juist een Peugeot 508 sw full option van 16S pk'tjes besteld ....VAA valt hier best mee tegen over vorige wagen . Prijs kwaliteit best oké ...een tuning erbij naar 200pk en ben best tevreden .....betaal 1800 € minder VAA , met dank aan di rupo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
BMW Introduceerde al speciale modellen
BMW 520d BERLINE
BUSINESS EDITION
€ 43.900(incl. BTW) Vermogen kW/pk:135/184(3)CO2:125 g/kmBelastbaar voordeel 2012(1):€ 3.198,43Netto/maand(2):€ 142,60
SPECIFIEKE UITRUSTING:
• Metaalkleur
• Auto Start Stop functie
• Brake Energy Regeneration
• Alu velgen styling 236 17”
• Fluwelen tapijten
• Neerklapbare achterzetels
• Decoratieve lijsten Schwarz hochglänzend
• ECO PRO modus
• Park Distance Control (PDC)
• Navigatiesysteem Business
• GSM-voorbereiding (Bluetooth)
• BMW TeleServices
• USB-aansluiting
En gij noemt dat een BMW ?
Sportief ! En mooi klinkend, zo een vierpoter mazoutkachel... Maar ze hebben toch nen BMW!
Arm vlaanderen. I rest my case.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenEn gij noemt dat een BMW ?
Sportief ! En mooi klinkend, zo een vierpoter mazoutkachel... Maar ze hebben toch nen BMW!
Arm vlaanderen. I rest my case.So far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenEn gij noemt dat een BMW ?
Sportief ! En mooi klinkend, zo een vierpoter mazoutkachel... Maar ze hebben toch nen BMW!
Arm vlaanderen. I rest my case.
Wel leuk dat jij bmw koppelt aan sportief... wanneer ze niet geven wat de markt vraagt kunnen ze gewoon hun boeken dichtdoen.
Comment
-
Zo een zescilinder, dat is toch ook altijd iets elitair
Die viercilinder dieseltjes van BMW zijn gewoon goed. Dat hun viercilinder benzines maar eens even goed waren.
En sportief... 1) je zit op de openbare weg, 2) je zit met je vatse lijf in een zetel. Er is niks sportiefs aan een berline.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenZo een zescilinder, dat is toch ook altijd iets elitair
Die viercilinder dieseltjes van BMW zijn gewoon goed. Dat hun viercilinder benzines maar eens even goed waren.
En sportief... 1) je zit op de openbare weg, 2) je zit met je vatse lijf in een zetel. Er is niks sportiefs aan een berline.
't is een 5reeks begot ... dat koopt ge niet om sportief mee te rijden mijn gedacht.
Allez ik toch nietSo far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
GROENE PAARDEN KOSTEN MINDER.
Geachte heer ,
Om de impact van de nieuwe fiscale maatregelen op de bedrijfswagens te minimaliseren, presenteert BMW speciaal geconfigureerde wagens, de BMW Business Edition modellen. U heeft de keuze uit diverse BMW 1 Reeks, BMW 3 Reeks, BMW 5 Reeks en BMW X1 modellen, stuk voor stuk zeer scherp geprijsd én mooi uitgerust.
Dankzij de BMW EfficientDynamics technologieën wordt voor elke pk in een BMW zo weinig mogelijk CO2 uitgestoten, terwijl u toch geniet van een maximum aan rijdynamiek.
Daarom zult u als bestuurder van een BMW Business Edition model minder betalen dan in 2011, of nauwelijks meer. Ga langs bij uw verdeler, zij vertellen er u graag alles over.
Met vriendelijke groeten,
Christian Lambert
Commercieel Directeur BMW Belux
Peter Henrich
Marketing Directeur BMW Belux
BMW Introduceerde al speciale modellen
BMW 520d BERLINE
BUSINESS EDITION
€ 43.900(incl. BTW) Vermogen kW/pk:135/184(3)CO2:125 g/kmBelastbaar voordeel 2012(1):€ 3.198,43Netto/maand(2):€ 142,60
SPECIFIEKE UITRUSTING:
• Metaalkleur
• Auto Start Stop functie
• Brake Energy Regeneration
• Alu velgen styling 236 17”
• Fluwelen tapijten
• Neerklapbare achterzetels
• Decoratieve lijsten Schwarz hochglänzend
• ECO PRO modus
• Park Distance Control (PDC)
• Navigatiesysteem Business
• GSM-voorbereiding (Bluetooth)
• BMW TeleServices
• USB-aansluiting
Deze 4cilinder is imho wel 1 van de beste op de markt, hij combineert kracht en zuinigheid.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten+1
't is een 5reeks begot ... dat koopt ge niet om sportief mee te rijden mijn gedacht.
Allez ik toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenDeze 4cilinder is imho wel 1 van de beste op de markt, hij combineert kracht en zuinigheid.
Comment
-
Heb vandaag misschien iets tof gehoord voor de zelfstandigen onder ons!
Vroeg aan een advocaat-fiscalist hoe dat nu net zat met die VAA voor bedrijfsleiders/zaakvoerders en voor hun vennoten. Voor vennoten zou er geen VAA zijn ; hij ging dit nog eens checken en mij weten te vertellen
of dit werkelijk zo is ( mijn boekhouder wist ook niet echt de regeling voor vennoten en had dit al in december verteld)
Indien ja, effen naar de notaris, de vrouw zaakvoersters en mezelf als vennoot in de statuten van de nv .
