Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Om in de sfeer van het VAA te blijven en dan vooral voordelen pensioen met gewerkte jaren.

Om jullie van een lang verhaal te besparen, Ik ben in de bouwsector begonnen op mijn 14de met een dienst als werknemer van 20j op mijn 34ste begonnen als zelfstandige. En om me dan maar helemaal qua leeftijd kenbaar te maken heb ik nu reeds een werkcarriere van 37j dus even een snelle berekening en ja hoor ik ben er nu 51.
    Dus als ik de politiekers zou moeten volgen dan moet ik nog 11j werken met dus een fin-de-carriere van 48j om dan mijn wettig pensioen van €845,00 p/m te mogen ontvangen!!!

hahaha, bende zotten daar in Brussel. Ik stop op mijn 55ste dus heb ik een werkloopbaan van 41j gehad wat ik wel netjes vindt om aan deze klootstaat af te dragen en zal de overige 7j wel rustig uitzingen hoor. en voor mijn part mogen ze die €845,00 ook in hun ... ( waar het zonlicht niet schijnt ) steken

Alternatief!! wel simpel hé, ik word na 41j afdragen aan de staat ' huisvader ' en mijn vrouw word dan gezinshoofd, zal ik eens de volgende 7j er voor zorgen dat de pattatjes klaar staan tegen dat iedereen thuis komt en dan kan ik ook eens mijn gras afrijden tijdens de weekdagen in de zon!!!

.
    Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
      Tja, wat wil je, zolang ze de loonkost niet niet aanpakken zal men blijven zoeken naar systemen om mensen op een andere manier te betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Je verrast me fblade, met je heldere vaststellingen. (niet kleinerend bedoeld).

Vorige week nog, iemand met €12000 per maand wel zes weken van huis weg. Job laten staan voor een loon van €15000/maand en maar 1 maand van huis weg.
        Hij heeft zich zelf er dus financieel en sociaal op verbeterd. Mag dit dan niet? Tuurlijk wel maar het geeft aan dat een mens nooit tevreden is met wat ie heeft...want slecht had ie het helemaaaaaal niet met zijn bescheiden loon.
        Ik heb mij precies populair gemaakt, LOL.
        Ik heb een loon laten staan van 2000 euro netto voor meer dan die 15K als zelfstandige, maar ben ook nooit thuis. You give some, you take some. C'est la vie.

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Greco, je mag er vanuit gaan dat die man met 15K per maand dat niet heeft gekregen door elk jaar een dag te staken, of exact 8 uur per dag te kloppen.

En de dag dat ie geen 15K per maand meer kan verdienen, gaat ie ook niet in Brussel in een rooie vuilzak demonstreren, maar zal ie genoegen nemen met iets dat 9K of 5K verdient.
        Ik bevestig.

Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
        fblade, nu gaat ge te ver!
        China is helemaal niet tip top in orde! Aan welk loon werken de mensen daar? Hoe werken ze daar? China is in mijn ogen (jammer voor het volk en vooral de natuur) gewoon een zeer corrupt land met serieuze mensenverdrukking. Daar hou ik helemaal niet van!
        En wat maken ze allemaal niet na zonder schaamte. Zelfs een audi wordt al gekopieëerd. Nee dank u, geen china aub.
        Dat is de redenering die door veel mensen gemaakt wordt maar je vergelijkt hun situatie met de onze. Wat natuurlijk niet opgaat. Mochten de bedrijven daar niet zijn, zou het nog erger zijn met die mensen. Hadden ze geen dak boven hun hoofd en geen eten en geen werk. Dus an zich is hun situatie verbeterd tegenover vroeger, en dat is positief ..
        Last edited by fblade; 15/02/2012, 10:40.
        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
          Dat is de redenering die door veel mensen gemaakt wordt maar je vergelijkt hun situatie met de onze. Wat natuurlijk niet opgaat. Mochten de bedrijven daar niet zijn, zou het nog erger zijn met die mensen. Hadden ze geen dak boven hun hoofd en geen eten en geen werk. Dus an zich is hun situatie verbeterd tegenover vroeger, en dat is positief ..
          Ja, voor de mensen daar is het idd mss beter, maar ik zou er toch niet willen wonen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
            Alternatief!! wel simpel hé, ik word na 41j afdragen aan de staat ' huisvader ' en mijn vrouw word dan gezinshoofd, zal ik eens de volgende 7j er voor zorgen dat de pattatjes klaar staan tegen dat iedereen thuis komt en dan kan ik ook eens mijn gras afrijden tijdens de weekdagen in de zon!!!

