Toevallig uitgekomen op een blogpost van een Hongaar over waarom hij geen werknemers aanneemt... De werknemers onder ons mogen op hun blote knieën hun patroon danken dat ie zo gek is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenIk ga niet quoten op BART7457 anders word het hier wel erg lang maar hij vergeet nog de afschaf van het gehele koningshuis met hun aanhang, dat de familie Van Saxen Coburg is hun eigen boterham gaan verdienen. Of is BART7457 te koningsgezind
Trouwens ik ben ook een kleine zelfstandige met als hobby ( lees eerder ziekte ) het regelmatig wissellen van wagens
Maar niet elk nadeel hoeft een nadeel te zijn!! Wij mannen willen toch wel eens op tijd een nieuw speeltje op wielen dan toch dus er zijn er dan wel die nu stevig doorklagen maar hoeveel maken nu van deze nieuwe regel geen misbruik tegenover hun vrouw om maar een nieuwe auto te kopen?
Wat weet ons vrouw er nu van hoeveel onze auto in de berekening kost qua co² , we weten het zelf amper. Dus het is weer eens autosalon en we hebben een goed excuus om weer een nieuw speeltje te gaan uitkiezen, Met dank aan Dhr. DiRupo
als,ik het zo hoor hoeveel mensen er van mijn gedacht zijn vraag ik me toch af waarom er nog geen politiekers met die iedeen zijn afgekomen? er zullen wel meer kiezers zijn die niet van ons gedacht zijn zeker
en neen ik ben niet pro koning, van mijn part schaffen zo die handel volledig af, incl koningsfamilie, wat nie opbrengt gaat eruit
evanals privatiseren van de post, nmbs, de lijn, al diene shit kost geld en de helft die daar werkt is gene stamp onder zijn kl**ten waardig, maar ze zijn vast benoemt en dus moeten ze niet werken.
Verkoop van mijn part zelfs de autostrades aan prive bedrijven en laat deze die onderhouden zie voorbeeld frankrijk ( laat ze natuurlijk de inkomsten van de vignetten )
verplicht iedere auto om jaarlijks een stikker op de vooruit te kleven als bewijs van geldige verzekering evenals verkeersbelasting indien niet in orde wielklem)
iedereen 40 jaar werken en hier bijdragen voor pensioen, geeeen uitzonderingen !!!
en gebruik al die inkomsten om es eindelijk dienen berg schulden af te betalen ge moet daar wel interesten op betalen ze!!!!
hoe kunnen ze nu akkoord zijn met een begroting die een tekort geeft???? moest ik zo een bedrijfsplan hebben voorgesteld bij de bank indertijd,?????
eigenlijk kan ik hier zo nog wel een uurke door gaan ze.Last edited by BARTVDS; 07/01/2012, 11:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marc1 Bekijk BerichtenInderdaad ...juist ....das dan het leuke . Maar was eigenlijk wel content met huidige wagen (espace ) Heb nogal groot gezin en die moet nu de deur uit , moet zo een 2000 € meer betalen en dat vind ik dan wel stom eigenlijk .
Heb boekhouder gehoord en lichte vracht blijkt geen probleem te zijn (heb die in verleden ook al gehad zonder probleem ) dus een Viano of pick-up komen meer en meer in aanmerking ....100 % aftrekbaar en geen VAAAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenLol dat was idd de moeite de voorzitter van het OCMW van een waals dorp met reclame van zijn thuiszorg bedrijf op zijn ...........Ferrari. no joke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenOpletten !!!! Lichte vracht kan ook vaa inhouden bij privegebruik ! Vergis u niiet !
- nog een gezinswagen privé
- lichte vracht nodig voor bedrijfsvoering (consultant met LV zal niet lukken, schilder, klusjesman, .... wel)
- aantal zitplaatsen is in verhouding met aantal personeelsleden (dubbele cabin voor zaak zonder personeel kan niet)
Afgetoetst met 2 boekhouders, sociaal secretariaat en lokale FOD financien, maar heb wel de indruk dat niemand het exact weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenToevallig uitgekomen op een blogpost van een Hongaar over waarom hij geen werknemers aanneemt... De werknemers onder ons mogen op hun blote knieën hun patroon danken dat ie zo gek is.
http://andorjakab.blog.hu/2012/01/06...give_you_a_job
En Luxemburg nog beter, maar daar spreken ze weinig Nederlands natuurlijk
Hongarije is wel fucked ja,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenverplicht iedere auto om jaarlijks een stikker op de vooruit te kleven als bewijs van geldige verzekering evenals verkeersbelasting indien niet in orde wielklem)
Tegenwoordig kunnen ze camera's plaatsen die nummerplaten kunnen lezen, en eens je dat doet, kan je alle wagens vinden die :
- niet verzekerd zijn
- geen verkeersbelasting betaald hebben
- die nog boetes openstaan hebben
- of desnoods gezocht voor om het even wat
Of toch, als ze de databanken eens aan elkaar sluiten, en de informatie van verzekeraars centraal zouden beheren (wat geen leuk idee is, maar een MUST, voor elke staat)
Wil je natuurlijk blijven foefelen en sukkelen, doe je dit best niet (en doe je verder zoals we nu bezig zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenToevallig uitgekomen op een blogpost van een Hongaar over waarom hij geen werknemers aanneemt... De werknemers onder ons mogen op hun blote knieën hun patroon danken dat ie zo gek is.
