Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sorry, maar dit is gewoon van lotje getikt.
    EUR 300 miljoen extra??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
      Sorry, maar dit is gewoon van lotje getikt.
      EUR 300 miljoen extra??
      Tuurlijk 300 miljoen extra, nog vlug een paar bedrijven wat geld toestoppen die kunnen dan aan hun werknemers bedrijfswagens geven en zo kunnen ze 300 miljoen extra ophalen (vb Fortis)....
      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Alle doppers een auto geven als ze 3% van hun dop inleveren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
          Tuurlijk 300 miljoen extra, nog vlug een paar bedrijven wat geld toestoppen die kunnen dan aan hun werknemers bedrijfswagens geven en zo kunnen ze 300 miljoen extra ophalen (vb Fortis)....
          "Besparingen"

Comment

"Besparingen"
            Je moet als overheid toch investeren in tijden van crisis
            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
              Ik heb twintig jaar bijgedragen aan de sociale zekerheid, maar toen ik mijn zaak stopzette, trok ik niets. Toen dacht ik: ontplof allemaal, voortaan trek ik mijn plan.’
              Spijtig voor hem maar ik heb het al geleerd na 1 jaar. Mijn loon gaat van 40K naar 20K maximum, zelfs minder hopelijk. En daarmee verliest Di Rupo 1 alweer geld aan mij. Ipad 3 koop ik in de States (geen btw), Tanken doe ik in het buitenland (geen BTw en acc.) en eten kopen ook (geen BTW). Kleren koop ik binnen 2 maanden in Dubai (Geen BTW); daar zullen ze ook al niet op verdienen. Dus globaal minder BTW en minder Venootschapsbelasting voor de bedrijven waar ik gekocht zou hebben.

Laat ze maar geld zoeken, van mij krijgen ze niets nietsmeer, niets zeg ik u, nada, noppes.
              Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                Spijtig voor hem maar ik heb het al geleerd na 1 jaar. Mijn loon gaat van 40K naar 20K maximum, zelfs minder hopelijk. En daarmee verliest Di Rupo 1 alweer geld aan mij. Ipad 3 koop ik in de States (geen btw), Tanken doe ik in het buitenland (geen BTw en acc.) en eten kopen ook (geen BTW). Kleren koop ik binnen 2 maanden in Dubai (Geen BTW); daar zullen ze ook al niet op verdienen. Dus globaal minder BTW en minder Venootschapsbelasting voor de bedrijven waar ik gekocht zou hebben.

Laat ze maar geld zoeken, van mij krijgen ze niets nietsmeer, niets zeg ik u, nada, noppes.
                Belgie is veruit het minst ontwikkelde land van West Europa en Griekse toestanden zullen dat landje ook te beurt valllen.
                Men moet echt debiel zijn om nog met plezier te werken en belastingen te betalen om die vunzige parasieten allerlei( politiek,banken,koningshuis,migranten enz) te onderhouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                  Zal blijkbaar nog voordeliger zijn dat er 5000 personeelsleden van Fortis voor een bedrijfswagen kiezen( ipv die prive te kopen) dan voor het pensioenplan .

Comment

Sorry, maar dit is gewoon van lotje getikt.
                    EUR 300 miljoen extra??
                    Het originele voorstel was 500 miljoen, dus zullen ze dat terug op tafel leggen en er ook door krijgen. Alleen, een plan is maar een plan, en in dit geval een zeer slecht plan. Waar ik ook rondhoor, men is het beu en doet er alles aan om voortaan MINDER te betalen. Ook wij zijn in dit geval, in plaats van 6000 euro te stijgen in VAA, hebben we wijzigingen doorgevoerd en zakken we nu met 8000 euro ten opzichte van 2011. Om nog te zwijgen van de andere maatregelen die we genomen hebben, die de staat een verlies van inkomsten oplevert.
                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                      Het originele voorstel was 500 miljoen, dus zullen ze dat terug op tafel leggen en er ook door krijgen. Alleen, een plan is maar een plan, en in dit geval een zeer slecht plan. Waar ik ook rondhoor, men is het beu en doet er alles aan om voortaan MINDER te betalen. Ook wij zijn in dit geval, in plaats van 6000 euro te stijgen in VAA, hebben we wijzigingen doorgevoerd en zakken we nu met 8000 euro ten opzichte van 2011. Om nog te zwijgen van de andere maatregelen die we genomen hebben, die de staat een verlies van inkomsten oplevert.
                      Doet me denken aan La Haine: Jusqu'ici, tout va bien...

