Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
    Die 22k moet je niet betalen hé.
    Tuurlijk niet, maar als je moet kiezen tussen 22k brut (11 Netto) en verlies nemen van 60K op je wagen en je leasing/lening afkopen is het nooit gemakkelijk en ben je steeds verliezer .
    Hier stond eens mijn auto vermeld.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
      Zie naar HP bijvoorbeeld, daar is massa's "kader" gesneuveld de voorbije 2 jaar.
      Dat is niet moeilijk, daar sturen ze intern de mails door met dt-en andere schrijffouten, kwestie van de stoel onder elkaar gat te stampen...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

      Comment


      • Quoting tijd.be

        Het op het eerste gezicht goede cijfer van juni ten spijt, zijn er in het voorbije halfjaar 12,66 procent minder personenwagens ingeschreven dan in dezelfde periode vorig jaar. Dat was weliswaar een recordjaar. De autobranche maakt zich sterk dat de daling niet zo dramatisch wordt als sommigen vreesden na de opheffing van de CO2-korting.
        (foto HH)

        In juni werden 47.647 personenwagens ingeschreven, blijkt uit de cijfers van de FOD Mobiliteit en Vervoer. Dat zijn er slechts 1,4 procent minder dan in juni 2011. Het cijfer is echter sterk vertekend: door problemen met het nieuwe informaticasysteem van de DIV (Directie Inschrijvingen van Voertuigen) in mei werd een serieuze achterstand opgelopen bij de inschrijvingen, die in juni grotendeels werd ingelopen.
        Over een halfjaar bekeken is de daling overduidelijk: 12,66 procent minder personenwagens ingeschreven. Een daling van 326.445 naar 285.116 wagens, of welgeteld 41.329 minder inschrijvingen. De sectorfederatie Febiac toont zich daarmee nog vrij tevreden: 'De autobranche beperkt relatief goed de ontsporing die sommigen aan het begin van het jaar hadden voorspeld.'
        Doordat de opheffing van de CO2-korting voor wagens met een lagere emissie eraan kwam bij de jaarwisseling, werden in december ongeveer 20.000 wagens nog op de valreep geregistreerd, waar december anders een kalme maand is. De andere helft van de daling is allicht aan de crisisconjunctuur toe te schrijven. Dat er dit jaar een 'echt' Autosalon was, en niet enkel eentje van bedrijfsvoertuigen, kon het tij niet echt keren.
        Febiac handhaaft de schatting van 485.000 inschrijvingen van personenwagens voor heel 2012. Het calculeert dus wel degelijk een forse daling in tegenover het record van bijna 570.000 wagens van vorig jaar, en tegenover de bijna 550.000 inschrijvingen van 2010.
        Bedrijfsvoertuigen

        De crisis weegt ook op de markt van de bedrijfsvoertuigen, blijkt uit de cijfers over het eerste semester: 12,94 procent minder lichte bedrijfsvoertuigen werden ingeschreven, 13,12 procent minder zware tot 16 ton, 16,62 procent minder zware boven 16 ton.
        Idem voor de autocars (-13,94%) en de motorfietsen en motors (-12%).
        Hier stond eens mijn auto vermeld.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
          Tuurlijk niet, maar als je moet kiezen tussen 22k brut (11 Netto) en verlies nemen van 60K op je wagen en je leasing/lening afkopen is het nooit gemakkelijk en ben je steeds verliezer .
          Sorry, maar als zaakvoerder investeren in een porsche is het domste wat men kan doen. Een porsche koopt men vanuit zijn reserves. Wanneer je zo'n wagen koopt dan moet men ten aller tijden de gevolgen kunnen dragen zonder dat dit effect heeft op het vermogen. Ik keur die VAA klucht helemaal niet goed, maar mensen die zich een porsche kunnen permiteren (al dan niet prive) behoren niet bij de verliezers.

