Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dav1d Bekijk Berichten
    Hmmm, Ik vind niet dat Europa een verschuiving naar links maakt. Ik heb eerder de indruk dat de partijen die aan de macht waren toen de crisis uitbrak hiervoor verantwoordelijk geacht worden en daarom stemt men
    op de tegenpartij.
    In Frankrijk was rechts aan de macht en dat wordt nu links. In Spanje en Griekenland is het dan omgekeerd; daar waren ze ten tijde van de crisis links en dat is nu rechts. Duitsland heeft zich vrij goed weten te redden uit de crisis en daar verschuift er niet zo veel.
    In Wallonie is de PS vooruit gegaan (2,85%) maar in vlaanderen heeft de SP dan weer 1% verloren. Volgens de laatste peilingen zou De Wever burgemeester worden van Antwerpen...
    Soit, We zullen wel zien zekers
    Dit verhaal klopt volledig.
    Toch kruipt links uit de verdrukking van de vele rechtse regeringen. België, Roemenië, Slowakije, Denemarken, Slovenië hebben al een linkse regeringen en als de peilingen uitkomen dan zijn Frankrijk volgende maand, Nederland in september en Duitsland volgend jaar ook centrum links. En in Griekenland was het afgelopen weekend meer dan 50% versplinterd links.

Comment

Hmmm, Ik vind niet dat Europa een verschuiving naar links maakt. Ik heb eerder de indruk dat de partijen die aan de macht waren toen de crisis uitbrak hiervoor verantwoordelijk geacht worden en daarom stemt men
      op de tegenpartij.
      In Frankrijk was rechts aan de macht en dat wordt nu links. In Spanje en Griekenland is het dan omgekeerd; daar waren ze ten tijde van de crisis links en dat is nu rechts. Duitsland heeft zich vrij goed weten te redden uit de crisis en daar verschuift er niet zo veel.
      In Wallonie is de PS vooruit gegaan (2,85%) maar in vlaanderen heeft de SP dan weer 1% verloren. Volgens de laatste peilingen zou De Wever burgemeester worden van Antwerpen...
      Soit, We zullen wel zien zekers
      Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
      Dit verhaal klopt volledig.
      Toch kruipt links uit de verdrukking van de vele rechtse regeringen. België, Roemenië, Slowakije, Denemarken, Slovenië hebben al een linkse regeringen en als de peilingen uitkomen dan zijn Frankrijk volgende maand, Nederland in september en Duitsland volgend jaar ook centrum links. En in Griekenland was het afgelopen weekend meer dan 50% versplinterd links.
      -@Dav1d: Euuuh??? 21 zetels met 7%

-@seperator:dat is wel correct.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        -@Dav1d: Euuuh??? 21 zetels met 7%

-@seperator:dat is wel correct.
        Ok, hier ga ik dan de mist in

Feit is dat ik door de nieuwe VAA regeling de komende 2 jaren niet meer investeer in een andere wagen en daarna zien we wel...

Comment

Feit is dat ik door de nieuwe VAA regeling de komende 2 jaren niet meer investeer in een andere wagen en daarna zien we wel...
          Does not compute.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
            Does not compute.
            Haha, right....
            Take 2: Ik koop de komende 2 jaren geen wagen meer. Daarna zien we wel.

Comment

Misschien bij de volgende aankomende verkiezingen zit je wel goed...

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
              Does not compute.
              Oorspronkelijk geplaatst door Dav1d Bekijk Berichten
              Haha, right....
              Take 2: Ik koop de komende 2 jaren geen wagen meer. Daarna zien we wel.
              Inderdaad auto = slechte investering, behalve dan voor hier, wij moeten hierin investeren.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

we behoren nu op dat vlak officieel tot de PIGS landen ..

wat wilt ge, nieuwe regeling die op niets trekt en nergens factuurwaarden te vinden en dus ook geen VAA te bereken valt
                losers.
                Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                  http://www.hln.be/hln/nl/927/Auto/ar...-procent.dhtml

wat wilt ge, nieuwe regeling die op niets trekt en nergens factuurwaarden te vinden en dus ook geen VAA te bereken valt
                  losers.
                  Uw frustratie zit precies diep, maar enige nuancering kan toch geen kwaad:

BE = -9,7%
                  NL = -13,6%
                  PIGS = -20%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

BE = -9,7%
                    NL = -13,6%
                    PIGS = -20%
                    Het wordt pas echt interessant natuurlijk als we de OMZETcijfers ipv STUKS gaan bekijken...BMW verdient nu éénmaal meer aan een X6 dan een 520....het is net die categorie van omzetmakers die getroffen is in de verkoop...dan kan je ineens de extrapolatie gaan maken aan verlies aan btw ontvangsten voor de staat...om over de verdere impact op de economie te zwijgen.