Comment

• Kleine update van Touring:
                        Beste, we hebben pas op 9 maart afspraak met minister Vanackere over al deze thema’s. We moeten afwachten wat eruit komt om onze strategie daarna te bepalen. We houden jullie op de hoogte.
                        zou het helpen?
                        Last edited by fblade; 21/02/2012, 11:55.
                        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• interessante lectuur..
                          ook bijhorende sound fragment van radio interview even luisteren.
                          Hoe kan je als VLD politicus dit verdedigen??? De rekening volgt in 2014 !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911PJ Bekijk Berichten
                            http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...jfswagens_reax

interessante lectuur..
                            DIKKE +1 !

Hopelijk gaan hun kiezers idd de rekening presenteren al moeten ze daarvoor even enkele prinicipes opzij zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911PJ Bekijk Berichten
                              http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...jfswagens_reax

interessante lectuur..
                              inerview deze morgen gehoord op Radio 1, hij had het specifiek over de dure wagens als bedrijfswagen. Ik heb de indruk dat ze niet goed kunnen rekenen in Brussel, ze verdienen uiteindelijk het meest aan dure wagens. Verjonging wagenpark, ik denk het niet, je bent beter af met een wrak van 1000 euro en werken met km vergoeding

bende pipos, afrekening inderdaad in 2014

Comment

• Denk dat die afrekening in 2014 al voor veel mensen te laat zal komen...

Comment

• als je ziet wat er momenteel in de autosector allemaal gebeurt dan vrees ik inderdaad ook dat het te laat zal zijn. Onze economie heeft hieronder een serieuze deuk gekregen die mijns inziens niet meer te herstellen valt.
                                  Dit neemt echter niet weg dat partijen zoals VLD / CD&V een serieuze opdoffer verdienen voor wat ze hun kiezers aangedaan hebben !!

Comment

• Als ge de laatste verkiezingen op OVLD, CD&V en zeker SPA hebt gestemd dan heb je imo geen enkel recht van klagen over de huidige maatregelen. Bij die partijen weet je gewoon waar je staat, ze zijn vals en doen altijd alles om aan de macht te blijven...

Comment

• Ik ben alvast een "The swede" move aan't onderzoeken... Huis/Appt kopen in goedkoop (tax-wise) land, en daar wonen... Ik zit toch regelmatig in't buitenland, en voor de rest zal't mij worst wezen waar ik woon... Maar meer dan 70% van mijn inkomen afdragen aan taxen, belastingen, bijdragen en andere overheidsincompetentieheffingen is er gewoon over.
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• +1 voor de 4 posts hierboven wederom.

Djeezes toch, zowat elke bedrijfsleider zegt hetzelfde. Als hiervan 10% ook doet wat ze zeggen is onze economie echt wel voor een tijdje om zeep en gaat de politiek zichzelf ook helemaal voorbijgelopen zijn.

Lees dit

Volgens Verhofstadt worden opnieuw inspanningen gevraagd van de Griekse bevolking en bedrijven, maar blijven "structurele hervormingen" achterwege

Tja als ik dit lees word ik mottig omdat men hier nu eens NET hetzelfde doet, een hoop belastingen langs alle mogelijk kanalen maar zo goed als NIETS structureel.

Ik hoor wel wat intenties maar we zien niet te veel.......waardoor ik de link Griekenland ---> België weer in het gezicht geworpen krijg.

Ik ben echt BANG dat we naar deze toestanden afglijden. Het is simpel he, de werkende mens wordt bijna gediaboliseerd, bedrijven en hun leiders gecriminaliseerd terwijl het profitariaat ogenschijnlijk verder zijn gang mag gaan.

Om ziek van te worden..............

Als we het dan over auto's hebben, valt het niemand op dat langzaam aan de dikke bakken op onze wegen of een buitenlandse nummerplaat dragen of eentje die begint met een 8-

We evolueren naar een situatie dat een steeds groter wordende groep ambtenaren klaarblijkelijk ook de grootverdieners worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Tja als ik dit lees word ik mottig omdat men hier nu eens NET hetzelfde doet, een hoop belastingen langs alle mogelijk kanalen maar zo goed als NIETS structureel.

Ik hoor wel wat intenties maar we zien niet te veel...

Om ziek van te worden..............
                                          Daar ben ik het heel hard mee eens en stoor ik me ook aan.

Anyhow, met de VAA kan ik voorlopig wel leven. Voor de Spin moet ik immers minder VAA betalen met de nieuwe regeling dan met de oude
                                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X