          Comment


          • Als het vroeger kon tegen een aanvaardbare kost, waarom niet? Ik had in hun plaats als autoliefhebber net hetzelfde gedaan. Maar als dan plots de regels, met terugwerkende kracht (AANKOOPprijs) worden veranderd, dan ben je plots een dommerik en moet je het maar weten, moet je de gevolgen zonder morren dragen en mag je zeker niet komen klagen op een forum. Ik snap deze redenering niet goed eerlijk gezegd.
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
              Als het vroeger kon tegen een aanvaardbare kost, waarom niet? Ik had in hun plaats als autoliefhebber net hetzelfde gedaan. Maar als dan plots de regels, met terugwerkende kracht (AANKOOPprijs) worden veranderd, dan ben je plots een dommerik en moet je het maar weten, moet je de gevolgen zonder morren dragen en mag je zeker niet komen klagen op een forum. Ik snap deze redenering niet goed eerlijk gezegd.
              +1 !!!! en dan zwijgen we nog over de inquisitie tegen bedrijven. We moeten er gewoon aan, koste wat kost. En kom niet af dat een boete terecht is, men beschuldigt je ZOMAAR van eender wat en jij moet gaan bewijzen dat dat niet zo is. Kosten van de advocaat (reken op 6000-10.000 voor een zaak met dagvaarding op fiscaal niveau) zijn voor u !



              Voor mij is het duidelijk ik kap er zo snel als ik kan mee, de emmer is meer dan vol. Ik trek mijn mond nog open, maar er zijn er velen die dit in alle stilte doen. Men weet echt niet wat er aan het gebeuren is, echt niet ! Spijtig want werkgevers wegjagen is zelfmoord voor de welvaart en economie van een land. Ik kijk uit naar de dag dat ik in loondienst mag en de centjes van mijn ex bedrijven op de rekening staan. Voor wat, voor wie nog?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                en verlies nemen van 60K op je wagen
                Dat begrijp ik nog steeds niet. Dan is het goedkoper die kar uit te schrijven en te stallen tot je een oplossing hebt, of je een betere koper vind, toch? Hell, zelfs de VAA betalen trek je al een paar jaar voor dat verlies, en dan heb je er tenminste nog iets aan.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

                  Eindelijk een initiatief tegen de socialistische uitzuigerij van deze regering. Het werd tijd.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    +1 !!!! en dan zwijgen we nog over de inquisitie tegen bedrijven. We moeten er gewoon aan, koste wat kost. En kom niet af dat een boete terecht is, men beschuldigt je ZOMAAR van eender wat en jij moet gaan bewijzen dat dat niet zo is. Kosten van de advocaat (reken op 6000-10.000 voor een zaak met dagvaarding op fiscaal niveau) zijn voor u !

                    www.stopdefiscaleonzin.be

                    Voor mij is het duidelijk ik kap er zo snel als ik kan mee, de emmer is meer dan vol. Ik trek mijn mond nog open, maar er zijn er velen die dit in alle stilte doen. Men weet echt niet wat er aan het gebeuren is, echt niet ! Spijtig want werkgevers wegjagen is zelfmoord voor de welvaart en economie van een land. Ik kijk uit naar de dag dat ik in loondienst mag en de centjes van mijn ex bedrijven op de rekening staan. Voor wat, voor wie nog?
                    Ik geef je hier niet 100 maar 200% gelijk. Zo denken heel veel ondernemers de laatste maanden/jaren.

                    Comment


                    • Slik...

                      Even wat verder geklikt en gesurft...



                      Kerel met vennootschap met 34 werknemers. 6000€ niet-geaccepteerde onkosten per jaar, 2 jaar na mekaar, krijgt een aanslag van 80k te betalen.

                      Als ik dat voorheb, ben ik onmiddellijk failliet. Als ik tegelijk ook nog 34 werknemers zou hebben, zouden die onmiddellijk werkloos zijn, zonder ontslagvergoeding.

                      Dat zijn dan niet kosten die overduidelijk privé zijn. Nee, dat zijn kosten waarvan de fiscus vind dat hun herkomst onduidelijk is. Dus bv een BTW-bonnetje waar je niet achterop hebt geschreven met welke klant je bent gaan eten.