.
            Werkt uw vrouw dan nog? Want als zij niet werkt, zal het niet pakken om van haar het gezinshoofd te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
              Nieuw voorstel van de PS: ook alle stempelaars een bedrijfswagen geven zo zijn ze mobieler om te kunnen solliciteren. Kostprijs van dit alles zal deels gecompenseerd worden door de toename van het globale VAA :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
                Nieuw voorstel van de PS: ook alle stempelaars een bedrijfswagen geven zo zijn ze mobieler om te kunnen solliciteren. Kostprijs van dit alles zal deels gecompenseerd worden door de toename van het globale VAA :-)

Zo ontslag is ingediend ik ga stempelen, heb al ne schonen audi gekozen....

Comment

• Ik ben van plan om nog deze week de nummerplaat van onze M3 terug te sturen. We moeten nog wachten tot einde mei op onze nieuwe wagen. Ondertussen zou ik een wagen willen huren. Mijn vraag is of er voor het gebruik van zo'n huurwagen ook VAA wordt aangerekend?
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik ben van plan om nog deze week de nummerplaat van onze M3 terug te sturen. We moeten nog wachten tot einde mei op onze nieuwe wagen. Ondertussen zou ik een wagen willen huren. Mijn vraag is of er voor het gebruik van zo'n huurwagen ook VAA wordt aangerekend?
                    Korte termijn huur, nee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Ik ben van plan om nog deze week de nummerplaat van onze M3 terug te sturen. We moeten nog wachten tot einde mei op onze nieuwe wagen. Ondertussen zou ik een wagen willen huren. Mijn vraag is of er voor het gebruik van zo'n huurwagen ook VAA wordt aangerekend?
                      hangt er vanaf, voor short term lease wel dacht ik.

Bij hertz prive een auto gaan huren natuurlijk niet

Comment

• Sorry Elio&co, de Phaeton werd ingeruild bij Audi Düsseldorf voor een A5 Sportback 2.0 TFSI S-Line halbjahreswagen met een co2-uitstoot van 152g/km.

Tip voor iedereen die een hier onverkoopbare hoge vaa-auto in te ruilen heeft: ga naar Duitsland, ze zullen je met open armen ontvangen. Wat ze in België als overnameprijs bieden is om misselijk van te worden, zelfs al koop je een nieuwe. Degoutant en schandelijk. Hou anderen maar voor de gek maar mij niet, bij deze de economie van Nordrhein-Westfalen gesteund ipv die van Vlaanderen. Nu kan ik opnieuw 4 jaar beginnen afschrijven en vele minder vaa betalen ook! Sorry Elio&co, jullie hebben het zelf gezocht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DarthDavy Bekijk Berichten
                          Werkt uw vrouw dan nog? Want als zij niet werkt, zal het niet pakken om van haar het gezinshoofd te maken.
                          Jawel, mijn vrouw is 10j jonger dan mij en werkt deeltijds dus dat is nagecheckt

.
                          Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyr26 Bekijk Berichten
                            Zo ontslag is ingediend ik ga stempelen, heb al ne schonen audi gekozen....
                            Oei oei, je moet je LATEN ontslaan guy! Of tga nie pakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten
                              Sorry Elio&co, de Phaeton werd ingeruild bij Audi Düsseldorf voor een A5 Sportback 2.0 TFSI S-Line halbjahreswagen met een co2-uitstoot van 152g/km.

Tip voor iedereen die een hier onverkoopbare hoge vaa-auto in te ruilen heeft: ga naar Duitsland, ze zullen je met open armen ontvangen. Wat ze in België als overnameprijs bieden is om misselijk van te worden, zelfs al koop je een nieuwe. Degoutant en schandelijk. Hou anderen maar voor de gek maar mij niet, bij deze de economie van Nordrhein-Westfalen gesteund ipv die van Vlaanderen. Nu kan ik opnieuw 4 jaar beginnen afschrijven en vele minder vaa betalen ook! Sorry Elio&co, jullie hebben het zelf gezocht!
                              goeie move

hoeveel wordt dan het VAA op die A5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                Idem hier. Ik nader stilaan de 50 jaar en ze mogen mij ne'n dop geven tot aan mijn pensioen. Ik ga nergens meer aan de bak geraken en zal ook wel het huis proper houden en de gazon afrijden. Ze gaan mij naar het schijnt zelfs weinig tot niet meer lastig vallen om werk te gaan zoeken. Mijn vrouw werkt fulltime en is dan ineens van de huishoudelijke taken verlost. Ik zal zelfs leren strijken. In plaats van elke avond als een zot thuis nog te werken kunnen we rustig in onze zetel gaan zitten. Financieel wat minder? Ja maar de tweede wagen mag al weg want ik heb een mooie fiets. De regering verliest weer wat aan rijtaksen en accijnzen. En een paar luxezaken zoals eens een restaurantbezoek en een skivakantie hoeven ook niet meer. Ik zal wel zelf lekker leren koken en met een dagje ouder worden zijn skilatten toch te gevaarlijk geworden.

