Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De posts worden hier sneller geschreven dan ik ze kan lezen! In ieder geval : WAT - EEN - KLUCHT .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
      Akkoord.

Misschien doelde fblade specifiek op het feit dat je het volstort kapitaal enkel kan terugkrijgen bij liquidatie, hoewel je die wel mogelijks privé opgehoest had.
      ja dat dus
      en bij liquidatie betaal je er nog belastingen op ook.
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
        De posts worden hier sneller geschreven dan ik ze kan lezen! In ieder geval : WAT - EEN - KLUCHT .
        Er zijn 128 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (56 leden en 72 gasten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
          ja dat dus
          Dacht het al.

Dat van die liquidatie weet ik, en Debomma ook. Niet herhaald wegens niet belerend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ros cou Bekijk Berichten
            Terugkomend op de bedrijfswagens, hoe gebeurt de (ver)rekening voor de A8 van onze ministers, (met of zonder chauffeur) met deze nieuwe regeling. Was die vermeende ,oeps foutje, loonsverhoging om reeds te anticiperen ?
            Iemand die hiervan op de hoogte is?
            Onze overheidsmensen rijden niet met bedrijfswagens. Dit zijn dienstwagens...
            Geen VAA hierop, want ze mogen gebruik maken van de wagen in dienst van hun functie...

Dacht je nu echt dat ze mee gingen afdragen???
            Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Die 90.000 heeft betaald heeft ook al het dubbel aan BTW afgedragen.
              Ja maar je kan ook meer aftrekken, we draaien rond de pot. De 2de hands koper mag al blij zijn dat 'ie van jou niet de BTW op 90.000 moet betalen. Want als je uw redenering doortrekt, koopt hij wel dezelfde wagen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                Onze overheidsmensen rijden niet met bedrijfswagens. Dit zijn dienstwagens...
                Geen VAA hierop, want ze mogen gebruik maken van de wagen in dienst van hun functie...

Dacht je nu echt dat ze mee gingen afdragen???
                Dat is toch echt niet te doen he, en een vertegenwoordiger of technieker of andere persoon die voor zijn werk de baan opmoet dat is niet in dienst van de functie ofwat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                  Dat is toch echt niet te doen he, en een vertegenwoordiger of technieker of andere persoon die voor zijn werk de baan opmoet dat is niet in dienst van de functie ofwat?
                  Bestelwagen aanbieden, die verplicht elke avond op het bedrijf moet staan, en de werknemer met eigen vervoer naar huis doen gaan.

Comment

• Ik snap de regering wel... Een staatsschuld van 360.000.000.000€
                    200.000.000 extra inkomen hierdoor...

Allez, nog een 1.800 jaar en de staatsschuld is effen. Kunnen we toch alleen maar toejuichen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                      Akkoord.

Misschien doelde fblade specifiek op het feit dat je het volstort kapitaal enkel kan terugkrijgen bij liquidatie, hoewel je die wel mogelijks privé opgehoest had.
                      Dat zijn dingen die je weet op de moment je je bvba opstart he.. een GCV heeft dit nadeel niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                        Dat zijn dingen die je weet op de moment je je bvba opstart he.. een GCV heeft dit nadeel niet
                        Natuurlijk. Het is dan ook mijn punt niet, maar fblade's.

En ook al is dat de gekende regel, je hoeft hem daarom nog niet correct te vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                          Zoals reeds eerder gezegd hebben ze op het werk voor optie C gekozen en staan alle werknemers op straat. Oei de werkenemers doen moeilijk? OK even boekhouder bellen en boeken laten neerleggen. Bedrijf is toch al leegezogen. Dan maar de vakbond de hulp inroepen? Is een klein bedrijf en daar kan de vakbond ook niets aan verdienen. Dus die reageren niet. Mijn vrouw en ik zien het nu even niet echt meer zitten. Hopelijk vind ik snel ander werk, al is het achter de vuilkar gaan staan. Alles zal goed zijn om de rekeningen betaald te krijgen. Of zelf voor de optie C gaan en vertrekken uit dit apeland. Ik hoop enkel nog dat er iemand zo doorgedraaid wordt dat hij of zij een bom op de wetstraat gaat smijten. Van mij mogen ze die Di Rupo en De Croo aan de hoogste boom ophangen.
                          Ik wens jou en je partner veel sterkte toe!

---
                          I am here: http://maps.google.com/maps?ll=50.984667,4.465376
                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• ICM: ik weet het, je hebt fblade's standpunt verduidelijkt, en ik wou daar nog iets aan toevoegen, het was dus niet echt aan u echt gericht

Comment

ICM: ik weet het, je hebt fblade's standpunt verduidelijkt, en ik wou daar nog iets aan toevoegen, het was dus niet echt aan u echt gericht
                              no prob

Comment

Tuurlijk weet je dat op voorhand; zucht. Kga er niet verder op in, punt gemaakt
                                Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                  ja dat dus
                                  En je krijgt niets terug voor die 16.000, ook geen bescherming door een rechtspersoon in het leven te roepen?
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                    En je krijgt niets terug voor die 16.000, ook geen bescherming door een rechtspersoon in het leven te roepen?
                                    Je krijgt zelfs de kans een winstgevend bedrijf te beginnen! Wat een mooi gebaar.

Komaan, stop 'et.

Comment

• Als ik nu bij dockx voor een paar maand een auto huur valt die dan ook onder de VAA? Ik heb toch niets aangekocht op naam?
                                      Last edited by Dragon; 25/01/2012, 15:20.
                                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                                      2000 Bmw 320d
                                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                                        Als ik nu bij dockx voor een paar maand een auto huur valt die dan ook onder de VAA? Ik heb toch niets aangekocht op naam?
                                        Uiteraard geen VAA.
                                        Last edited by Dragon; 25/01/2012, 15:21.

Comment

• Ook niet als ge die factuur op de zaak laat zetten?
                                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                                          2000 Bmw 320d
                                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Working...
                                          X