                      De VAA valt nog te slikken in België, maar dergelijke willekeur nekt gewoon alle activiteit.
                      Last edited by ; 03/07/2012, 13:03.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        ondertekend!

                        Comment


                        • Stappenplan:

                          -Andere locatie zoeken
                          a) om de (bedrijfs)activiteiten voort te zetten
                          b) om te rentenieren
                          (Vraag nu niet welke deze locatie(s) kan/kunnen zijn, dit hangt van verschillende factoren af. Er is geen ‘one size fits all’ oplossing. Zoek professioneel advies)
                          -Sociale en praktische voorbereidingen treffen
                          -Belgische vennootschap(pen) liquideren
                          -Vastgoed op jouw naam verkopen of onderbrengen in een buitenlandse structuur. Dit is niet strikt noodzakelijk maar het ontneemt de Belgische fiscus wel de belangrijkste munitie om je toch als fiscaal resident te blijven beschouwen.
                          -Naar het gemeentebestuur gaan en Model 8 document aanvragen.

                          Succes!

                          Comment


                          • Dit is inderdaad hallucinant ! ... Rechtstreekse link: http://www.claesen.be/index.php?opti...663&Itemid=219


                            Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Slik...

                            Even wat verder geklikt en gesurft...



                            Kerel met vennootschap met 34 werknemers. 6000€ niet-geaccepteerde onkosten per jaar, 2 jaar na mekaar, krijgt een aanslag van 80k te betalen.

                            Als ik dat voorheb, ben ik onmiddellijk failliet. Als ik tegelijk ook nog 34 werknemers zou hebben, zouden die onmiddellijk werkloos zijn, zonder ontslagvergoeding.

                            Dat zijn dan niet kosten die overduidelijk privé zijn. Nee, dat zijn kosten waarvan de fiscus vind dat hun herkomst onduidelijk is. Dus bv een BTW-bonnetje waar je niet achterop hebt geschreven met welke klant je bent gaan eten.

                            De VAA valt nog te slikken in België, maar dergelijke willekeur nekt gewoon alle activiteit.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                              Eindelijk een initiatief tegen de socialistische uitzuigerij van deze regering. Het werd tijd.
                              Van 400+ deze morgen naar 700+ nu
                              is iedereen hier zelfstandig ofzo?
                              Hier stond eens mijn auto vermeld.

                              Comment


                              • Men waait hier regelmatig met de hoedanigheid van werkgever om zich te verontschuldingen elk fiskaal truucje te gebruiken met als doel geen eurotje teveel aan de Staat af te staan
                                Welnu, staan dezelfde ondernemers een eurotje teveel aan hun geliefkoosde werknemers ?
                                Ah ! neen, met alle voordelen over dewelke ze al genieten, dat zou pas zonde zijn... ;-)

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                  Van 400+ deze morgen naar 700+ nu
                                  is iedereen hier zelfstandig ofzo?
                                  hier is het antwoord:
                                  HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.


                                  HLN leest hier mee mss ?

                                  Nu nog wachten op kinderachtige reacties op het niveau van HLN, de eerste zijn er alvast al.

                                  HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
                                  Hier stond eens mijn auto vermeld.

                                  Comment


                                  • Als je zoals ik () veel vrije tijd hebt en veel op het internet surft, met mensen een babbeltje doet, soms buurtbewoners/ondernemers bezig hoort ... dan is het wel overduidelijk dat het grote deel van de ondernemers het echt beu in België is. In plaats van groeiend te denken willen nu een groot aantal hun bedrijf zwaar inkrimpen tot bijna stop zetten. Of verhuizen indien dat mogelijk is. Volgens statistieken is België nog één van de betere landen in de Eurozone maar de waarheid is echter minder mooi. Ik vind het normaal dat veel ondernemers uit België weg willen of overwegen zwaar in te krimpen. Sommigen willen zelfs in faling gaan omdat ze het meer dan beu zijn dat ze door de staat leeg gezogen worden. Wie het allemaal wat volgt weet dat 2013 een echte catastrofe voor de ganse eurozone gaat zijn. Maar wat mij nog meer verontrustend is dat er al veel ondernemers het zo beu zijn dat die controleurs en zo wel eens blauwe bonen gaan kunnen krijgen. Zware risicogroep aan het worden die controleurs van de fiscus