Weet iemand anders als iets over hoe dat zit met vennoten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichtenja, zeg nu zelf ... als 't is om maar ne 4cyl diesel te kopen ga dan bij Dacia shoppen he
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWaar schrijven ze dat het om een sportieve versie gaat ? Het gaat om een fiscaal vriendelijke versie....edit
Wel leuk dat jij bmw koppelt aan sportief... wanneer ze niet geven wat de markt vraagt kunnen ze gewoon hun boeken dichtdoen.
Ik koppel BMW niet aan sportief. 3/4 van de BMW rijders hier, die stuk voor stuk allemaal met zo een vierpoter diesel rijden, claimen echter die sportiviteit... Of gaan we nu plots onze kar draaien ?
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenZo een zescilinder, dat is toch ook altijd iets elitair
Die viercilinder dieseltjes van BMW zijn gewoon goed. Dat hun viercilinder benzines maar eens even goed waren.
En sportief... 1) je zit op de openbare weg, 2) je zit met je vatse lijf in een zetel. Er is niks sportiefs aan een berline.
Bovendien, voor uw VAA, stukken voordeliger met de lagere aankoopprijs.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenEn gij noemt dat een BMW ?
Sportief ! En mooi klinkend, zo een vierpoter mazoutkachel... Maar ze hebben toch nen BMW!
Arm vlaanderen. I rest my case.
Awel ja, dat is een BMW en dat rijdt helemaal niet slecht. Veel comfortabeler dan mijn vorige, een Alfa 159 in ieder geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenIk koppel BMW niet aan sportief. 3/4 van de BMW rijders hier, die stuk voor stuk allemaal met zo een vierpoter diesel rijden, claimen echter die sportiviteit... Of gaan we nu plots onze kar draaien ?
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenWaarom dan zoveel meer opleggen om een BMW logo op uw auto te hebben? Een Skoda Superb 2.0TDi doet alles even goed als een 520d, is even goed in mekaar gevezen, waarschijnlijk zelfs betrouwbaarder en kost 2/3 van de 520d... En die viercilinders van Volkswagen zijn ook goed.
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenBovendien, voor uw VAA, stukken voordeliger met de lagere aankoopprijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenIk koppel BMW niet aan sportief. 3/4 van de BMW rijders hier, die stuk voor stuk allemaal met zo een vierpoter diesel rijden, claimen echter die sportiviteit... Of gaan we nu plots onze kar draaien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk BerichtenHeeft iemand richtprijzen voor de Grand Prius+ ? Lijkt me een ruime gezinswagen die fiscaal voordelig is en die hopelijk betaalbaar is.
Peugeot 508 RXH heeft me aangenaam verast, maar vanwege diesel iets minder interessant dan Lexus (formule VAA berekening voor benzine rekent met 105 CO2, voor diesel 95 CO2)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenDeze 4cilinder is imho wel 1 van de beste op de markt, hij combineert kracht en zuinigheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie BMW vierpitter dieselkes zijn wel zuinige en krachtige (voor een 2liter diesel toch) diesels. Met achterwielaandrijving, een scherp sturende voortrein zonder irriterende aandrijfkrachten in die voorwielen (met een eventuele tractiecontrole die te pas en te onpas vervelend ingrijpt) en een puike wegligging.
Als je wil weten wat "scherp sturen" en "wegligging" is, dan moet je echt hoogdringend eens met een Franse wagen gaan rijden. De Duitsers kunnen er een punt aan zuigen.
Soit, weer on topic:
Hoe gaat dat met de opties en de accessoires zitten ? In bepaalde landen heb je regels waarbij de opties en de wagen serieus worden belast, maar accessoires niet. Het gevolg is dat de wagens meestal kaal worden vekocht en nadien wordt er vanalles opgegooid zogezegd "aftermarket".Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scalle123 Bekijk BerichtenHeb vandaag misschien iets tof gehoord voor de zelfstandigen onder ons!
Vroeg aan een advocaat-fiscalist hoe dat nu net zat met die VAA voor bedrijfsleiders/zaakvoerders en voor hun vennoten. Voor vennoten zou er geen VAA zijn ; hij ging dit nog eens checken en mij weten te vertellen
of dit werkelijk zo is ( mijn boekhouder wist ook niet echt de regeling voor vennoten en had dit al in december verteld)
Indien ja, effen naar de notaris, de vrouw zaakvoersters en mezelf als vennoot in de statuten van de nv .
Weet iemand anders als iets over hoe dat zit met vennoten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk BerichtenOok naar gaan kijken, maar interieur is één grote plastieke kerstboom. Prijs ergens rond de 32.000 euro voor de topversie als ik me goed herinner van op het autosalon. Dan is Lexus stukken beter, alleen is de CT200h te klein en de RX te duur in VAA. (alhoewel RX Allure is redelijk van prijs)
Peugeot 508 RXH heeft me aangenaam verast, maar vanwege diesel iets minder interessant dan Lexus (formule VAA berekening voor benzine rekent met 105 CO2, voor diesel 95 CO2)
Bovendien origineel concept.
Comment
Comment