http://andorjakab.blog.hu/2012/01/06...give_you_a_job
Comment
-
[quote=Dak;4807911]Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten- schaf het kindergeld aub af voor die 90€ per maand per kind, degenen die het nodig hebben moeten maar minder kinders maken of zorgen dat ze die eten kunnen geven.
ja alleen rijke mensen hebben recht op kinderen hé
als je je kind moet opvoeden met 90€ per maand , zal het gene vette zijn, dus of je die dan hebt of niet zou het zoveel uitmaken?
Dus moesten ze dit afschaffen kan jij je kind geen eten meer kunnen geven?
ik zou het afschaffen enkel en alleen omdat men er teveel misbruik van maakt. ge moet ergens op sparen he.
en als je perse meerdere kinderen wil moet je inderdaad maar zien dat je die kan betalen, je kan toch niet willen dat de alle andere werkende mensen voor uw nageslacht opdraaien.Er zijn al meer dan mensen genoeg op deze wereld.
Iedere keuze die ik persoonlijk maak weeg ik af tegenover mijn budget, met mijn budget kan ik me geen hoop kinderen permiteren , waarom zou de gemeenschap mij dan moeten sponseren? omdat ik er wel veel zou kunnen kopen???? Wat is het voordeel voor de gemeenschap hiervan?
leer gewoon es te zaaien naar de zak zonder altijd geld te willen van de gemeenschap.
ik vind deze gang van zaken allemaal verre van normaal .
Comment
-
en dan nu: oplossingen?
Wat als?
- je een tweede auto, type toyota yaris of IQ, in je vennootschap steekt om mee naar huis te rijden en naar het werk en dan de 'dikke' gebruiken om enkel naar klanten te rijden, maw geen privé gebruik.
- je je 'dikke' verhuurt aan andere zelfstandigen en zij hunne 'dikke' aan jou verhuren?
- je een vzw opricht ter promotie van de autosport met aandeelhouders die hun auto inbrengen en 'ter beschikking stellen' voor circuitevents?
- je een mooie oldtimer bijkoopt en scenario 1 uitvoert?
graag ook reacties van fiscalisten/boekhouders.
Comment
-
[QUOTE=BART7457;4807940]Oorspronkelijk geplaatst door Dak Bekijk Berichten
Iedere keuze die ik persoonlijk maak weeg ik af tegenover mijn budget, met mijn budget kan ik me geen hoop kinderen permiteren , waarom zou de gemeenschap mij dan moeten sponseren? omdat ik er wel veel zou kunnen kopen???? Wat is het voordeel voor de gemeenschap hiervan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dropperpinker Bekijk BerichtenWat als?
- je een tweede auto, type toyota yaris of IQ, in je vennootschap steekt om mee naar huis te rijden en naar het werk en dan de 'dikke' gebruiken om enkel naar klanten te rijden, maw geen privé gebruik.
- je je 'dikke' verhuurt aan andere zelfstandigen en zij hunne 'dikke' aan jou verhuren?
- je een vzw opricht ter promotie van de autosport met aandeelhouders die hun auto inbrengen en 'ter beschikking stellen' voor circuitevents?
- wat als je 100% uw bedrijfvoertuig gebruikt voor t'bedrijf (dus geen VAA betaald), kan je dan uw bedrijfswagen huren voor privé ?
Graag reacties aub en alvast bedankt voor de interessante vragen van droppenpikker.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenbij dexia noemen bonussen van 45K motiveren van hun mensen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenJa. Iedereen die zijn wagen ook privé kan/mag gebruiken, heeft prijs.
Ik vind dat ze trouwens elke DHL-bus en flikkenauto ook VAA mogen aansmeren, die doen evengoed hun inkopen in d'n Delhaize met de firmakar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
als je je kind moet opvoeden met 90€ per maand , zal het gene vette zijn, dus of je die dan hebt of niet zou het zoveel uitmaken?
Dus moesten ze dit afschaffen kan jij je kind geen eten meer kunnen geven?
ik zou het afschaffen enkel en alleen omdat men er teveel misbruik van maakt. ge moet ergens op sparen he.
en als je perse meerdere kinderen wil moet je inderdaad maar zien dat je die kan betalen, je kan toch niet willen dat de alle andere werkende mensen voor uw nageslacht opdraaien.Er zijn al meer dan mensen genoeg op deze wereld.
leer gewoon es te zaaien naar de zak zonder altijd geld te willen van de gemeenschap.
ik vind deze gang van zaken allemaal verre van normaal .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dropperpinker Bekijk BerichtenWat als?
Zo trucs doorprikt de fiscus onmiddellijk, daar hoef je geen boekhouder voor te zijn om dat te beseffen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenZo trucs doorprikt de fiscus onmiddellijk, daar hoef je geen boekhouder voor te zijn om dat te beseffen...
Comment
Comment