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      Men waait hier regelmatig met de hoedanigheid van werkgever om zich te verontschuldingen elk fiskaal truucje te gebruiken met als doel geen eurotje teveel aan de Staat af te staan
                                      Welnu, staan dezelfde ondernemers een eurotje teveel aan hun geliefkoosde werknemers ?
                                      Ah ! neen, met alle voordelen over dewelke ze al genieten, dat zou pas zonde zijn... ;-)
                                      Als werkgever vind ik het SCHANDE hoe weinig mijn werknemers hier overhouden van hun loon. Ik ben direct bereid om ipv MEER belastingen meer netto inkomen aan mijn personeel te geven, DIRECT he. Als de zaak gewoon winstgevend zou zijn (nee geen maximalisatie tot en met) heb ik daar nu is geen probleem mee.

                                      En mocht ik meer kunnen betalen deed ik het ook, alleen zal OOK JIJ waarschijnlijk niet meer voor uw afgewerkt produkt willen betalen dan dat van mijn concurrent, in china gemaakt.

                                      Van uw redenering heb ik een degout man (dus niet van u ), geloof me de meeste familiebedrijven en kleine KMO's denken zo niet hoor, multinationals zijn misschien anders, veel onpersoonlijker.. En net als bij elke mens heb je ook bij ondernemers verschillende "soorten". Man ik ben gedegouteerd door zulke uitspraak omdat ze totaal niet overeenkomt met de realiteit.

                                      Er zijn ook arbeiders die profiteren, die stelen, die meer ziek zijn dan werken. Maar ik ben de laatste om dat te veralgemenen naar mijn personeel !!! Fuck zeg !

                                      Van welke voordelen ik vandaag nog geniet weet ik niet:
                                      - een vrachtwagen overladen: persoonlijk aansprakelijk (privé dus) 375 euro boete
                                      - een werknemer die op de nieuwjaarreceptie van het werk te veel drinkt, naar huis rijdt en een ongeluk krijgt PRIVE aansprakelijk en dikke boete + persoonlijke dagvaarding bij de rechtbank
                                      - VAA op gsm en laptop: dokken maar want als ik het aan mijn personeel doorreken gooien die hun pc direct terug op mijne schoot
                                      - Beschuldigingen die ze zelf niet kunnen staven, maar jij moet weerleggen en gaan bewijzen (omgekeerde bewijslast), letterlijk zomaar een boete van 108.000 in uw bus onder mom van "minnelijke" schikking, je krijgt dan 10 dagen om akkoord te gaan, zoniet wordt het een boete van 108.000 euro maal 3 waarna je je kan proberen te gaan verdedigen bij de rechtbank. Ook al heb ik gelijk dat blokkeert al je cash gedurende de 5/6 jaar eer je een uitspraak hebt. Weet je hoe ik dat noem: GESTAPO praktijken
                                      - Sorry maar ik kan nog een tijdje doorgaan......... nee serieus het gaat een richting uit voor bedrijven waarbij elke democratie ontbreekt en met steun van een vrij groot deel van de bevolking die opgefokt worden in onwetendheid en blinde jaloezie op de plaatsen waar geld zou kunnen zitten.
                                      - ah en "joepie" ik rijd nu met een ML uit 2005 met 190.000km op ipv mijn dikke limo ! Iedere ex-jaloerse man of vrouw blij. Hier rijden, letterlijk, personeelsleden rond met dikkere bakken. (gelukkig kan ik van mijn spaargeld nog iets leuks privé kopen).