Comment

http://www.hln.be/hln/nl/927/Auto/ar...-procent.dhtml

losers.
                      Dit heeft helemaal niets met de VAA te maken, heel veel inschrijvingen zijn blijven liggen tot na 1 mei. Voor velen een voordeliger BIV regeling.
                      En nog iets wij in België komen er zo slecht nog niet vanaf. Vergelijk eens met de uitgelekte besparingsnota in Nederland.
                      Een werknemer met een bovenmodaal inkomen, eigen huis, leaseauto zonder privegebruik levert ongeveer 10% in. waarvan 8% op rekening van de bijtelling auto. Moet er nog zand zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

BE = -9,7%
                        NL = -13,6%
                        PIGS = -20%
                        Inderdaad enige nuancering is nodig.

Finland -65%
                        Griekenland -57%
                        Portugal -42%
                        Denen -33%
                        Spanje -22%
                        Italië -18%

Comment

• Vanwaar die -33% van Denemarken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                            Vanwaar die -33% van Denemarken?
                            In april is de autoverkoop met 33% gedaald in Denemarken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                              In april is de autoverkoop met 33% gedaald in Denemarken.

Comment

• nuanceert dit dan? :p

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

(PS: Malta is op papier de hoogste maar in werkelijkheid zijn er daar geen belatingen heb ik ergens gelezen, dus staan we #2 en niet #3)

Comment

nuanceert dit dan? :p

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

(PS: Malta is op papier de hoogste maar in werkelijkheid zijn er daar geen belatingen heb ik ergens gelezen, dus staan we #2 en niet #3)
                                  Dit is pas deprimerend.

Comment

• Europa viseert Belgische bedrijfswagens

Europese Commissie eist vergroening belastingen en meer energie-efficiëntie

België moet dringend de omslag maken naar een groener belastingsysteem, met minder lasten op arbeid en meer lasten op vervuiling en energieconsumptie. Het fiscale voordeel voor bedrijfswagens is voor de Europese Commissie hét voorbeeld van hoe het niet moet. De Commissie heeft daarover een aanbeveling voor België in petto. En dat advies kan ons land niet zomaar naast zich neerleggen.

De regering paste het fiscale regime van bedrijfswagens wel al licht aan. Maar het gaat voor de Commissie nog altijd om een milieuonvriendelijke maatregel, omdat hij het rijden niet beperkt, en de concurrentie verstoort.
                                    De eis past in de vraag naar een vergroening van de belastingen. Nu is de belastingdruk in België een van de hoogste in Europa. De directe belastingen zijn de op twee na hoogste in de EU, net als de vennootschapsbelasting. Met 42,5 procent impliciete belastingen op arbeid staat ons land op het tweede hoogste schavotje.
                                    Toch heeft geen enkel land in de EU zulke lage belastinginkomsten uit energie, amper 1,3 procent van het bbp. De accijnzen op huisbrandolie en motorolie zijn bij de laagste in Europa. In België betaal je 21 euro op 1.000 liter stookolie. In andere Europese landen lopen die accijnzen op tot 450 euro.
                                    Met amper 4,7 procent milieutaksen in het belastingpakket is België de laagterecordhouder. Nochtans wil Europa dringend meer groei creëren, liefst met recepten die geen geld kosten. Woensdagavond bespreken de Europese leiders in Brussel de groeistrategie.
                                    De kans is groot dat Europees Commissievoorzitter José Manuel Barroso daar al duidelijk maakt dat die groei ook de heilige huisjes moet doen sneuvelen. Voor België gaat het om de index en dus ook de bedrijfswagens.

tijd.be
                                    nog een update

Comment

Toch heeft geen enkel land in de EU zulke lage belastinginkomsten uit energie
                                      Toch wel vreemd als je bedenkt dat de energiekost bij de hoogste van Europa is. Zowel de brandstoffen hebben torenhoge accijnsen (niet de stookolie) als de electriciteit die verdoken belastingen aanrekent door middel van de distributie'kosten' ...
                                      Last edited by MaXX99; 22/05/2012, 10:58.
                                      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Als je denkt dat het in belgie duur is moet je eens in Turkije tanken. 8 jaar geleden kostte toen al super benzine 1.7euro en is er nu nog duurder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                                          Als je denkt dat het in belgie duur is moet je eens in Turkije tanken. 8 jaar geleden kostte toen al super benzine 1.7euro en is er nu nog duurder
                                          ze werken aan een oplossing, ze joinen de EU

@Max: hier zijn de netwerkbeheerdersksten die de doodsteek geven

Comment

Working...
                                          X