd, en dan pas kan er actie genomen worden. Hoe dan ook zal het geld kosten, voor zowel werknemers, als bedrijfslijders.
Vooral het stuk over de bedrijfslijders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVerspeek Bekijk BerichtenEr wordt hier toch nogal wat zever verkocht, als ik dit topic diagonaal doorlees.
We zullen moeten wachten tot de wet is goedgekeurd, en dan pas kan er actie genomen worden. Hoe dan ook zal het geld kosten, voor zowel werknemers, als bedrijfslijders.
Misschien is het al bij je opgekomen dat sommigen graag vooraf al de eventuele gevolgen en opties bekijken i.p.v. hiervoor te wachten op een goedgekeurde wet.
Enlighten us, Mr. Verspeek P.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenVerhelderende bijdrage. Zover waren we nog niet.
Vooral het stuk over de bedrijfslijders.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenGaan jouw klanten plots geen auto meer kopen? Moet die niet meer onderhouden worden? Er moet toch geen VAA betaald worden op gebruikskosten van een wagen?
Ik heb het dus over onze detail diensten hé, niet over de verkoop van de producten.
Je weet waarschijnlijk ook wel dat een bepaalde klasse wagens meer gedetailed wordt dan andere ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenDe huur die je betaalt aan de leasing (fin. renting) stopt.
De huur die je betaalt aan "jezelf als zelfstandige" start.
Je hebt gewoon het ene voor het andere gewisseld.
Resultaat:
Het VAA vanuit je vennootschap naar je privé blijft gebaseerd op dezelfde auto en berekend aan dezelfde formule.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenVerhelderende bijdrage. Zover waren we nog niet.
Vooral het stuk over de bedrijfslijders.
ok , we wijken af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDa's de meest correcte en verstandige uitspraak da'k tot hiertoe al heb zien voorbij komen.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk zou 1000€ nemen ipv 2000
Maar zou dit kunnen of is dit te simplistisch voorgesteld?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door justinlacroix Bekijk BerichtenOf moet ik van boekhouder veranderen?MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door justinlacroix Bekijk BerichtenBoekhouder zegt dat zelfstandige geen VAA heeft en auto als 75% in beroepskosten kan genomen worden. Geen co2 story etc.. Of moet ik van boekhouder veranderen?
Dan denk ik dat uw boekhouder niet echt op de hoogte is van het recente nieuws?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment