Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Dit begint ergens op een afgunstmaatschappij te lijken ipv noodzakelijke besparingen of zijn die politiekers echt dom?
    Begint?
    Man, dat is het toch al lang!
    2.0 JTDm

Comment

• en dat zijn dan nog wsl die dikke stinkzakken waar jullie toen mee over zolder hebben gereden

Comment

• Lol dat was idd de moeite de voorzitter van het OCMW van een waals dorp met reclame van zijn thuiszorg bedrijf op zijn ...........Ferrari. no joke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Vriendin van ons waar we nu zitten zegt geen problemen te geven met al die nieuwe maatregelen van de regering :

Heeft toch geen auto
          werkt niet
          Geen spaargeld
          Leefloon

Gelukkig heeft ze een laptop en INTERNET zodat ik wa kan forummen
          En wss. ook x kinderen van x verschillende mannen?

Ach wat, daarvoor doen we het toch allemaal, om die "kansarmen" te helpen
          2.0 JTDm

Comment

• fblade, for the record, ik ben het in sé met jou eens hoor.
            Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
            Dat zeg ik toch niet ;-). Maar als er 19 euro overblijft op 100 euro... Die 19 euro, daarmee kom ik zelfs niet toe om mijn bank kosten betalen....mijn punt is gewoon dat de staat al genoeg 'afpakt'. Waarom moeten ze RV heffen op spaargeld? Dat is toch gewoon een verdoken tax maar mensen denken daar niet aan. Ik doe mijn best, spaar en wordt er op afgestraft, wtf?
            Nogmaals, als je 20 euro op een spaarrekening zet hou je altijd meer dan dat over, dat kan nooit naar 19 zakken tenzij je ze er afhaalt.
            Als je RV betaalt op je spaargeld betekent dat je een mooie rente hebt gehad, het is daarop dat je RV betaalt en dat is geen verdoken belasting, dat is gewoon een vorm van inkomensbelasting.
            Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
            Is het al niet genoeg dan?
            Heb je wat spaargeld, zitten ze daar ook nog eens aan. En waarom? Omdat er mensen bijzitten die rijk worden van aandelen en bonussen van 200k? Dat ze daar eerst eens beginnen zien.
            Ze zitten NIET aan je spaargeld, ze zitten aan de intrest op dat spaargeld.
            Wat die anderen daar mee te maken hebben weet ik niet. Een vast percentage op je inkomsten is het eerlijkste, toch?
            De eerste €1800 (intrest, niet spaargeld) is trouwens vrij van RV, nog altijd.

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Niemand wordt zelfstandig om een duurdere wagen te kunnen permiteren maar om 1) geen opperhoofd te hebben 2) betere levenstandaard te crieëren en/of 3) uit noodzaak omdat ie te oud is om werk te vinden of what ever.
            Voor veel mensen zijn dat toch synoniemen hoor, of maakt die duurdere wagen in ieder geval een (belangrijk) deel uit van die betere levensstandaard.
            Last edited by Schussboelie; 06/01/2012, 20:56.
            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• wat ik niet begrijp aan die rooie rakkers is dat ze niet willen besparen. Zijn dat nu ezels of wat scheelt er met hun?

ik heb als kleine ondernemer altijd geleerd,
              Er zijn twee manieren om een bedrijf die in moeilijkheden zit ( nv belgie) er terug bovenop te helpen.

1) meer inkomsten zoeken, dit is de moeilijkste manier zeker in tijden van crisis en heeft meestal een averechts effect.

2) snoeien in uw uitgaven, stop aub eens met alles gratis uit te delen, gratis bus, isolatiepremies, eco premies,regenwaterpremies, etc.

- schaf het kindergeld aub af voor die 90€ per maand per kind, degenen die het nodig hebben moeten maar minder kinders maken of zorgen dat ze die eten kunnen geven.
              - voer aub het vinjet in voor iedereen die onze autostrades gebruikt. zie zwitserland
              - geef maximaal 6 maand werkloosheidsuitkering in één stuk ,
              tegen dan vind iedereen die wil werk. met een max van 2 jaar totale werloosheidsuitkering op uw volledige loopbaan
              - iedere werkloze is verplicht om elke werkdag in de gemeente 8 u klussen uit te voeren gras maaien, papier opruimen wathever. 1 dag niet aanwezig zonder reden geen dop voor 1 week. en als het u niet aanstaat zoek werk.
              - zorg ervoor dat die zogezegde fucking eendagszieken( vooral ma en vr) 2 dagen geen loon krijgen
              - voor migratie voer het canadese systeem in; kunnen we u gebruiken eventueel voor bepaalde tekorten op de arbeidsmarkt in ja, welkom indien nee bol het af.
              luiaards hebben we hier zelf genoeg
              - voor mobiliteit stimuleer het bezit van wagens ( goed voor de economie) en hef tax op het gebruik per km desnoods via de carpas of brandstof veel duurder maken.
              - ocmw enkel mogelijk voor mensen die hier al minimaal 10 jaar bijgedragen hebben aan het systeem.
              - kerk en geloof dienen zichzelf maar financieël te behelpen dat ze lidgeld invoeren
              - senaat en alle randpostjes afschaffen die handel.

mochten ze dit toepassen hebben we volgend jaar een begrotingsoverschot, ik weet het off topic maar het lucht op.

en al degenen die hier te zitten zagen over anderen hun dikke bedrijfswagen, als het zo steekt niemand houd u tegen om ook zelfstandig te worden he de meesten die een dikkere car hebben doen iets meer dan van 9 to 5 werken het zou eigenlijk maar erg zijn dat deze groep zich dan niet iets maar mag veroorloven en ja deels op kosten van de firma.
              Dankzij die hun extra inzet kan de firma meer winst maken ( dus meer mensen aan werk helpen+ extra belastingen betalen) dus mag de firma voor deze af en toe eens iets extra doen ook.

Als men deze groep zelfstandigen/bedrijfsleiders ontmoedigt waarom zouden deze nog meer werken ??? Waarom zouden ze niet de helft van hun personeel op straat zetten en zo dus de helft minder stres hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                De eerste €1800 (intrest, niet spaargeld) is trouwens vrij van RV, nog altijd.

Damn

Comment

Damn
                  ? Watte?
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

? Watte?
                    ' k zit erboven

Comment

Vriendin van ons waar we nu zitten zegt geen problemen te geven met al die nieuwe maatregelen van de regering :

Heeft toch geen auto
                      werkt niet
                      Geen spaargeld
                      Leefloon

Gelukkig heeft ze een laptop en INTERNET zodat ik wa kan forummen
                      Zeg is tegen haar dat ze nu werk moet aanvaarden in een omtrek van 60km ipv 25.
                      Alhoewel ik niet zeker weet of dat bij leefloon ook zo is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                        Zeg is tegen haar dat ze nu werk moet aanvaarden in een omtrek van 60km ipv 25.
                        Alhoewel ik niet zeker weet of dat bij leefloon ook zo is.
                        Alleenstaand en 4 kinderen ....
                        ze werk niet

Comment

' k zit erboven
                          Voor gehuwden en wettelijk samenwonenden is het trouwens x 2.

@Nux & fblade:
                          De roerende voorheffing op intresten op spaarboekjes blijft trouwens ongewijzigd op 15%!!
                          Niet te vroeg bleiten dus, of toch niet om lekstokken die men niet afpakt.

Comment

Voor gehuwden en wettelijk samenwonenden is het trouwens x 2.
                            .

Weet ik , wou het topic wat opkrikken met een beetje humor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                              wat ik niet begrijp aan die rooie rakkers is dat ze niet willen besparen. Zijn dat nu ezels of wat scheelt er met hun?

ik heb als kleine ondernemer altijd geleerd,
                              Er zijn twee manieren om een bedrijf die in moeilijkheden zit ( nv belgie) er terug bovenop te helpen.

1) meer inkomsten zoeken, dit is de moeilijkste manier zeker in tijden van crisis en heeft meestal een averechts effect.

2) snoeien in uw uitgaven, stop aub eens met alles gratis uit te delen, gratis bus, isolatiepremies, eco premies,regenwaterpremies, etc.