                                      Vraag: kan je me zeggen waarom en hoe ik nog moet verder doen: er wordt ons geen enkele toekomst beloofd, geen vooruitzichten, alleen nog meer beschuldigingen, controles en mensen die opgefokt worden om de bedrijven zo min of meer leeg te roven.

                                      Geen toekomstperspectief = geen bedrijven = .................

                                      ps: het feit dat die petitie met naam en toenaam zo veel DURFT getekend worden zegt toch alles, het feit dat ik dat DURF te vertellen, zegt toch alles? Weet je waarom dat is, omdat we niet meer bang zijn van nog meer controles (wees gerust dat er mee gelezen wordt) nee omdat heel veel ondernemers niets meer te verliezen hebben. Op enkele maanden tijd zijn we paria's van de maatschappij geworden.
                                      Nogmaals ik kijk uit naar de dag van rust als dit alles achter de rug is, mijn bedrijf in handen is van buitenlanders en ik gewoon mag gaan werken.

                                      Betreft auto's: stap in je auto en rijdt naar Anderlecht en Vorst. Zet je op de hoek van de straat. Nergens in België (met uitzondering van Knokke ) zie je zoveel M3's, RS4, AMG's en anderen rijden als daar, mooi toch? Al die ex bedrijfsleiders hun wagens in handen van de nieuwe belg. Herverdeling van de rijkdom heet dat dan. En dat zijn bedrijfsleiders, mensen die bijdragen aan onze maatschappij?
                                      Waarom staan onze controleurs daar niet? Of is dat allemaal netjes en eerlijk verdiend?

                                      Werknemers en werkgevers zitten in hetzelfde schuitje alleen willen ze dat niet van elkaar zien. Het is voor sommigen een langzaam sluipend gif.
                                      Last edited by Jokke_vlo; 03/07/2012, 17:34.

                                      Comment


                                      • Buiten dat ik je daar 100% in steun verdien je nu ook al het respect. Veel ondernemers klagen en zagen maar ik zie hier voor de eerste keer een echte gemeende reactie zoals het ook in realiteit is. Maar wat gaat de toekomst geven : nog meer heksenjacht op zelfstandigen en daardoor nog meer stopzettingen en verhuizingen naar het buitenland. En neen ik ben geen zelfstandige maar was een eerlijke werknemer. En ergens begrijp ik mijn vorige werkgever dat hij de deur toetrok en het hier aftrapte. Als je elke dag door Di Rupo I gekloot wordt dan trap je het af. En ik misbruik nu ook dat systeem. Waarom nog gaan werken? Om veel belastingen te mogen betalen? Waarom zou ik iets ondernemen? Om er zeker van te zijn dat de controleurs binnen een paar jaren als aasgieren op je af komen? Er is één zekerheid : als je stempelt laten ze je met rust en doe je wat je wil. geen haan die er nog naar kraait. En hoe meer je in het zwart gaat werken hoe meer je hebt om op te doen aan leuke dingen. En de pakkans? 100.000 X minder dan dat een zelfstandige controle krijgt.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          Als werkgever vind ik het SCHANDE hoe weinig mijn werknemers hier overhouden van hun loon. Ik ben direct bereid om ipv MEER belastingen meer netto inkomen aan mijn personeel te geven, DIRECT he. Als de zaak gewoon winstgevend zou zijn (nee geen maximalisatie tot en met) heb ik daar nu is geen probleem mee.

                                          En mocht ik meer kunnen betalen deed ik het ook, alleen zal OOK JIJ waarschijnlijk niet meer voor uw afgewerkt produkt willen betalen dan dat van mijn concurrent, in china gemaakt.

                                          Van uw redenering heb ik een degout man (dus niet van u ), geloof me de meeste familiebedrijven en kleine KMO's denken zo niet hoor, multinationals zijn misschien anders, veel onpersoonlijker.. En net als bij elke mens heb je ook bij ondernemers verschillende "soorten". Man ik ben gedegouteerd door zulke uitspraak omdat ze totaal niet overeenkomt met de realiteit.