Alles met dank aan Di Rupo en andere witeboordgangsters in dit kloteland. Iedereen mag zeggen dat ik ne profiteur ben. Ik zal er mijn slaap niet voor laten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten
                                  Sorry Elio&co, de Phaeton werd ingeruild bij Audi Düsseldorf voor een A5 Sportback 2.0 TFSI S-Line halbjahreswagen met een co2-uitstoot van 152g/km.

Hey Rueff,

bedankt voor de tip =)
                                  Geldt dat ook voor de BMW garage in Aken?
                                  En hoe moet je dan je wagen inschrijven in Belgie, en op welke waarde wordt dan de VAA berekend....?
                                  Grt
                                  E

Comment

• duitsland

hou er rekening mee dat vaak de co² uitstoot van duitse auto's niet vermeld staan op uw inschrijvingsbewijs, dan geldt automatisch het maximum van 195 of 205 gram...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk Berichten
                                      De middenklasse heeft helaas geen vakbond die voor hen opkomt. Zie je al de stielmannen, schilders en winkeliers een mars op Brussel houden? Nee, die krijgen geen 30eu als ze zouden staken.

De laagste sociale klassen en de hele rijken, die Zijn interessant voor politici, de rest dient als een citroen uitgeperst. Maar steeds 1 druppel overhoudend, zodat men toch nog voortdoet.

Helaas zijn er minder en minder citroenen.

Wat we in USA zien en ook reeds enorm in UK is nu naar hier ant komen.

De middenklasse moet er uit. Maar niet voordat ze wordt leeggemolken en arm belast.

En wat betreft de pensioenen, schandalig dat al die vijftigers in hun vuilzak kruipen om hun eigen pensioentje te vrijwaren. Denkt er eigenlijk iemand aan ons kinderen?
                                      Zoals Milquet zei, we leven nu al 16 jaar langer!!!! Hoe gaan we dit in godsnaam blijven betalen?

Ik ben 37, zelfstandige, en maak mij al lang geen illusies meer ivm mijn wettelijk pensioen. Tis nog lang, zeer lang, maar ik zorg er wel zelf wel voor. Ik hoop ooit voortijdig uit te bollen maar ze maken het wel heel erg moeilijk.

En wat de 3 minderheidspartijtjes aan het presteren zijn getuigt van compleet misprijzen voor de werkende Vlaming die gans dit Belgisch vehikel moet rechthouden.
                                      Als ik die 3 relatief jonge partijvoorzitterkes zie zitten, waarvan 2 zoontjes van, word ik fysiek onwel en zap ik weg.
                                      Zogezegd niet eens met elkaar maar heimelijk dolblij met NVA zn 35%, het verzekert hen van de macht, ook al zijn ze gedecimeerd.

Pfieuw, dit moest er even uit.
                                      Ik had het niet beter kunnen zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                                        Idem hier. Ik nader stilaan de 50 jaar en ze mogen mij ne'n dop geven tot aan mijn pensioen. Ik ga nergens meer aan de bak geraken en zal ook wel het huis proper houden en de gazon afrijden. Ze gaan mij naar het schijnt zelfs weinig tot niet meer lastig vallen om werk te gaan zoeken. Mijn vrouw werkt fulltime en is dan ineens van de huishoudelijke taken verlost. Ik zal zelfs leren strijken. In plaats van elke avond als een zot thuis nog te werken kunnen we rustig in onze zetel gaan zitten. Financieel wat minder? Ja maar de tweede wagen mag al weg want ik heb een mooie fiets. De regering verliest weer wat aan rijtaksen en accijnzen. En een paar luxezaken zoals eens een restaurantbezoek en een skivakantie hoeven ook niet meer. Ik zal wel zelf lekker leren koken en met een dagje ouder worden zijn skilatten toch te gevaarlijk geworden.

Alles met dank aan Di Rupo en andere witeboordgangsters in dit kloteland. Iedereen mag zeggen dat ik ne profiteur ben. Ik zal er mijn slaap niet voor laten.
                                        Als ik stop op m'n 55ste hoef ik tot mijn wettelijk pensioen genen dop te hebben!!! ze gaan me niet als profiteur bestempellen hoor....

.

Comment

• Waar kan ik zien welke garage iets in stock heeft, in Duitsland? (Nieuwwagens)
                                          ----------------------------------------------------------------------------------
                                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                          Pictures here: BMW 7 Series
                                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                          It might need half a starsystem to turn around,
                                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                                          X