- schaf het kindergeld aub af voor die 90€ per maand per kind, degenen die het nodig hebben moeten maar minder kinders maken of zorgen dat ze die eten kunnen geven.
                              - voer aub het vinjet in voor iedereen die onze autostrades gebruikt. zie zwitserland
                              - geef maximaal 6 maand werkloosheidsuitkering in één stuk ,
                              tegen dan vind iedereen die wil werk. met een max van 2 jaar totale werloosheidsuitkering op uw volledige loopbaan
                              - iedere werkloze is verplicht om elke werkdag in de gemeente 8 u klussen uit te voeren gras maaien, papier opruimen wathever. 1 dag niet aanwezig zonder reden geen dop voor 1 week. en als het u niet aanstaat zoek werk.
                              - zorg ervoor dat die zogezegde fucking eendagszieken( vooral ma en vr) 2 dagen geen loon krijgen
                              - voor migratie voer het canadese systeem in; kunnen we u gebruiken eventueel voor bepaalde tekorten op de arbeidsmarkt in ja, welkom indien nee bol het af.
                              luiaards hebben we hier zelf genoeg
                              - voor mobiliteit stimuleer het bezit van wagens ( goed voor de economie) en hef tax op het gebruik per km desnoods via de carpas of brandstof veel duurder maken.
                              - ocmw enkel mogelijk voor mensen die hier al minimaal 10 jaar bijgedragen hebben aan het systeem.
                              - kerk en geloof dienen zichzelf maar financieël te behelpen dat ze lidgeld invoeren
                              - senaat en alle randpostjes afschaffen die handel.

mochten ze dit toepassen hebben we volgend jaar een begrotingsoverschot, ik weet het off topic maar het lucht op.

en al degenen die hier te zitten zagen over anderen hun dikke bedrijfswagen, als het zo steekt niemand houd u tegen om ook zelfstandig te worden he de meesten die een dikkere car hebben doen iets meer dan van 9 to 5 werken het zou eigenlijk maar erg zijn dat deze groep zich dan niet iets maar mag veroorloven en ja deels op kosten van de firma.
                              Dankzij die hun extra inzet kan de firma meer winst maken ( dus meer mensen aan werk helpen+ extra belastingen betalen) dus mag de firma voor deze af en toe eens iets extra doen ook.

Als men deze groep zelfstandigen/bedrijfsleiders ontmoedigt waarom zouden deze nog meer werken ??? Waarom zouden ze niet de helft van hun personeel op straat zetten en zo dus de helft minder stres hebben?
                              Wel se, moeste gij politieker zijn en uw partij in wording heeft dergelijk programma; ik zou direct op u stemmen

Behalve dan voor uw punt ivm carpass/brandstof verhoging. Hier worden dan weeral nog maar eens de professionele rijders de dupe van. (bestel/vrachtvervoer en bv vertegenwoordigers etc...)
                              t'Is te zeggen: deze meerkost zal gewoon in de produktprijs opgenomen worden zodat de consument meer gaat betalen.

Oh btw, as ge ooit van plan zijt om effectief die partij op te richten,...mag ik dan deel uitmaken van uw kabinet zodak eindelijk ook is een dikke pree verdien?
                              Last edited by ; 06/01/2012, 21:15.

Comment

• Ik kom voor 200 in de maand minder en lever 10 dagen verlof in !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                                  Oh btw, as ge ooit van plan zijt om effectief die partij op te richten,...mag ik dan deel uitmaken van uw kabinet zodak eindelijk ook is een dikke pree verdien?
                                  Geboorte van de AF-partij?
                                  I'm in trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                                    Wel se, moeste gij politieker zijn en uw partij in wording heeft dergelijk programma; ik zou direct op u stemmen
                                    Idem.

Comment

• [QUOTE=Zeratul;4807462]Idem.[/QUOTE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichten
                                        Idem.
                                        stem erbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          Kan ik volgen ! ........maar waar de ene voor een appartementje aan zee of zijn eerste huis spaart, de ander voor de laatste nieuwe fiets, nog een ander voor een zeilboot of zijn telegeleide boot. Iedereen heeft zo zijn doelen toch wat. Als je dat dan hebt en van de ene dag op de andere verplichten ze je dat af te geven.......niet omdat je niet hard werkt, niet omdat het extra opbrengsten zijn.......tja
                                          Je hebt gelijk. Zoals ik reeds zei is het feit dat maatregelen worden genomen positief. De manier waarop de maatregel an sich vallen te betwisten en getuigen van korte termijnvisie.

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          De toekomst zal nog dit brengen: Maak van dat appartement een staancaravan nadat je een jaar geleden eindelijk dat appartement had. Waarom? Door een absurd hoge plotse en niet te betalen taks op je tweede huis. Dit begint ergens op een afgunstmaatschappij te lijken ipv noodzakelijke besparingen of zijn die politiekers echt dom?

Je moet mensen motiveren om bij te dragen en niet demotiveren. Mits wat denkwerk lukt dat.
                                          Ga ik ook mee akkoord.

Comment

Working...
                                          X