                                          Er zijn ook arbeiders die profiteren, die stelen, die meer ziek zijn dan werken. Maar ik ben de laatste om dat te veralgemenen naar mijn personeel !!! Fuck zeg !

                                          Van welke voordelen ik vandaag nog geniet weet ik niet:
                                          - een vrachtwagen overladen: persoonlijk aansprakelijk (privé dus) 375 euro boete
                                          - een werknemer die op de nieuwjaarreceptie van het werk te veel drinkt, naar huis rijdt en een ongeluk krijgt PRIVE aansprakelijk en dikke boete + persoonlijke dagvaarding bij de rechtbank
                                          - VAA op gsm en laptop: dokken maar want als ik het aan mijn personeel doorreken gooien die hun pc direct terug op mijne schoot
                                          - Beschuldigingen die ze zelf niet kunnen staven, maar jij moet weerleggen en gaan bewijzen (omgekeerde bewijslast), letterlijk zomaar een boete van 108.000 in uw bus onder mom van "minnelijke" schikking, je krijgt dan 10 dagen om akkoord te gaan, zoniet wordt het een boete van 108.000 euro maal 3 waarna je je kan proberen te gaan verdedigen bij de rechtbank. Ook al heb ik gelijk dat blokkeert al je cash gedurende de 5/6 jaar eer je een uitspraak hebt. Weet je hoe ik dat noem: GESTAPO praktijken
                                          - Sorry maar ik kan nog een tijdje doorgaan......... nee serieus het gaat een richting uit voor bedrijven waarbij elke democratie ontbreekt en met steun van een vrij groot deel van de bevolking die opgefokt worden in onwetendheid en blinde jaloezie op de plaatsen waar geld zou kunnen zitten.
                                          - ah en "joepie" ik rijd nu met een ML uit 2005 met 190.000km op ipv mijn dikke limo ! Iedere ex-jaloerse man of vrouw blij. Hier rijden, letterlijk, personeelsleden rond met dikkere bakken. (gelukkig kan ik van mijn spaargeld nog iets leuks privé kopen).

                                          Vraag: kan je me zeggen waarom en hoe ik nog moet verder doen: er wordt ons geen enkele toekomst beloofd, geen vooruitzichten, alleen nog meer beschuldigingen, controles en mensen die opgefokt worden om de bedrijven zo min of meer leeg te roven.

                                          Geen toekomstperspectief = geen bedrijven = .................

                                          ps: het feit dat die petitie met naam en toenaam zo veel DURFT getekend worden zegt toch alles, het feit dat ik dat DURF te vertellen, zegt toch alles? Weet je waarom dat is, omdat we niet meer bang zijn van nog meer controles (wees gerust dat er mee gelezen wordt) nee omdat heel veel ondernemers niets meer te verliezen hebben. Op enkele maanden tijd zijn we paria's van de maatschappij geworden.
                                          Nogmaals ik kijk uit naar de dag van rust als dit alles achter de rug is, mijn bedrijf in handen is van buitenlanders en ik gewoon mag gaan werken.

                                          Betreft auto's: stap in je auto en rijdt naar Anderlecht en Vorst. Zet je op de hoek van de straat. Nergens in België (met uitzondering van Knokke ) zie je zoveel M3's, RS4, AMG's en anderen rijden als daar, mooi toch? Al die ex bedrijfsleiders hun wagens in handen van de nieuwe belg. Herverdeling van de rijkdom heet dat dan. En dat zijn bedrijfsleiders, mensen die bijdragen aan onze maatschappij?
                                          Waarom staan onze controleurs daar niet? Of is dat allemaal netjes en eerlijk verdiend?

                                          Werknemers en werkgevers zitten in hetzelfde schuitje alleen willen ze dat niet van elkaar zien. Het is voor sommigen een langzaam sluipend gif.
                                          En dus veralgemeen je maar en al die mensen in anderlecht zijn volgens u dan wel sjoemelaars niewaar....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X